Nah man, veel te overanalyserend.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ook al klopte die ergens weer wel. Tot zekere hoogte.
Fapo en sopo.quote:
quote:
Slaap lekker Bosch bolletje van me.quote:
Alles kan je wel overanalyserend noemen als de variabelen in enorme mate variabel zijn en je poogt er een stappenplan uit te slepen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Nah man, veel te overanalyserend.
Ik kon al niet meer posten voordat de lapo er stond. WTH.
Om ze jou door hun emotionele glijbaan te laten gaan bedoel je toch?quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Alles kan je wel overanalyserend noemen als de variabelen in enorme mate variabel zijn en je poogt er een stappenplan uit te slepen.
Dus op die manier had je het niet moeten bekijken, maar ik denk dat hij wel een punt heeft dat je vrouwen moet versieren door ze door die emotionele glijbaan te laten gaan zoals firefly het zegt
Pfff ze door een emotionele glijbaan laten gaan, ingewikkeld gedoe. Ik blijf wel fappen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Alles kan je wel overanalyserend noemen als de variabelen in enorme mate variabel zijn en je poogt er een stappenplan uit te slepen.
Dus op die manier had je het niet moeten bekijken, maar ik denk dat hij wel een punt heeft dat je vrouwen moet versieren door ze door die emotionele glijbaan te laten gaan zoals firefly het zegt
Neh, daar let ik toch niet op.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:06 schreef twi het volgende:
[..]
Om ze jou door hun emotionele glijbaan te laten gaan bedoel je toch?
Dat is de vaginale glijbaan.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:06 schreef twi het volgende:
[..]
Om ze jou door hun emotionele glijbaan te laten gaan bedoel je toch?
Ik vind het klinkklare onzin om als een soort wild dier op Discovery Channel behandeld te worden.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
In normale taal:quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Pfff ze door een emotionele glijbaan laten gaan, ingewikkeld gedoe. Ik blijf wel fappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |