quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:03 schreef kwiwi het volgende:
ik zie aan dit topic wel hoe ver we al zijn over een paar uur
Het is al een dag uitgesteld, eigenlijk zou hij gisteren al gaan.quote:
time for actiequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
mn bericht over dat het dubbel was is ook weggehaald
Jammer, moet om vier uur weg en kan nu dus sowieso niet kijkenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:04 schreef GizartFRL het volgende:
Weer een halfuur later.
Dit word nachtwerk.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:53 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
het is wel interessant om te zienDat geluid op die brugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
In elk geval zit er een camera op de capsule, zag ik net in een diagram. Plus een op de grond, en ik neem aan ook wel een op zijn helm, en misschien ook vliegende camera's.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:07 schreef tralalala het volgende:
Wat krijgen we eigenlijk te zien? Lijkt me sterk dat hij een GoPro camera op zijn helm heeft?
We zien dus 3 uur lang dat de capsule stijgt en dan moeten we wachten tot de camera op de grond hem oppikt?
We kunnen als het goed is ook de sprong zelf zien, er hangen twee camera's aan de buitenkant van de capsulequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:07 schreef tralalala het volgende:
Wat krijgen we eigenlijk te zien? Lijkt me sterk dat hij een GoPro camera op zijn helm heeft?
We zien dus 3 uur lang dat de capsule stijgt en dan moeten we wachten tot de camera op de grond hem oppikt?
Het heeft met wind te maken, denk ik.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:14 schreef Luigi het volgende:
En wat nou weather hold?! Zo'n strakke blauwe lucht kan ik me alleen nog maar herinneren uit een ver, ver verleden.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het heeft met wind te maken, denk ik.
Ohja, tuurlijk.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het heeft met wind te maken, denk ik.
Ah, slimquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik wist het eigenlijk wel zeker maar om dat nou te roepen zonder enige bron
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:28 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Deze man lijkt het woord hoogtevrees noch angst te kennen: de skydiver Felix Baumgartner. Hij zal vandaag de hoogste sprong ooit maken, van 36 kilometer hoog.
Hiermee probeert hij de records van de Amerikaanse luchtmacht kolonel Joseph Kittinger te verbreken. Joseph Kittinger maakte in 1960 een sprong van 31 kilometer hoog. Niemand wist toen nog of een mens een val vanuit de ruimte kon overleven.
[ afbeelding ]
Felix Baumgartner maakte eerder al een sprong van 21 kilometer hoog. Deze keer zal hij in een heliumballon tot de grens van de stratosfeer opstijgen. Vanaf dit punt, op 36,576 kilomoter boven de aarde, zal hij zich naar beneden laten vallen. Hij doet dit onder meer om de grenzen van de atmosfeer op te zoeken. Daarnaast verschaft zijn vrije val nieuwe medische en wetenschappelijke data die van groot belang kunnen zijn voor toekomstige pioniers.
Hier alvast een voorproefje van wat gaat komen straks:
kun je het hele proces live volgen!
In dit topic gaan we deze man aanmoedigen, en kunnen we discussiëren of het fout zal gaan of niet!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bron: quest.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |