quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:51 schreef Metalfrost het volgende:
Had je een topic gemaakt met meer inhoud en een uitnodigend vraagstuk om een discussie te starten, dan was het iets geweest. Dit lijkt meer op een ordinaire linkdump.
Wat anders als de eigenaar hem niet goed op kan voeden?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:52 schreef Dimens het volgende:
Er is misschien wel een rede dat die hond dat kind aanviel. Moet die hond dan maar meteen dood?
dan is het een ander verhaal. Maar ga dat maar eens bewijzen. Het gebeurd ontzettend vaak dat kinderen worden aangevallen door een hond en daar heeft de hond meestal een goede rede voor.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:55 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Wat anders als de eigenaar hem niet goed op kan voeden?
De asielen zitten vol, dus daar een hond dumpen lijkt me geen goed plan.
Jij slaat wel ff een doorgedraaide rottweiler van 60kg dood hequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:00 schreef GizartFRL het volgende:
Laat ik voorzichtig stellen.
Mocht mijn kind ooit gebeten worden door een hond ( en mijn kind lokte het niet uit) dan is dat het laatste wat die hond gebeten heeft.
Een welgemikte schop onder het middenrif (lees longen) en iedereen kan een hond de baas, ongeacht welke hond.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:03 schreef Plantagehouder het volgende:
[..]
Jij slaat wel ff een doorgedraaide rottweiler van 60kg dood he
Ja.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:52 schreef Dimens het volgende:
Er is misschien wel een rede dat die hond dat kind aanviel. Moet die hond dan maar meteen dood?
Nee. Uiteraard niet ff. Dat zijn flink sterke dieren.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:03 schreef Plantagehouder het volgende:
[..]
Als je dat beest vol in z'n muil schopt laat i wel los hoor.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:03 schreef Plantagehouder het volgende:
[..]
Niks te ver. Nu loopt er daar een rotweiler rond die denkt dat als je zo'n klein mensje beethapt, iedereen leuk meespeelt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:04 schreef Vaseline_ het volgende:
Hond afmaken vind ik ook te ver gaan, eigenlijk moeten dat soort mensen als een soort boete meedoen aan een rehabiliteringsprogramma met hun hond.
Ja oud nieuws Rambo.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:05 schreef StormS.A het volgende:
zoals ceasar gisteren zei bij een onderzoek is gebleken dat de pitbulls het ergste zijn wij vrezen het meeste voor de pitbull niet gek als wij zelf hondengevechten gaan uitvoeren met deze honden en ze gaan slaan en stampen enz... logisch dat zo een dier gek wordt.!!!
hier zie je het tegenovergesteld zoals het hoort en wel kan
[ afbeelding ]
Mensen zijn ook in staat om elkaar dood te schoppen dus dan is een hond ook nog wel mogelijk.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:03 schreef Plantagehouder het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |