quote:
Kwebelkousquote:
ben benieuwd!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:14 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Oh, wacht maar tot de cliff, dan ga je echt juichen(vermoed ik
)
sowieso bevalt mij zijn woeste negroide hoofd nietquote:
Soort Chucky...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als een pop draaide hij zich om. Beetje scary.
En het begon al erg laat.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:27 schreef maily het volgende:
wat een achterlijk lange reclame zit er tussen....
Inderdaad, was het zat. Dus weggezapt.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:27 schreef maily het volgende:
wat een achterlijk lange reclame zit er tussen....
Vind je het gek, het begint ook veel laterquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:31 schreef Boterbartje het volgende:
Nog nooit dit jaar dat ding om 8 uur zien beginnen en om 8:30 afgelopen zijn
Nooit meer sinds ze Amerikaans de wat voorafging doen, dán een nieuw voorstukje en dán de intro.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:31 schreef Boterbartje het volgende:
Nog nooit dit jaar dat ding om 8 uur zien beginnen en om 8:30 afgelopen zijn
Nah, soms een minuutje later, maar er waren tijden (in 2010) dat het echt vaak om 20:07 begon, en daar heb ik de klok toen ook altijd op afgestemd....quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:32 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nooit meer sinds ze Amerikaans de wat voorafging doen, dán een nieuw voorstukje en dán de intro.
Is het geen Georgette?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:36 schreef douche-eendje het volgende:
Uhm ja, op officiële documenten staat toch ook de echte naam... dus geen Bing maar Bernard. En Sjors > Wendela?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |