Nah man, veel te overanalyserend.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ook al klopte die ergens weer wel. Tot zekere hoogte.
Fapo en sopo.quote:
quote:
Slaap lekker Bosch bolletje van me.quote:
Alles kan je wel overanalyserend noemen als de variabelen in enorme mate variabel zijn en je poogt er een stappenplan uit te slepen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Nah man, veel te overanalyserend.
Ik kon al niet meer posten voordat de lapo er stond. WTH.
Om ze jou door hun emotionele glijbaan te laten gaan bedoel je toch?quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Alles kan je wel overanalyserend noemen als de variabelen in enorme mate variabel zijn en je poogt er een stappenplan uit te slepen.
Dus op die manier had je het niet moeten bekijken, maar ik denk dat hij wel een punt heeft dat je vrouwen moet versieren door ze door die emotionele glijbaan te laten gaan zoals firefly het zegt
Pfff ze door een emotionele glijbaan laten gaan, ingewikkeld gedoe. Ik blijf wel fappen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Alles kan je wel overanalyserend noemen als de variabelen in enorme mate variabel zijn en je poogt er een stappenplan uit te slepen.
Dus op die manier had je het niet moeten bekijken, maar ik denk dat hij wel een punt heeft dat je vrouwen moet versieren door ze door die emotionele glijbaan te laten gaan zoals firefly het zegt
Neh, daar let ik toch niet op.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:06 schreef twi het volgende:
[..]
Om ze jou door hun emotionele glijbaan te laten gaan bedoel je toch?
Dat is de vaginale glijbaan.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:06 schreef twi het volgende:
[..]
Om ze jou door hun emotionele glijbaan te laten gaan bedoel je toch?
Ik vind het klinkklare onzin om als een soort wild dier op Discovery Channel behandeld te worden.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
In normale taal:quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Pfff ze door een emotionele glijbaan laten gaan, ingewikkeld gedoe. Ik blijf wel fappen.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het klinkklare onzin om als een soort wild dier op Discovery Channel behandeld te worden.Ga maar aapjes versieren of zo.
wejooooooquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:07 schreef Tamashii het volgende:
Zo naar bed. Morgen 2 afspraken en een rijles. Gelukkig even vrij van werk.![]()
quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het klinkklare onzin om als een soort wild dier op Discovery Channel behandeld te worden.Ga maar aapjes versieren of zo.
Oh dat kan ik wel.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
In normale taal:
Deel je emoties en je ervaringen en iemand leert je kennen, en als iemand je leert kennen heb je meer kans dat iemand je leuk gaat vinden.
Ik denk dat jij daar juist heel goed in bent.
Ik kan het wel, alleen ik doe het consistent niet.quote:
quote:
Gewoon Fera bestuderen als het wilde beest dat ze isquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan het wel, alleen ik doe het consistent niet.
Leave me alone.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gewoon Fera bestuderen als het wilde beest dat ze is
Ik vroeg haar hoe ze gehosseld wilde worden.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gewoon Fera bestuderen als het wilde beest dat ze is
quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vroeg haar hoe ze gehosseld wilde worden.
Wist ze niet.
quote:
Ik ben een jager, geen prooi.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vroeg haar hoe ze gehosseld wilde worden.
Wist ze niet.
Dankjen mevrouwquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:12 schreef sararaats het volgende:
Ik heb nog steeds last van m'n voet na het accident van vorige donderdag
![]()
Verder ben ik in orde, heb eten voor 2 weken gekocht
Ik wens jullie een ontspannende nacht toe
deze postquote:
Beterschap schatteke.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:12 schreef sararaats het volgende:
![]()
Vraag maar aan Kaneel.quote:
Dat soort dingen kunnen lang duren, ja...quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:12 schreef sararaats het volgende:
![]()
Daarmee wil je zeggen?quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kaneel hoeft niet te jagen, noch op gejaagd te worden.
Ik ben een prooi waarop niemand wil jagen, dus moest ik weten hoe de prooi het graag gevangen wil worden zodat ik een of andere poging tot jagen kan doen. Maar niemand kan me daar tot nu toe antwoord op geven.quote:
Ja.quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:16 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
EEEEUUUUUJJJJJJ SEXAY LADAY
[ afbeelding ]
*dedicated post
quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben een prooi waarop niemand wil jagen, dus moest ik weten hoe de prooi het graag gevangen wil worden zodat ik een of andere poging tot jagen kan doen. Maar niemand kan me daar tot nu toe antwoord op geven.
Gewoon jezelf zijn en een beetje lef hebben.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben een prooi waarop niemand wil jagen, dus moest ik weten hoe de prooi het graag gevangen wil worden zodat ik een of andere poging tot jagen kan doen. Maar niemand kan me daar tot nu toe antwoord op geven.
Waarom ken ik alleen maar meisjes die zelf hosselen?
Zou dat juist niet een voordeel kunnen zijn?quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarom ken ik alleen maar meisjes die zelf hosselen?
Dat is inderdaad een feit.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kaneel is gewoon het type man dat vrouwen willen kussen
Je had toch kunnen opmaken dat ze mij niet hosselen?quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:17 schreef Capstan het volgende:
[..]
Zou dat juist niet een voordeel kunnen zijn?
Ach killer, geen goed adviesquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Gewoon jezelf zijn en een beetje lef hebben.
Jij hebt hem gezien?quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:18 schreef Fera het volgende:
heloef hoeft alleen z'n broek naar beneden te trekken. Dat ding werkt dan als een soort magneet.
Niet bang zijn om fouten te maken.quote:
Dat is voor jou een vraag en voor mij een weet.quote:
Neh, maar ik bekijk het dan ook vanuit een.... Slachtofferrol, het stimuleerd niet.quote:
Ik zou zeggen nee, want ik heb hem gevoeld.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is voor jou een vraag en voor mij een weet.
Nee, hij zag er hosselbaar uit dus ik hosselde hem. Anders hosselt de afwachtende partij ook altijd volgens jouw theorie.quote:
Pics?quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:19 schreef PeuRac het volgende:
LOL, ik kom net foto's tegen van een slapende Evie
I consider that a yesquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is voor jou een vraag en voor mij een weet.
Mag ik je nu aanraken?quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:19 schreef PeuRac het volgende:
LOL, ik kom net foto's tegen van een slapende Evie
Ik was niet serieus in dit gevalquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, hij zag er hosselbaar uit dus ik hosselde hem. Anders hosselt de afwachtende partij ook altijd volgens jouw theorie.
Like duh ... Wat een dooddoener weer.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik was niet serieus in dit geval
Oké, volgende keer zeg ik gewoon erbij: "mits ze jou dan hosselen, natuurlijk"quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Je had toch kunnen opmaken dat ze mij niet hosselen?
Ja, die heb ikquote:
Neequote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik was niet serieus in dit geval
Jij hosselde hem inderdaad, maar wel omdat hij aantrekkelijk gedrag vertoont![]()
Mag je haar vragen, ik stuur ze naar haar.quote:
Hmm, klinkt goed.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mag je haar vragen, ik stuur ze naar haar.
Is in mijn bed
Solid bragquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mag je haar vragen, ik stuur ze naar haar.
Is in mijn bed
Dronken voeren, goed idee.quote:
Dat tweede is nog een probleempje, ballen. Ik heb ze niet.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Gewoon jezelf zijn en een beetje lef hebben.
Maar het moge wel duidelijk zijnquote:
Zijn ze bij jou in verhouding groot en flubberig of klein en strak?quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Dronken voeren, goed idee.
[..]
Dat tweede is nog een probleempje, ballen. Ik heb ze niet.
In figuurlijke zin.
Denk je dat ik ballen heb?quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:23 schreef heloef het volgende:
Dat tweede is nog een probleempje, ballen. Ik heb ze niet.
In figuurlijke zin.
Groot en strak telt niet mee?quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:24 schreef twi het volgende:
[..]
Zijn ze bij jou in verhouding groot en flubberig of klein en strak?
Hebben reacties en reacties hoe stoer het wel niet is om foto's van een slapende vrouw te hebbenquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:21 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, jammer. Wat had je dan verwacht als reactie op zo'n post?
Begin jij nou ook al over mijn lul?quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:18 schreef Fera het volgende:
heloef hoeft alleen z'n broek naar beneden te trekken. Dat ding werkt dan als een soort magneet.
Dus daarom vindt iedereen Google zo stoer.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hebben reacties en reacties hoe stoer het wel niet is om foto's van een slapende vrouw te hebben?
In zijn bed hequote:Op maandag 8 oktober 2012 23:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hebben reacties en reacties hoe stoer het wel niet is om foto's van een slapende vrouw te hebben?
Kijk, dat is een goed adviesquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:25 schreef Royco1 het volgende:
Jullie moeten gewoon nog even een i dont give a shit attitude ontwikkelen
Geen commentaar.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:24 schreef twi het volgende:
[..]
Zijn ze bij jou in verhouding groot en flubberig of klein en strak?
Meer dan ik als ik je verhalen zo hoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |