Nah man, veel te overanalyserend.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ook al klopte die ergens weer wel. Tot zekere hoogte.
Fapo en sopo.quote:
quote:
Slaap lekker Bosch bolletje van me.quote:
Alles kan je wel overanalyserend noemen als de variabelen in enorme mate variabel zijn en je poogt er een stappenplan uit te slepen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Nah man, veel te overanalyserend.
Ik kon al niet meer posten voordat de lapo er stond. WTH.
Om ze jou door hun emotionele glijbaan te laten gaan bedoel je toch?quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Alles kan je wel overanalyserend noemen als de variabelen in enorme mate variabel zijn en je poogt er een stappenplan uit te slepen.
Dus op die manier had je het niet moeten bekijken, maar ik denk dat hij wel een punt heeft dat je vrouwen moet versieren door ze door die emotionele glijbaan te laten gaan zoals firefly het zegt
Pfff ze door een emotionele glijbaan laten gaan, ingewikkeld gedoe. Ik blijf wel fappen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Alles kan je wel overanalyserend noemen als de variabelen in enorme mate variabel zijn en je poogt er een stappenplan uit te slepen.
Dus op die manier had je het niet moeten bekijken, maar ik denk dat hij wel een punt heeft dat je vrouwen moet versieren door ze door die emotionele glijbaan te laten gaan zoals firefly het zegt
Neh, daar let ik toch niet op.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:06 schreef twi het volgende:
[..]
Om ze jou door hun emotionele glijbaan te laten gaan bedoel je toch?
Dat is de vaginale glijbaan.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:06 schreef twi het volgende:
[..]
Om ze jou door hun emotionele glijbaan te laten gaan bedoel je toch?
Ik vind het klinkklare onzin om als een soort wild dier op Discovery Channel behandeld te worden.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
In normale taal:quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Pfff ze door een emotionele glijbaan laten gaan, ingewikkeld gedoe. Ik blijf wel fappen.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het klinkklare onzin om als een soort wild dier op Discovery Channel behandeld te worden.Ga maar aapjes versieren of zo.
wejooooooquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:07 schreef Tamashii het volgende:
Zo naar bed. Morgen 2 afspraken en een rijles. Gelukkig even vrij van werk.![]()
quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het klinkklare onzin om als een soort wild dier op Discovery Channel behandeld te worden.Ga maar aapjes versieren of zo.
Oh dat kan ik wel.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
In normale taal:
Deel je emoties en je ervaringen en iemand leert je kennen, en als iemand je leert kennen heb je meer kans dat iemand je leuk gaat vinden.
Ik denk dat jij daar juist heel goed in bent.
Ik kan het wel, alleen ik doe het consistent niet.quote:
quote:
Gewoon Fera bestuderen als het wilde beest dat ze isquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan het wel, alleen ik doe het consistent niet.
Leave me alone.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gewoon Fera bestuderen als het wilde beest dat ze is
Ik vroeg haar hoe ze gehosseld wilde worden.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gewoon Fera bestuderen als het wilde beest dat ze is
quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vroeg haar hoe ze gehosseld wilde worden.
Wist ze niet.
quote:
Ik ben een jager, geen prooi.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vroeg haar hoe ze gehosseld wilde worden.
Wist ze niet.
Dankjen mevrouwquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:12 schreef sararaats het volgende:
Ik heb nog steeds last van m'n voet na het accident van vorige donderdag
![]()
Verder ben ik in orde, heb eten voor 2 weken gekocht
Ik wens jullie een ontspannende nacht toe
deze postquote:
Beterschap schatteke.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:12 schreef sararaats het volgende:
![]()
Vraag maar aan Kaneel.quote:
Dat soort dingen kunnen lang duren, ja...quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:12 schreef sararaats het volgende:
![]()
Daarmee wil je zeggen?quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kaneel hoeft niet te jagen, noch op gejaagd te worden.
Ik ben een prooi waarop niemand wil jagen, dus moest ik weten hoe de prooi het graag gevangen wil worden zodat ik een of andere poging tot jagen kan doen. Maar niemand kan me daar tot nu toe antwoord op geven.quote:
Ja.quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:16 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
EEEEUUUUUJJJJJJ SEXAY LADAY
[ afbeelding ]
*dedicated post
quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben een prooi waarop niemand wil jagen, dus moest ik weten hoe de prooi het graag gevangen wil worden zodat ik een of andere poging tot jagen kan doen. Maar niemand kan me daar tot nu toe antwoord op geven.
Gewoon jezelf zijn en een beetje lef hebben.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben een prooi waarop niemand wil jagen, dus moest ik weten hoe de prooi het graag gevangen wil worden zodat ik een of andere poging tot jagen kan doen. Maar niemand kan me daar tot nu toe antwoord op geven.
Waarom ken ik alleen maar meisjes die zelf hosselen?
Zou dat juist niet een voordeel kunnen zijn?quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarom ken ik alleen maar meisjes die zelf hosselen?
Dat is inderdaad een feit.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kaneel is gewoon het type man dat vrouwen willen kussen
Je had toch kunnen opmaken dat ze mij niet hosselen?quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:17 schreef Capstan het volgende:
[..]
Zou dat juist niet een voordeel kunnen zijn?
Ach killer, geen goed adviesquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Gewoon jezelf zijn en een beetje lef hebben.
Jij hebt hem gezien?quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:18 schreef Fera het volgende:
heloef hoeft alleen z'n broek naar beneden te trekken. Dat ding werkt dan als een soort magneet.
Niet bang zijn om fouten te maken.quote:
Dat is voor jou een vraag en voor mij een weet.quote:
Neh, maar ik bekijk het dan ook vanuit een.... Slachtofferrol, het stimuleerd niet.quote:
Ik zou zeggen nee, want ik heb hem gevoeld.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is voor jou een vraag en voor mij een weet.
Nee, hij zag er hosselbaar uit dus ik hosselde hem. Anders hosselt de afwachtende partij ook altijd volgens jouw theorie.quote:
Pics?quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:19 schreef PeuRac het volgende:
LOL, ik kom net foto's tegen van een slapende Evie
I consider that a yesquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is voor jou een vraag en voor mij een weet.
Mag ik je nu aanraken?quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:19 schreef PeuRac het volgende:
LOL, ik kom net foto's tegen van een slapende Evie
Ik was niet serieus in dit gevalquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, hij zag er hosselbaar uit dus ik hosselde hem. Anders hosselt de afwachtende partij ook altijd volgens jouw theorie.
Like duh ... Wat een dooddoener weer.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik was niet serieus in dit geval
Oké, volgende keer zeg ik gewoon erbij: "mits ze jou dan hosselen, natuurlijk"quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Je had toch kunnen opmaken dat ze mij niet hosselen?
Ja, die heb ikquote:
Neequote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik was niet serieus in dit geval
Jij hosselde hem inderdaad, maar wel omdat hij aantrekkelijk gedrag vertoont![]()
Mag je haar vragen, ik stuur ze naar haar.quote:
Hmm, klinkt goed.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mag je haar vragen, ik stuur ze naar haar.
Is in mijn bed
Solid bragquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mag je haar vragen, ik stuur ze naar haar.
Is in mijn bed
Dronken voeren, goed idee.quote:
Dat tweede is nog een probleempje, ballen. Ik heb ze niet.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Gewoon jezelf zijn en een beetje lef hebben.
Maar het moge wel duidelijk zijnquote:
Zijn ze bij jou in verhouding groot en flubberig of klein en strak?quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Dronken voeren, goed idee.
[..]
Dat tweede is nog een probleempje, ballen. Ik heb ze niet.
In figuurlijke zin.
Denk je dat ik ballen heb?quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:23 schreef heloef het volgende:
Dat tweede is nog een probleempje, ballen. Ik heb ze niet.
In figuurlijke zin.
Groot en strak telt niet mee?quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:24 schreef twi het volgende:
[..]
Zijn ze bij jou in verhouding groot en flubberig of klein en strak?
Hebben reacties en reacties hoe stoer het wel niet is om foto's van een slapende vrouw te hebbenquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:21 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, jammer. Wat had je dan verwacht als reactie op zo'n post?
Begin jij nou ook al over mijn lul?quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:18 schreef Fera het volgende:
heloef hoeft alleen z'n broek naar beneden te trekken. Dat ding werkt dan als een soort magneet.
Dus daarom vindt iedereen Google zo stoer.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hebben reacties en reacties hoe stoer het wel niet is om foto's van een slapende vrouw te hebben?
In zijn bed hequote:Op maandag 8 oktober 2012 23:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hebben reacties en reacties hoe stoer het wel niet is om foto's van een slapende vrouw te hebben?
Kijk, dat is een goed adviesquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:25 schreef Royco1 het volgende:
Jullie moeten gewoon nog even een i dont give a shit attitude ontwikkelen
Geen commentaar.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:24 schreef twi het volgende:
[..]
Zijn ze bij jou in verhouding groot en flubberig of klein en strak?
Meer dan ik als ik je verhalen zo hoor.quote:
Ik heb dagelijks een slapende vrouw in m'n bed, boeiendquote:
Its a privelige.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb dagelijks een slapende vrouw in m'n bed, boeiend.
Hihi.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:25 schreef twi het volgende:
[..]
Dus daarom vindt iedereen Google zo stoer.
Je kunt ook iemand aantrekkelijk vinden om wie hij is.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar het moge wel duidelijk zijn
Dat gedrag vertoon je niet zomaar, anders zouden vrouwen veel sneller mannen versieren
Het is I don't give a shit.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:25 schreef Royco1 het volgende:
Jullie moeten gewoon nog even een i dont give a shit attitude ontwikkelen
Ik nietquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb dagelijks een slapende vrouw in m'n bed, boeiend.
Ik ga ermee verder.quote:
Ik zit mobiel en ik typ straat je weet zellufquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is I don't give a shit.
Ik heb die wel, alleen op de verkeerde momenten.
Dulcolaxquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar kaneel laat veel meer zien wie hij is dan andere mensen, mensen die voor jou niet zouden opvallen wellicht.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Je kunt ook iemand aantrekkelijk vinden om wie hij is.
Online doe je zielig en in het echt hossel jij.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar ik doe zielig enzo
Jij bent die stoere neger.
Hij komt uit het land van Maas en Waal, verwacht niet teveel.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van slapend op de kiek gezet worden.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik niet
En jij hebt nog nooit in mijn bed geslapen
Wat heeft mijn lul jou ooit misdaan?quote:
En dat zegt een Nijmeegsequote:Op maandag 8 oktober 2012 23:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij komt uit het land van Maas en Waal, verwacht niet teveel.
Ik weetz mattiequote:Op maandag 8 oktober 2012 23:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zit mobiel en ik typ straat je weet zelluf
Klinkt als laxeermiddel.quote:
Ik snap niet helemaal wat je bedoeld, vooral met je laatste zin. Kun je het iets anders uitleggen?quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar kaneel laat veel meer zien wie hij is dan andere mensen, mensen die voor jou niet zouden opvallen wellicht./ voor andere vrouwen.
En al ga je dat dus bekijken op uitgaans niveau, heb je helemaal geen tijd.
Niet als ik mij zielig voel als soms zoals ik doe op internet.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Online doe je zielig en in het echt hossel jij.
Online doe ik nu redelijk normaal en in het echt doe ik niks.
Als jij in mijn bed in slaap valt dan ben ik ook te moe om nog foto's te makenquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van slapend op de kiek gezet worden.
Geeft niet, dat effect heeft kingtoppie-de-online-versie wel vaker op vrouwen. En FOK!kers in het algemeen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik snap niet helemaal wat je bedoeld, vooral met je laatste zin. Kun je het iets anders uitleggen?
Ik noem hem een chick magnet, dat is positief bedoeld.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat heeft mijn lul jou ooit misdaan?
Ja, en?quote:
Liggen de handdoeken zo ver weg?quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als jij in mijn bed in slaap valt dan ben ik ook te moe om nog foto's te maken
Ik snap KT meestal wel eigenlijk.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:30 schreef twi het volgende:
[..]
Geeft niet, dat effect heeft kingtoppie-de-online-versie wel vaker op vrouwen. En FOK!kers in het algemeen.
Niks hoorquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik noem hem een chick magnet, dat is positief bedoeld.
[..]
Ja, en?
Maar natuurlijk mijn vrouw, je hebt geheel gelijk dat ik het onduidelijk verwoorde.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik snap niet helemaal wat je bedoeld, vooral met je laatste zin. Kun je het iets anders uitleggen?
Jij hebt nog een jagerskant ergens.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Niet als ik mij zielig voel als soms zoals ik doe op internet.
Maar ik ben een beetje bi-polair wat dat betrefd, dus ach.
Okee je bedoelt het goed.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik noem hem een chick magnet, dat is positief bedoeld.
Een waar woord. En ik zou de camera's verstoppenquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als jij in mijn bed in slaap valt dan ben ik ook te moe om nog foto's te maken
Gingen vrouwen er maar mee om alsof het een estafette-stok was.quote:
Is Heloef een negerquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar ik doe zielig enzo
Jij bent die stoere neger.
Ik jaag niet...quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij hebt nog een jagerskant ergens.
Ik heb die totaal niet, het zit er niet en gaat er waarschijnlijk ook nooit komen.
Dealquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een waar woord. En ik zou de camera's verstoppen.
Ja, hallo enzo.quote:
Vastpakken en hard wegrennen? Zo ga je nooit klaarkomen hoor.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Gingen vrouwen er maar mee om alsof het een estafette-stok was.
Jij sletquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Gingen vrouwen er maar mee om alsof het een estafette-stok was.
Oh dan gebeurt er bij mij gewoon niks.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik jaag niet...
Ik laat gebeuren, nooit jagen is mijn advies.
Ja hé, ik kan niet alles bijhouden enzoquote:
Nee hem doorgeven aan een ander zodra ze hun werk hebben gedaan.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:34 schreef twi het volgende:
[..]
Vastpakken en hard wegrennen? Zo ga je nooit klaarkomen hoor.
Nee ik bedoelde het niet slecht hoor, kan je ontglippen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:34 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja hé, ik kan niet alles bijhouden enzo. Niets op tegen trouwens hoor
.
Niet geheel gek als je niet situaties laat ontstaan waarin iets wel zou kunnen gebeuren.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh dan gebeurt er bij mij gewoon niks.
Dat is best gevoelig hoor, of kan jij zonder te stoppen vier keer achter elkaar rukken?quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:35 schreef heloef het volgende:
Nee hem doorgeven aan een ander zodra ze hun werk hebben gedaan.
Alhoewel, bij estafette ga je maar één keer over de finish. Nee, dan kan het wel.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:35 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is best gevoelig hoor, of kan jij zonder te stoppen vier keer achter elkaar rukken?
Dan kan ik in een schrift meisjes gaan bijhouden enzo. Is toch lachen.quote:
Hehe, er ontglipt me wel meer somsquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde het niet slecht hoor, kan je ontglippen.
Maar waar baseer jij op dat hij dat gedrag sneller vertoont?quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar natuurlijk mijn vrouw, je hebt geheel gelijk dat ik het onduidelijk verwoorde.
Maar okay.
Jij zegt dat je mensen ook gewoon aantrekkelijk kan vinden voor wie zij zijn...
Ik zeg dat dat bij mensen die gedrag vertonen zoals kaneel veel sneller gebeurt, en dat je wat betrefd versieren snel moet handelen als het gaat om plekken zoals discotheken / het uitgaansleven.
Oh zoquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat je dan de camera's mag verstoppen.
quote:
Okee dan ben ik niet slecht in versieren, dan ben ik slecht in het creëren van situaties.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Niet geheel gek als je niet situaties laat ontstaan waarin iets wel zou kunnen gebeuren.
Daar denken vrouwen misschien anders over want die krijgen toch wel hun aandacht. - mits aantrekkelijk uiteraard -
Dat zeg ik niet.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar waar baseer jij op dat hij dat gedrag sneller vertoont?
Daaromquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee dan ben ik niet slecht in versieren, dan ben ik slecht in het creëren van situaties.
Dan kan ik nu weer rustig verder leven.
Daarom en dan elke dag een race.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:36 schreef twi het volgende:
[..]
Alhoewel, bij estafette ga je maar één keer over de finish. Nee, dan kan het wel.
Als ik er over nadenk loopt het wel vaak lullig af.quote:
Die kan niet langzamer wordenquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:40 schreef twi het volgende:
[..]
De eerste race waarbij je PR langzamer en langzamer wordt.
Iedereen heeft wel een dergelijk lijstjequote:Op maandag 8 oktober 2012 23:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ik er over nadenk loopt het wel vaak lullig af.
Verliefd op een ander x2
Lesbisch
Bezet
Woont in het buitenland
Best knap dat ik dat telkens voor elkaar krijg.![]()
Thats lifequote:Op maandag 8 oktober 2012 23:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Verliefd op een ander x2
Lesbisch
Bezet
Woont in het buitenland
Ach komt vaker voorquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Verliefd op een ander x2
Lesbisch
Bezet
Woont in het buitenland
Best knap om met zulke ervaringen er niet met de pet naar te gooien.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Verliefd op een ander x2
Lesbisch
Bezet
Woont in het buitenland
Ja, in combinatie met succes, dus dat is anders.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iedereen heeft wel een dergelijk lijstje.
Niet iedereen heeft succes. Nog niet.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja, in combinatie met succes, dus dat is anders.
Het kan ook zomaar wel ineens goed gaan.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Verliefd op een ander x2
Lesbisch
Bezet
Woont in het buitenland
Maar wat is dat gedrag dan? Ik snap het niet.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet.
Ik zeg dat jij hem sneller aantrekkelijk vindt ''om wie hij is'' door het gedrag dat hij vertoond.
Snel tevreden.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:43 schreef kingtoppie het volgende:
Overigens kan je een glimlach van wie dan ook wel als succesje beschouwen![]()
![]()
Naja ik word er blij van in ieder geval.
Meen je dit serieus?quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Best knap om met zulke ervaringen er niet met de pet naar te gooien.
Hij deelt veelquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar wat is dat gedrag dan? Ik snap het niet.
Mits geen succesje.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:45 schreef twi het volgende:
[..]
Meen je dit serieus?
Vijf keer een blauwtje lopen in je leven.... Waarvan slechts eentje serieus.
Ik kreeg vandaag een knipoog. Goed succes hè?quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:43 schreef kingtoppie het volgende:
Overigens kan je een glimlach van wie dan ook wel als succesje beschouwen![]()
![]()
Naja ik word er blij van in ieder geval.
En dat komt bij jullie ook nogquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja, in combinatie met succes, dus dat is anders.
Heldquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:45 schreef twi het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag een knipoog. Goed succes hè?
True.quote:
Je geeft te snel op.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mits geen succesje.
Kzou het een hopeloze onderneming gaan vinden op een gegeven moment ja.
Er zijn wel meer dingen, maar daar ga ik je niet mee vervelen.quote:
Tuurlijk, alleen ik krijg het voor achter elkaar.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iedereen heeft wel een dergelijk lijstje.
Wijze woorden Royco-sanquote:
Kaneel had het zelfde ooit.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:42 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ach komt vaker voor. Op dat lesbisch na dan
.
Ik heb het niet opgegeven, maar echt zin om nog echt dingen te proberen heb ik ook niet meer.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Best knap om met zulke ervaringen er niet met de pet naar te gooien.
Alles kan.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:44 schreef Capstan het volgende:
[..]
Het kan ook zomaar wel ineens goed gaan.
Ja hij is echt niet goed genoeg voor jou.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:48 schreef Samzz het volgende:
Volgens mij was de jongeman in de stand naast mij met me aan het flirten of zo. Ik kreeg steeds knipogen en glimlachjes en hij keek vaak mijn kant op.
Terwijl hij een chihuahua met een nike jasje op de arm had. Wat een afknapper.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:48 schreef Samzz het volgende:
Volgens mij was de jongeman in de stand naast mij met me aan het flirten of zo. Ik kreeg steeds knipogen en glimlachjes en hij keek vaak mijn kant op.
Terwijl hij een chihuahua met een nike jasje op de arm had. Wat een afknapper.
Daarom.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:49 schreef heloef het volgende:
Ik heb het niet opgegeven, maar echt zin om nog echt dingen te proberen heb ik ook niet meer.
De meeste mensen in het begin, hoorquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Tuurlijk, alleen ik krijg het voor achter elkaar.
[..]
Wijze woorden Royco-san
[..]
Kaneel had het zelfde ooit.
[..]
Ik heb het niet opgegeven, maar echt zin om nog echt dingen te proberen heb ik ook niet meer.
[..]
Alles kan.
Ik ben nooit echt afgewezen, maar ook nooit versierd.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:45 schreef twi het volgende:
[..]
Meen je dit serieus?
Vijf keer een blauwtje lopen in je leven.... Waarvan slechts eentje serieus.
Waarom in het begin? Heb jij daar een verklaring voor?quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
De meeste mensen in het begin, hoor.
Dan is het allemaal nog spannend en ongemakkelijk en zo.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waarom in het begin? Heb jij daar een verklaring voor?
Dus men rekent elkaar af omdat iemand ongemakkelijk gedrag vertoond?quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan is het allemaal nog spannend en ongemakkelijk en zo.
Denk eens na... Waarom zou dat zijnquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waarom in het begin? Heb jij daar een verklaring voor?
Nee ik wil jouw verklaring weten, ik denk hetzelfde als heloef maar ik vind het een beetje... Mwah.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Denk eens na... Waarom zou dat zijn?
Het is nieuw, ongemakkelijk vaak, inschatten van emoties is lastig, vooral wanneer je niet geoefend bent.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee ik wil jouw verklaring weten, ik denk hetzelfde als heloef maar ik vind het een beetje... Mwah.
1x en je herkent de situatie als persoon zou ik denken.
Inschatten van emoties is lastig...quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is nieuw, ongemakkelijk vaak, inschatten van emoties is lastig, vooral wanneer je niet geoefend bent.
Vrouwen gaan ook wel op de bek bij mannen, hoorquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:56 schreef Royco1 het volgende:
Op je bek gaan bij vrouwen is kut, maar helaas voor de meeste gebeurt dat een aantal keer in het leven.
Maar gewoon door blijven gaan en dan gaat het echt wel lukken.
Kingtoppie ken ik dan niet, maar Heloef is gewoon een toffe gast en die gaat echt wel scoren.
Oh laat maar, ken ik wel ja.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vrouwen gaan ook wel op de bek bij mannen, hoor.
Ja dat weet ik.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hihi die heb ik welgeteld 1 gehadquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
en bij vrouwenquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
En datquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
en bij vrouwen
[ afbeelding ]
Gehosseld worden is niet alles in het leven ... Wat dacht je van wat er daarna gebeurd? Genoeg kansen om nog op je bek te gaan.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:59 schreef kingtoppie het volgende:
Ik zou arrogante moppies wel eens op hun bek zien gaan bij mannen, maarja die worden toch wel gehosseld door mannen en hoeven zelf niks te doen, alleen af te wijzen..
Beetje jammer vind ik dat.
mja.. geeft niks.. ervaringen heb ik graag, dus dan maar op m'n bek gaanquote:
Goed adviesquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mja.. geeft niks.. ervaringen heb ik graag, dus dan maar op m'n bek gaan
en hier nog een liedje voor dit topic en nu ga ik slapen
trusteeeeen![]()
truste Rokjequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
trusteeeeen![]()
Slaap zacht Rokje.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
trusteeeeen![]()
Liefde is mooi, maar tegelijkertijd vaak ook een helquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Gehosseld worden is niet alles in het leven ... Wat dacht je van wat er daarna gebeurd? Genoeg kansen om nog op je bek te gaan.
Dat bedoel ik maar. Al begint iets nog zo mooi, het kan net zo goed raar eindigen. En soms nog sneller dan je denkt ook.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Gehosseld worden is niet alles in het leven ... Wat dacht je van wat er daarna gebeurd? Genoeg kansen om nog op je bek te gaan.
Gaat me meer om de manier waarop hoor.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb versieren maar onder op de stapel geschoven. Er zijn genoeg dingen die ik wel kan en daar richt ik me voorlopig gewoon op. De discussie er over blijft me toch altijd intrigeren.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Daarom.
Maar dat zei ik ook altijd tot ik een leuk meisje zag en oogcontact had gehad oid, dan maak ik nog weleens een uitzondering
En nog kutter en pijnlijker.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:08 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat bedoel ik maar. Al begint iets nog zo mooi, het kan net zo goed raar eindigen. En soms nog sneller dan je denkt ook.
Geen bier gooienquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gaat me meer om de manier waarop hoor.
Ik heb soms de neiging om zo een wijf onder te gooien met bier.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb versieren maar onder op de stapel geschoven. Er zijn genoeg dingen die ik wel kan en daar richt ik me voorlopig gewoon op. De discussie er over blijft me toch altijd intrigeren.
En toch denk ik dat jij het best kuntquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb versieren maar onder op de stapel geschoven. Er zijn genoeg dingen die ik wel kan en daar richt ik me voorlopig gewoon op. De discussie er over blijft me toch altijd intrigeren.
Ja hallo, ik was mijn tandjes poetsen.quote:
Op zich denk ik dat het wat dat betreft bij mij nog meeviel, dus ja, dat kan inderdaad ook nog. Lijkt me geen pretje om dáár ook nog over mee te kunnen praten.quote:
De tegenstelling maakt het een waardevol iets.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Liefde is mooi, maar tegelijkertijd vaak ook een hel
Gewoon links laten liggen, dat vinden ze het ergst.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gaat me meer om de manier waarop hoor.
Ik heb soms de neiging om zo een wijf onder te gooien met bier.
Absoluutquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Liefde is mooi, maar tegelijkertijd vaak ook een hel
Mwoh, dunno, maar ik hoop het.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Gewoon links laten liggen, dat vinden ze het ergst.
Oh en niet schrikken van die lelijkerd die je toegevoegd heeft op facebook, dat ben ikquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:11 schreef Fera het volgende:
[..]
De tegenstelling maakt het een waardevol iets.
O, even vriendjes worden.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh en niet schrikken van die lelijkerd die je toegevoegd heeft op facebook, dat ben ik
Been there, done that, got the t-shirt. Toch vind ik het veel minder erg dan uitmaken zonder duidelijke reden.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:11 schreef DaMook het volgende:
[..]
Absoluut, vooral als de liefde van de andere kant over is
.
Ik ben redelijk sociaal dat scheelt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En toch denk ik dat jij het best kunt
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:15 schreef Fera het volgende:
____!
Heeft mijn ex heel trots een foto gepost en mijn vertrek uit huis als een soort bijzonder event gemarkeerd op facebook. Wat een lul.
Jezus fuck, wat een mongoolquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:15 schreef Fera het volgende:
____!
Heeft mijn ex heel trots een foto gepost en mijn vertrek uit huis als een soort bijzonder event gemarkeerd op facebook. Wat een lul.
Naja als je dat heb heb je 90% binnen. Die laatse 10% is alleen wat lastig als je die niet snaptquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben redelijk sociaal dat scheelt.
Ik heb niet meer die paranoia als ik uit ben "okee ik moet nu hosselen, oh crap ik kan dit niet wat nu?" Ik trap nu gewoon lol als ik uit ga. Het is al een stuk makkelijker als je jezelf die druk niet oplegt. Kan je ook nog zonder al te erge zenuwen met een meisje praten.
I know what you meanquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Been there, done that, got the t-shirt. Toch vind ik het veel minder erg dan uitmaken zonder duidelijke reden.
I know, maar ik vind het toch een trieste actie.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja best heel lelijk ja, maargoed.. Niet teveel waarde aan hechten mop![]()
Inderdaad, een mongool.quote:
Heel goed my young padawanquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben redelijk sociaal dat scheelt.
Ik heb niet meer die paranoia als ik uit ben "okee ik moet nu hosselen, oh crap ik kan dit niet wat nu?" Ik trap nu gewoon lol als ik uit ga. Het is al een stuk makkelijker als je jezelf die druk niet oplegt. Kan je ook nog zonder al te erge zenuwen met een meisje praten.
Ik weet of ik er niks van bak. Volgens mij deed ik niet eens zoveel fout op een keer na. Ach ik ben er wel iets "killer" van geworden dus dat scheelt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]Mij ook, maar puur omdat ik de indruk heb er niks van te bakken / tegelijkertijd denk dat ik mensen ook wel iets kan leren
Wat je zelf al zegtquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:15 schreef Fera het volgende:
____!
Dat is lekker respectloos.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:15 schreef Fera het volgende:
____!
Ja, inderdaad. Vriendschappelijk my ass.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is lekker respectloos.
Weet je wel dat je de goede keuze gemaakt hebt
Daar ben ik dan helaas ook wel bekend mee.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Been there, done that, got the t-shirt. Toch vind ik het veel minder erg dan uitmaken zonder duidelijke reden.
Mijn God wat een kneus.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:15 schreef Fera het volgende:
____!
Ga je er nog op reageren, of heb je zoiets van whatever?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Vriendschappelijk my ass.
Je moet er niet op reageren.. Kijk naar mij als ik op jou reageer.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ga je er nog op reageren, of heb je zoiets van whatever?
Neuh, wat moet ik er op zeggen? Ik laat hem gewoon, hij had 't gisteren al gepost toen ik net weg was.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Idd, gewoon laten gaan, verspilde moeite en maybe zelf ego boost voor hem.. Dat willen we ook nietquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je moet er niet op reageren.. Kijk naar mij als ik op jou reageer.
Zo zien we wel weer dat het altijd nog droeviger kanquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Vriendschappelijk my ass.
Ik zou het gewoon lekker laten gaan en de eer aan mezelf houden.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of je daar blij van wordt... Killer worden...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet of ik er niks van bak. Volgens mij deed ik niet eens zoveel fout op een keer na. Ach ik ben er wel iets "killer" van geworden dus dat scheelt.
Dat ben ik wel met je eens.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Of je daar blij van wordt... Killer worden...
Ik ben ook wel killer, daar niet van.
Maar als iemand lief genoeg is om open tegen te gaan doen dat laat je toch echt een kans liggen op iets moois als je kill blijft doen
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon lekker laten gaan en de eer aan mezelf houden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nah, zo erg haat ik hem nog niet.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Ik zou denk ik wel laten weten dat ik het ultiem triest vindquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Neuh, wat moet ik er op zeggen? Ik laat hem gewoon, hij had 't gisteren al gepost toen ik net weg was.
Maar jij hebt nu de jackpotquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eens.
Te gesloten zijn heeft het voor mij in het begin heel moeilijk gemaakt.
Tsja, wanneer spreek ik hem weer? Pas als ik stuff kom halen. Of moet ik hem speciaal daarvoor WhatsAppen? Dat is hij toch niet waard.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou denk ik wel laten weten dat ik het ultiem triest vind. Niet via Facebook, maar gewoon zo.
Geen enkel meisje heeft wat ooit van mijn nervositeit gemerkt als ik met haar praatte. Ik ben een held in opkroppen en verbergen. Dus ook al ben ik het wel kan ik nog cool 'spelen'.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Naja als je dat heb heb je 90% binnen. Die laatse 10% is alleen wat lastig als je die niet snapt
Dan lacht die je uit en weet je dat het een enorme klootzak is...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou denk ik wel laten weten dat ik het ultiem triest vind. Niet via Facebook, maar gewoon zo.
Ja kloptquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:25 schreef DaMook het volgende:
[..]
Maar jij hebt nu de jackpot.
Maar idd, je moet niet te kil worden, dan verpest je dingen voor jezelf.
Dat moet je zelf weten. Ik zeg alleen wat ik zou doenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Tsja, wanneer spreek ik hem weer? Pas als ik stuff kom halen. Of moet ik hem speciaal daarvoor WhatsAppen? Dat is hij toch niet waard.
wijze woordenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan lacht die je uit en weet je dat het een enorme klootzak is...
En je voelt je kut omdat je een relatie hbt gehad met die enorme klootzak...
Hoe eerder je het afsluit hoe beter...
Uitlachen doet hij niet, maar hij zal in de verdediging schieten as always. Geen zin in.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben zo een mongol dat ik het wel weet te vinden als ik 1 op 1 met een meisje ben...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Geen enkel meisje heeft wat ooit van mijn nervositeit gemerkt als ik met haar praatte. Ik ben een held in opkroppen en verbergen. Dus ook al ben ik het wel kan ik nog cool 'spelen'.
Ik snap het wel denk ik. Alleen het loopt dan op andere dingen nog stuk.
Iddquote:
Snap ik, maar ik vind het verspilling van moeite en tijd, zonder enig resultaat waar ik iets aan heb. Ik hou het in mijn achterhoofd en baseer het contact met hem op de balans tussen positieve en negatieve dingen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat moet je zelf weten. Ik zeg alleen wat ik zou doen.
Onzeker mannetje dus die zich stoer voor wilt doenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Uitlachen doet hij niet, maar hij zal in de verdediging schieten as always. Geen zin in.
Killer he, ik ben niet meteen van steen. Ik ben geen zacht ei meer waar je over heen kan lopen en achter je kan aan laten wandelen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Of je daar blij van wordt... Killer worden...
Ik ben ook wel killer, daar niet van.
Maar als iemand lief genoeg is om open tegen te gaan doen dat laat je toch echt een kans liggen op iets moois als je kill blijft doen
Daar zou je na zo'n opmerking al achter zijn.Ik speel nogal makkelijk op gevoelens, dus ik zou hem zichzelf heel schuldig doen voelenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hij is ook onzeker, hij zal dat alleen nooit van zijn leven toegeven.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Onzeker mannetje dus die zich stoer voor wilt doen
Je kunt hem eventueel af laten gaan bij zijn vrienden achja![]()
Doe je nog wel kip voor me bakken als er weer een bbq meet is?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Killer he, ik ben niet meteen van steen. Ik ben geen zacht ei meer waar je over heen kan lopen en achter je kan aan laten wandelen.
Geen idee of je dat lukt... Maarja laten we het daar maar niet over gaan hebben.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar zou je na zo'n opmerking al achter zijn.Ik speel nogal makkelijk op gevoelens, dus ik zou hem zichzelf heel schuldig doen voelen.
Hij zal zich niet schuldig voelen, echt niet. Wat dat betreft is hij goed in de situatie zo draaien dat ik de boeman ben. Zo praat hij het altijd goed voor zichzelf.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar zou je na zo'n opmerking al achter zijn.Ik speel nogal makkelijk op gevoelens, dus ik zou hem zichzelf heel schuldig doen voelen.
Zoeentje mag je best een trap na geven en dat kan idd ook op die manier.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Snap ik, maar ik vind het verspilling van moeite en tijd, zonder enig resultaat waar ik iets aan heb. Ik hou het in mijn achterhoofd en baseer het contact met hem op de balans tussen positieve en negatieve dingen.
Kortom, heel vriendschappelijk zal ik dus niet meer met hem omgaan.
Ik weet nu wel wat ik aan hem heb.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zoeentje mag je best een trap na geven en dat kan idd ook op die manier.
Ik heb 2 meisjes gehad in mijn leven waar ikbinnen 1 avond iets speciaal voor ze voelde... Onee 3!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Killer he, ik ben niet meteen van steen. Ik ben geen zacht ei meer waar je over heen kan lopen en achter je kan aan laten wandelen.
Tuurlijkquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Doe je nog wel kip voor me bakken als er weer een bbq meet is?
Dat is duidelijk jaquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet nu wel wat ik aan hem heb.
Geen flikker dus.
Toch mooi bijna elke maand eentje. Goed gemiddelde.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb 2 meisjes gehad in mijn leven waar ikbinnen 1 avond iets speciaal voor ze voelde... Onee 3!
Aight, de 3e herinner ik mij![]()
Alle drie overigens tussen Februari en... Het Ek voetbal.
Gek genoeg overkwam het mij ook in februariquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Toch mooi bijna elke maand eentje. Goed gemiddelde.
Ik denk dat ik in paniek ga raken als het een keer goed gaat.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben zo een mongol dat ik het wel weet te vinden als ik 1 op 1 met een meisje ben...
Toevallig zat ik die periode aan de anti depressiva, wondermiddel.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Toch mooi bijna elke maand eentje. Goed gemiddelde.
Niet voor alles.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Toevallig zat ik die periode aan de anti depressiva, wondermiddel.
Welnee. Dát kan je in ieder geval gerust van mij aannemenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik denk dat ik in paniek ga raken als het een keer goed gaat.
Die werkte prima, maar ben nog steeds een ehh halve fap addict.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet voor alles.
Je jongeheer reageert er ook op
Ach, jij gaat tenminste gegarandeerd je maagdelijkheid verliezen. Dat is meer dan de meeste mannen kunnen zeggenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik denk dat ik in paniek ga raken als het een keer goed gaat.
Die van mij ook toen, alleen was hij soms zonder enige reden in opperste staat van paraatheidquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Die werkte prima, maar ben nog steeds een ehh halve fap addict.
Lucky bastard die Heloefquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, jij gaat tenminste gegarandeerd je maagdelijkheid verliezen. Dat is meer dan de meeste mannen zouden zeggen.
Heloef en kt zijn toch de enige maagden hier?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, jij gaat tenminste gegarandeerd je maagdelijkheid verliezen. Dat is meer dan de meeste mannen zouden zeggen.
Niets aan te doen dat je zoiets maar één keer meemaaktquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, jij gaat tenminste gegarandeerd je maagdelijkheid verliezen. Dat is meer dan de meeste mannen kunnen zeggen.
Nee, toen ik dat spul nog nam, kwam ik bijna niet meer klaarquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet voor alles.
Je jongeheer reageert er ook op
Dag Koffie!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heloef en kt zijn toch de enige maagden hier?
*komt net terug van gamen*
Ik wil ook wel doen alsof ik nog maagd ben als jij dan met me gaatquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, jij gaat tenminste gegarandeerd je maagdelijkheid verliezen. Dat is meer dan de meeste mannen kunnen zeggen.
Dat had ik nietquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, toen ik dat spul nog nam, kwam ik bijna niet meer klaar
Wist jij toen je nog maagd was 100% zeker dat je ontmaagd ging worden ooitquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heloef en kt zijn toch de enige maagden hier?
*komt net terug van gamen*
Dan is het zo vanquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:38 schreef Capstan het volgende:
[..]
Welnee. Dát kan je in ieder geval gerust van mij aannemen
Nee, maar anderen zeiden van welquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wist jij toen je nog maagd was 100% zeker dat je ontmaagd ging worden ooit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |