Nee dat is een redhead eigenschapquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hoort eigenwijs zijn ook bij het ziektebeeld?
quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:15 schreef PriemGirl het volgende:
Nou nou... Een 3-tal minuten poeh poeh
Da's lang johquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:15 schreef PriemGirl het volgende:
Nou nou... Een 3-tal minuten poeh poeh
quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
JAAA JIJ MAG MEEDOEN
Gelukkig voor cif dat zijn klachten beter geworden zijn
Nog naar de winkel gegaan met de zalm?quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:16 schreef PriemGirl het volgende:
Maar goed. Ik was dus met een reply bezig.....
[..]![]()
![]()
Ja dat wel; maar het is nog niet helemaal op en top. Zoals ik al eerder zei: 3 weken terug waren de klachten wel deels terug......En nu met die zalm; maakte dat het ook niet beter
Naja hopelijk gaat ie morgen dus naar de dokter. Maar eik gaat ie liefst nooit meer naar de dokter; want na 5 jaar dokteren; vertrouwt ie er maar heul weinig meer namelijk
Kan hij niet een andere dokter vragen? Ik was heel blij met mijn nieuwe toen ik geen vertrouwen in de oude meer hadquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:16 schreef PriemGirl het volgende:
Maar goed. Ik was dus met een reply bezig.....
[..]![]()
![]()
Ja dat wel; maar het is nog niet helemaal op en top. Zoals ik al eerder zei: 3 weken terug waren de klachten wel deels terug......En nu met die zalm; maakte dat het ook niet beter
Naja hopelijk gaat ie morgen dus naar de dokter. Maar eik gaat ie liefst nooit meer naar de dokter; want na 5 jaar dokteren; vertrouwt ie er maar heul weinig meer namelijk
Ach, ik weet het nu, en het maakt mij ook wel weer wie ik ben dus achquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:17 schreef Incantrix het volgende:
Nou zeg, dat was wel even ontwennen
Sjaan, heftig hoor, pfff.. Auto-immuun stond me iets van bij inderdaad, van traan- en speekselvocht heb ik je ook wel vaker gehoord, maar thnx voor je uitleg. Bagger voor je dat je daarmee moet leven, chronisch ziek zijn zuigt
Hij heeft er echt al heel veel gehad......... Op een gegeven moment kwamen ze met burn-out etc en toen vroeg ie of ie toen mocht doorverwezen worden naar psycholoog (want hij wou gewoon alles proberen om beter te worden); maar dat wilden ze ook niet.. Hij moest er zich maar 'overheen zetten'quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Kan hij niet een andere dokter vragen? Ik was heel blij met mijn nieuwe toen ik geen vertrouwen in de oude meer had
Geen aanbiedingen te vinden daarvoor? Bijvoorbeeld als je een 3-in-1 pakket aanschaft of zoiets dergelijks?quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
Er moet toch in de huidige tijd wel een goedkope manier zijn om een programma van de tv op te nemen? Enige wat ik zie is een ontvanger voor interactieve tv van 300 euro
digitale televisie nemen jongequote:Op maandag 8 oktober 2012 22:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
Er moet toch in de huidige tijd wel een goedkope manier zijn om een programma van de tv op te nemen? Enige wat ik zie is een ontvanger voor interactieve tv van 300 euro
waarom zou je willen opnemen!quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
BIJ ONS ZIT HET STRAKS IN ONZE TV INGEBOUWD JONGEUHquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
Jee bagger zegquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hij heeft er echt al heel veel gehad......... Op een gegeven moment kwamen ze met burn-out etc en toen vroeg ie of ie toen mocht doorverwezen worden naar psycholoog (want hij wou gewoon alles proberen om beter te worden); maar dat wilden ze ook niet.. Hij moest er zich maar 'overheen zetten'
Naja ik snap het wel in zijn geval hoor... 1 dokter heeft hem wel helemaal onderzocht en toen kwam apneu naar boven. Toen kreeg ie eerst een apparaat die lucht aanzoog 's nachts; maar na een jaar leek dat ook niet helemaal meer goed te gaan. Dus weer testen en toen deed die dokter ook de moeite niet meer... Hij zat toen 2 maand thuis van moeheid/niks kunnen doen en als ie een afspraak had; prikten ze een beetje bloed en 'moest ie maar over 6 weken terug komen'. Werd ie helemaal gek vanHoe kun je nu aan je werk zeggen: Ja ik ben ziek; maar dokter weet het niet en heeft maar wat bloed geprikt en nu moet ik 6 weken wachten... Dus....
![]()
ja haha, alsof ik via zo'n verlepte stream naar SYTYCD ga zitten kijkenquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jamaar, WE HAZ ZEH INTERWEBZ MEHN!
Dan moet je soms betalen om iets van de commerciële terug te kijken.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jamaar, WE HAZ ZEH INTERWEBZ MEHN!
Ik heb al digitale tv, dat is het probleem, mijn dvd-recorder inclusief harde schijf van 7 jaar oud kan er niet mee omgaanquote:
Ik ben gewoon pcies dezelfde niet-autist geblevenquote:Uitslag
Uw score op deze test is 6.
Maar tochquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ach, ik weet het nu, en het maakt mij ook wel weer wie ik ben dus ach
Gij wannabe-nerd gijquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
DAFUQ Ik heb Grey's gedownload en ondertiteling erbij en het ging nog makkelijk ook
IK LIJK SJAAN WEL!![]()
Je bent geen kneus. Mag je nu nog wel meeposten in deze serie denk je?quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:23 schreef PriemGirl het volgende:
Loller !! Autistenscore opnieuw gedaan:
[..]
Ik ben gewoon pcies dezelfde niet-autist gebleven![]()
En zonder stomme reclame tussendoor en pauze wanneer jij het wiltquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
DAFUQ Ik heb Grey's gedownload en ondertiteling erbij en het ging nog makkelijk ook
IK LIJK SJAAN WEL!![]()
als je het opneemt kan je ook doorspoelen en op pauze zettenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 07:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
En zonder stomme reclame tussendoor en pauze wanneer jij het wilt![]()
Jahquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 07:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als je het opneemt kan je ook doorspoelen en op pauze zetten
Ja maar zover ik heb begrepen moet je daar dus een apparaat van 100 miljoen euro voor hebbenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 07:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als je het opneemt kan je ook doorspoelen en op pauze zetten
Doe je goedquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 08:39 schreef Stormqueen het volgende:
Godzijdank. Ik laat voor het eerst in mijn leven een flesje nagellak kapot vallen en het is zowaar geen paarse, maar een driekwart lege basecoat! Murphy is on my side!
Dan kom je goed weg ja!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 08:39 schreef Stormqueen het volgende:
Godzijdank. Ik laat voor het eerst in mijn leven een flesje nagellak kapot vallen en het is zowaar geen paarse, maar een driekwart lege basecoat! Murphy is on my side!
Ik had eerst ook een DVD recorder voor bij mijn analoge tv, werkte primaquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 08:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja maar zover ik heb begrepen moet je daar dus een apparaat van 100 miljoen euro voor hebben![]()
En nu heb ik het gratiz![]()
Plus ik ben weer een stap dichterbij Nerd-schap
Anders krijg je aids!quote:
Ziggo heeft ook zo'n mogelijkheid, maar dan is het vriendelijke verzoek of je even 250 euro bijbetaaldquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:06 schreef Stormqueen het volgende:
hmm, ik heb gewoon zo'n mediabox van UPC waar ik rechtstreeks mee op kan nemen?
Ik heb geen mediaboxquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:06 schreef Stormqueen het volgende:
hmm, ik heb gewoon zo'n mediabox van UPC waar ik rechtstreeks mee op kan nemen?
De mijne is volgens mij iets van 300 euro of zo. Ik had een DVD recorder met harde schijf waar 250 gb of zat. Maar in de winkel waarschuwden ze me al dat HD opnemen meer ruimte kost dus heb nu 500 gb genomen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ziggo heeft ook zo'n mogelijkheid, maar dan is het vriendelijke verzoek of je even 250 euro bijbetaald.
Het moet kunnen, m'n ouders hebben ook van die opnemers.. Maar ik had verwacht dat die inmiddels wel wat goedkoper zouden zijn
Wat ik had gehoord is dat je dan qua maandbedrag iets hoger zou zitten om te 'mogen' opnemen. Maar dat was niet veel. Had een collega het in ieder geval over, dat zijn ouders zo'n constructie hadden, ook via UPC volgens mij.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:10 schreef Stormqueen het volgende:
oh ja, upc biedt die smartcard mogelijkheid niet, volgens mij hebben wij de mediabox er gewoon "gratis" bijgekregen. (zal wel zo'n leenconstructie zijn)
Nog nooit naar gekekenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:11 schreef Stormqueen het volgende:
allen TLC rechtvaardigt voor mij de inverstering al
Omdat het kan?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:14 schreef Stormqueen het volgende:
UPC on demand gebruik ik ook weinig, je moet voor bijna elk programma een euro betalen.
Wel heeeel soms een film bestellen, dat vind ik wel hip
naja, er is soms geen reet op TV en als je een film bestelt heb je toch iets loiks om naar te kijken. En als je het niet elke week doet valt het qua kosten ook best mee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Hoe duur is zo'n film dan?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
naja, er is soms geen reet op TV en als je een film bestelt heb je toch iets loiks om naar te kijken. En als je het niet elke week doet valt het qua kosten ook best mee.
Morgen heeft ze een goeden artikel over hoe je je schoenveters strikt!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:16 schreef Lindytje het volgende:
Handen wassen en daar dan een heel artikel over. Respect wel
En: Ohai!
Dat! Hier staat bijna elke avond tlc op op de achtergrondquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zulks een briljante vrouwenzender
Ik kijk er al naar uitquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Morgen heeft ze een goeden artikel over hoe je je schoenveters strikt!
En die films haal ik dus van internet, gooi ik op een usb-stick en kijk zo op tvquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
naja, er is soms geen reet op TV en als je een film bestelt heb je toch iets loiks om naar te kijken. En als je het niet elke week doet valt het qua kosten ook best mee.
tussen de drie en zes euro meestal, ligt er aan hoe oud ie is. En ja, downloaden is gratis, maar dit is gewoon sneller en makkelijkerquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hoe duur is zo'n film dan?
Wij kunnen wel via de Pathe thuisbioscoop een film bestellen, 6 euro voor HD (5 euro als ie niet HD hoeft). We hebben bij de tv een voucher gekregen om er daar 3 van te proberen, maar is wel grappig
Kan niet wachtenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Morgen heeft ze een goeden artikel over hoe je je schoenveters strikt!
Eigenlijk mogen we niet klagen, dit artikel bevat meer woorden dan alle artikelen van de afgelopen twee weken bij elkaarquote:
Wij hadden het er ook over om dat af en toe gewoon te doen hoorquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tussen de drie en zes euro meestal, ligt er aan hoe oud ie is. En ja, downloaden is gratis, maar dit is gewoon sneller en makkelijker
Dat is ook wel weer zoquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Eigenlijk mogen we niet klagen, dit artikel bevat meer woorden dan alle artikelen van de afgelopen twee weken bij elkaar![]()
Wat doet de inhoud er dan nog toe?![]()
Kiek die Mss genietenquote:
Hoeft alleen als je chirurg bent toch?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:21 schreef Stormqueen het volgende:
ik werk niet in de horeca, dus ik hoef ook niet mijn handen te wassen
Ja weet je HOE (hehehehe) chill! Dan kan ik een beetje een voorraadje drinken aanleggen!quote:
of je leest de hele discussie evenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat is er mis met films downloaden
hoezo, die hebben toch handschoenen aan?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hoeft alleen als je chirurg bent toch?
Zelfs dan alleen na het schijten.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hoeft alleen als je chirurg bent toch?
Heb ik gedaan.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
of je leest de hele discussie even
+1 die hoeven hun handen helemaal niet te wassenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoezo, die hebben toch handschoenen aan?
Anders worden de handschoenen vies aan de binnenkantquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoezo, die hebben toch handschoenen aan?
krijgen de handschoenen dan AIDS?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Anders worden de handschoenen vies aan de binnenkant
Vrouwen ook nietquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
chirurgen zijn hoogopgeleid, die schijten niet.
Ja.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
krijgen de handschoenen dan AIDS?
gelukkig dragen ze allemaal handschoenen danquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja.
En de volgende chirurg die die handschoenen gebruikt dus ook
Dan moet je dus goed je handen wassen voor je gaatquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:29 schreef Mss het volgende:
Ik weet niet of ik volgende week wel bij Sjaan durf langs te gaan. Straks steelt ze mijn aids.
ik denk dat ze haar poussen jouw aids laat stelen!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:29 schreef Mss het volgende:
Ik weet niet of ik volgende week wel bij Sjaan durf langs te gaan. Straks steelt ze mijn aids.
ja, wel jammer dat er geen filmpje is van masja die al handen wassend happy birthday staat te zingen in de plee van de lokale bruine kroegquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dan moet je dus goed je handen wassen voor je gaat![]()
Wel jammer dat Masja er geen tutorial bij heeft gedaan
Maar die willen het zelf vast ookquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk dat ze haar poussen jouw aids laat stelen!
En dan de deurkruk vastpakken met een papieren zakdoekjequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, wel jammer dat er geen filmpje is van masja die al handen wassend happy birthday staat te zingen in de plee van de lokale bruine kroeg
en na elke wasbeurt je blok zeep weggooien! Anders blijven er poepbacterien achter!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En dan de deurkruk vastpakken met een papieren zakdoekje
Misschien scheelt het een hoop tijd om gewoon een stoma aan te laten leggenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en na elke wasbeurt je blok zeep weggooien! Anders blijven er poepbacterien achter!
Die jatten het vast weer terugquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja maar als haar poussen het hebben, kan sjaan het weer van haar poussen stelen!
maar je moet je stomazakje toch ook vervangen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Misschien scheelt het een hoop tijd om gewoon een stoma aan te laten leggen
Dat laat je doen door een chirurg.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar je moet je stomazakje toch ook vervangen?
Ik denk het welquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dus Sjaan is soberso verdoemd tot een aidsloos bestaan![]()
nee, want die had handschoenen aanquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat laat je doen door een chirurg.
En die moet dan daarna z'n handen wassen
mja.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
O en voor we het vergeten:
Masja's nepnagels
Ja dat inderdaadquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
O en voor we het vergeten:
Masja's nepnagels
Hoef je ook niet te kokenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Of gewoon niet meer eten![]()
Dan ook niet meer schijten, geen stoma en nooit meer handen wassen
Het ultieme beauty dieetquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
Godsamme, alleen maar voordelen
- nooit meer handen wassen
- nooit meer koken
- nooit meer poepen
- je wordt nog slank ook![]()
Hier moeten we een dieetboek over schrijven
Ik vind het wel apart om te zien. Weet niet of ik het voor mezelf zou halen, dat zou ik echt even aan moeten zien. Maar in principe wel leukquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:04 schreef PriemGirl het volgende:
Leuk/niet leuk?
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/looks/2012/Look_0022126_0.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[ARTICLE_LOOK_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Ja ik ben normaal ook niet van de printen op broeken; maar heb nu al een paar keer meiden er mee zien lopen en ik vind ze wel leuk. Alleen vraag ik me af of ik er wel mee staquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:08 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik vind het wel apart om te zien. Weet niet of ik het voor mezelf zou halen, dat zou ik echt even aan moeten zien. Maar in principe wel leuk
Wat dan? Wat dan?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:11 schreef PriemGirl het volgende:
Ej en schaar ! Ik zit net even op mijn bankrekening te kijken. Defuq heb jij overgemaakt joh
Ik boek vanavond wel even terug(en ja ik zie het nu pas
Zo vaak bekijk ik mijn bankrekening kuch
)
Ze heeft gewoon beide spotted betaaldquote:
KNOP RAMMEN NU METEEN DIT DAT ALLES !!!quote:
Nice... GIMMEquote:
Goed geregeldquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:19 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Mijn retour is meer waard dan mijn bestelling?
*in winkelmandje plaatst*quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:25 schreef Dwyn het volgende:
Ik vind deze leuk
http://www.hm.com/nl/product/05427?article=05427-B
Ik ben niet van het real life shoppen....quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:25 schreef Incantrix het volgende:
Priem, misschien eens bij de Zara kijken ofzo?
Die hebben toch ook gewoon een webshopquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
*in winkelmandje plaatst*
[..]
Ik ben niet van het real life shoppen....![]()
Project X Eindhoven?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:27 schreef Stormqueen het volgende:
nu weet ik waar alle negentigplussers van Eindhoven zich bevinden om tien uur 's morgens![]()
nee, in de rij bij de Albert Heijnquote:
Oh god ja, en dan allemaal met stuivers betalen, en elk muntje dat uit de portemonnee gegrabbeld wordt een keer of 10 van alle zijden bekijken voor het teruggemikt wordt om het volgende muntje te pakkenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, in de rij bij de Albert Heijn
Noteert: niet meer om tien uur boodschappen doen
Net gekeken; maar zit niet iets aparts tussen voor mij...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:30 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Die hebben toch ook gewoon een webshop
/enable
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, in de rij bij de Albert Heijn
Noteert: niet meer om tien uur boodschappen doen
Wat heb ik gedaan dan?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:11 schreef PriemGirl het volgende:
Ej en schaar ! Ik zit net even op mijn bankrekening te kijken. Defuq heb jij overgemaakt joh
Ik boek vanavond wel even terug(en ja ik zie het nu pas
Zo vaak bekijk ik mijn bankrekening kuch
)
Ook mijn spotted betaaldquote:
Oude mensenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:33 schreef Stormqueen het volgende:
negentigjarigen doen er een kwartier over om hun kar uit te laaien, dan moeten ze eerst alles terug in hun trolley stoppen, dan kunnen ze eindelijk betalen maar willen ze dat met een zegelboekje doen, dan hebben ze betaald maar willen ze nog zegels erbij en in plaats van die zegels af te rekenen met het wisselgeld dat ze net terug hebben gekregen doen ze dat met een flap van 50. Waarna al het wisselgeld weer uitgeteld moet worden, alles in de juiste vakjes van de knip moet worden teruggestopt.
En ondertussen ligt mijn eten te smelten op de band
nu zul je aids krijgenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
En ik heb net gedouched maar ben vergeten achteraf m'n handen te wassen
Hoe zien die er uit dan?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:36 schreef Loqi het volgende:
![]()
![]()
![]()
ik heb neuspoliepen
sorry voor de binnenvaller maar
Inderdaad! Wat fanatiek van mequote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:36 schreef Loqi het volgende:
![]()
![]()
![]()
ik heb neuspoliepen
Ik krijg dan meteen een beeld in mijn hoofd met iemand met zee-annemoon-achtige constructies in haar neusquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:36 schreef Loqi het volgende:
![]()
![]()
![]()
ik heb neuspoliepen
Davy Jonesquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:37 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik krijg dan meteen een beeld in mijn hoofd met iemand met zee-annemoon-achtige constructies in haar neus
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Woah vetquote:
Je weet dat je die moet terugduwen he?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:39 schreef Incantrix het volgende:
Ik heb wel genoeg aan de rupsen die af en toe uit Stef komen, bedankt
Want anders? Nemen ze de wereld over?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je weet dat je die moet terugduwen he?
Hoe duur?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:40 schreef PriemGirl het volgende:
CHECKOUT !
En dan dit weekend eens goed mijn kast schoonmaken; want daar zitten iets van 4 broeken in die echt kapot en weg moeten
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:40 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Want anders? Nemen ze de wereld over?
134,75 !quote:
Gewoon een nieuwe vragenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb nog steeds mijn aankoop van een euro niet binnen van de ebay-aziaat. Zal ik serieus gaan vragen of hij een nieuwe stuurt of zal ik hem gewoon z'n blije feedback sturen en een nieuwe bestellen?
Jullie zijn mijn praatgroepje.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:52 schreef Stormqueen het volgende:
Dwyn, zit je al in een praatgroepje?
Oh het valt mee deze maand hoor.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:55 schreef Stormqueen het volgende:
ik bedoel meer voor je shopverslaving
nee. Die zitten op het neusslijmvlies. Dat voelt niet echt denk ik en daar kan ik met mn vinger niet bijquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:59 schreef Stormqueen het volgende:
loqi, voel je zo'n poliep niet zitten dan?
Je pink misschien?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:02 schreef Loqi het volgende:
[..]
nee. Die zitten op het neusslijmvlies. Dat voelt niet echt denk ik en daar kan ik met mn vinger niet bij
jamaar bij dwyn valt het extra opquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:06 schreef PriemGirl het volgende:
Jongeuh. Meer dan de helf is hier shopverslaafd![]()
Omdat ik erover klaag waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jamaar bij dwyn valt het extra op
Omdat ze het allemaal hier neerzet en wij het stiekem af en toe doen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jamaar bij dwyn valt het extra op
Jullie zitten allemaal nog in de kast.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:09 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Omdat ze het allemaal hier neerzet en wij het stiekem af en toe doen?![]()
Naja ik heb best vaak gehad dat ik iets goedkoop niet had en na een tijdje ging ik gewoon geld terug vragen hoor. 10x 1 euro is toch weer 10 euro, het is goed met die Chinezenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik kan ook kiezen voor een full refund!
![]()
![]()
![]()
Ik zou de volgende keer naar de keuken lopen, een schaar pakken en vragen of hij de navelstreng even omhoog wil houdenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:12 schreef PriemGirl het volgende:
Afgelopen weekend waren we trouwens weer eens bij schoonouders... Zei cif zo tegen z'n moeder of ze niet even een boel hemden wilde kopen; want hij had geen goeie meer.
Ik kon het niet wegstoppen en zuchte enorm... Hij meteen: Wat? Is toch handig?
En zijn moeder is er natuurlijk uber super enthousiast over; terwijl ik het een keer fijn zou vinden dat ie gewoon zelf zijn kleren uit zou zoeken... Kan zijn moeder volgende keer weer zeuren waarom ik geen hemden voor hem koop![]()
Oeh een zeer goeienquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zou de volgende keer naar de keuken lopen, een schaar pakken en vragen of hij de navelstreng even omhoog wil houden
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zou de volgende keer naar de keuken lopen, een schaar pakken en vragen of hij de navelstreng even omhoog wil houden
het KAN gewoon niet priem... als hij dat niet ziet dan is er ergens iets goed mis gegaan in de opvoedingquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:17 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oeh een zeer goeien
Maar hij ziet dus echt niet in wat daar fout aan is. Ik vind het zo geen-verantwoordelijkheid-willen-nemen......ooit-actie...
maandag t/m donderdag: ¤ 394,75quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:16 schreef Stormqueen het volgende:
net iemand in het trouwtopic die op een donderdag trouwt omdat het goedkoper is dan op een vrijdag.
Maar dat kan toch nooit zo veel schelen? Tenzij je alleen in je dagelijkse klof naar het stadhuis gaat om een krabbel te zetten ofcourse.
Ach, die 80 euro....quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
maandag t/m donderdag: ¤ 394,75
vrijdag: ¤ 475
Als je het simpel wilt houden is dat aardig wat.. Maar als je toch een groot huwelijk wil zou ik er ook niet al te moeilijk over doen...
Op zondag kost het 1800 euro trouwens
ja, maar even een simpele rekensom als je toch mooie kleren aan wil en gasten hebt hequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
maandag t/m donderdag: ¤ 394,75
vrijdag: ¤ 475
Als je het simpel wilt houden is dat aardig wat.. Maar als je toch een groot huwelijk wil zou ik er ook niet al te moeilijk over doen...
Op zondag kost het 1800 euro trouwens
Ik weet echt niet hoe ik tot hem door moet dringen... Echt nietquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het KAN gewoon niet priem... als hij dat niet ziet dan is er ergens iets goed mis gegaan in de opvoeding
kun je geen pact sluiten met je schoonmoeder?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik weet echt niet hoe ik tot hem door moet dringen... Echt nietAlhoewel het wel al een stuk beter is geworden ivm zelf zijn kleren strijken (en niet meer eisen aan mij); maar het zou ook fijn zijn als ie niet telkens gaat schreeuwen of ie nog onderbroeken heeft; terwijl ie ook de wasmachine aan kan zetten
![]()
Wat ie toch wel... 1 keer in het half jaar doet. Soms heb ik zin om enkel mijn kleren te wassen en de zijne op te stapelen
![]()
NEEEEEE, want dan gaat zij voortaan langskomen om de was te doen!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kun je geen pact sluiten met je schoonmoeder?
nee... dat ze geen vinger meer naar d'r zoon uitsteekt als het om kleding, was en poetsverwante zaken gaatquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
NEEEEEE, want dan gaat zij voortaan langskomen om de was te doen!
nee want zij snapt het ook nietquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee... dat ze geen vinger meer naar d'r zoon uitsteekt als het om kleding, was en poetsverwante zaken gaat
Hihi, even vergelijken met hoe ik het voor me zie:quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, maar even een simpele rekensom als je toch mooie kleren aan wil en gasten hebt he
Jurk bruid: 1000 euro
Kleding man: 500 euro
Uitnodigingen: 500 euro
Ringen: 1000 euro
Ceremonie: 500 euro. Of 400 dan.
Drank en eten voor al je gasten: 5000 euro
(dit is al een zeer gunstige berekening!)
Dan bespaar je dus anderhalf procent.
Mocht je gasten en een trouwjurk achterwege laten, dan bespaar je idd toch minstens 5%.
Ja maar moeders willen dat juist, omdat ze dan hun lieve kleine jongen nog vast kunnen houdenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee... dat ze geen vinger meer naar d'r zoon uitsteekt als het om kleding, was en poetsverwante zaken gaat
Ja maar willen jullie het dan wel persé echt vieren? Of is het eigenlijk meer belangrijk om het papiertje te hebben; dan de dag zelfquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hihi, even vergelijken met hoe ik het voor me zie:
Jurk bruid: 150 euro (en dan reken ik al ruim)
Kleding man: 0 tot 100 euro
Uitnodigingen: 20 euro (zelf maken en copyshop
Ringen: 100 euro (ik ben prima tevreden met zilver)
Drank en eten voor al je gasten: 200 euro (gewoon thuis)
Dan hakt die ceremonie er toch wel in![]()
Jaaaaa flauw, ik ben een slekte bruidzilla![]()
![]()
Maar wie weet is zij ook zo.
Ach, voordat mijn vent er aan toe is om te gaan trouwen is hij waarschijnlijk al de pijp uit
ik denk dat jij niet een heel reeel beeld hebtquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hihi, even vergelijken met hoe ik het voor me zie:
Jurk bruid: 150 euro (en dan reken ik al ruim)
Kleding man: 0 tot 100 euro
Uitnodigingen: 20 euro (zelf maken en copyshop
Ringen: 100 euro (ik ben prima tevreden met zilver)
Drank en eten voor al je gasten: 200 euro (gewoon thuis)
Dan hakt die ceremonie er toch wel in![]()
Jaaaaa flauw, ik ben een slekte bruidzilla![]()
![]()
Maar wie weet is zij ook zo.
Ach, voordat mijn vent er aan toe is om te gaan trouwen is hij waarschijnlijk al de pijp uit
precies, dan gewoon een krabbel zetten en samen uit eten daarnaquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja maar willen jullie het dan wel persé echt vieren? Of is het eigenlijk meer belangrijk om het papiertje te hebben; dan de dag zelfWant dan kan je net zo goed gewoon krabbel gaat zetten; toch?
Ik zou het wel willen vieren, maar op mijn eigen manierquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja maar willen jullie het dan wel persé echt vieren? Of is het eigenlijk meer belangrijk om het papiertje te hebben; dan de dag zelfWant dan kan je net zo goed gewoon krabbel gaat zetten; toch?
Oh dan is het toch prima ookquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik zou het wel willen vieren, maar op mijn eigen manier. En dat is dus heel simpel
.
Oeh, ik wil trouwens wel een zaaltje bedenk ik net. Want bijna al Fred zijn vrienden zijn muzikanten, dat zou een leuk feest worden![]()
Maar verder is die berekening behoorlijk serieus. Zo zie ik het wel voor me
Ik moest hard lachen bij het idee van Fred in een pakquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk dat jij niet een heel reeel beeld hebt
Een pak kost al minstens 300 euro he.
Maar als je in een t-shirt en een C&A broek trouwt kan het wel
Zilveren ringen voor 100 euro? Twee?
Ben ik al kwijt als de familie een weekend over de vloer komtquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben voor een gewoon verjaardagsfeestje hier thuis al ruim 200 euro kwijt. En dan heb ik maar dertig mensen over de vloer
Ja, bedacht me net dat een zaaltje wat duurder zou zijnquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:33 schreef Stormqueen het volgende:
als je het in een zaaltje viert red je het niet met 200 euro voor drank en eten
- de hoeveelheid stof op mijn plafonnieresquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:34 schreef PriemGirl het volgende:
Misschien had ik alleen een akte moeten opstellen tegen zijn schoonmoeder ja*gelieve je niet te bemoeien in volgende zaken:
- wat ik kook
- wat ik koop
- huishouden
- kleren van mijn man
- was
-.............
Zou wel een lange lijst worden vrees ik
jamaar belgenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ben ik al kwijt als de familie een weekend over de vloer komt
Precies, als je maar je eigen huwelijk zo kan doen zoals jij het wiltquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oh dan is het toch prima ookAls jij je er maar goed bij voelt
Iedereen doet het toch op zijn/haar manier en velen vonden onze manier ook extreem overdreven en ons budget is behoorlijk overschreden maar ahja... achteraf hebben we nergens spijt van en voelen wij er ons goed bij. En dat is het belangrijkste lijkt me
zeker!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Precies, als je maar je eigen huwelijk zo kan doen zoals jij het wilt
Ik heb het bij een bepaalde persoon ahum wel gemerkt dat die mensen zelf niet door hebben wat er mis is en dan best achterlijk doen als je er iets over zegtquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het KAN gewoon niet priem... als hij dat niet ziet dan is er ergens iets goed mis gegaan in de opvoeding
Goeden prioriteitenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zeker!
Daarom gaat het grootste gedeelte van ons budget naar bier.
Jup dat dusquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb het bij een bepaalde persoon ahum wel gemerkt dat die mensen zelf niet door hebben wat er mis is en dan best achterlijk doen als je er iets over zegt
Zeer goeien keuzequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zeker!
Daarom gaat het grootste gedeelte van ons budget naar bier.
en ik ga dus befobbeld geen geld uitgeven aan blommen. Ik vind bruidsboeketten sufquote:
wel typerend voor moeders zonder dochters, om een rare reden. Die zijn altijd veel moederlijkerder dan moeders met dochters.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:39 schreef PriemGirl het volgende:
En ze bedoelt het allemaal goed hoor.. Echt wel... En ik heb niks te klagen over schoonmoeder. Maar ze kan soms bot overkomen naar mij toe (als cif het vooral niet hoort dan gmrpfl) en ze is overbeschermend dusjah...
Bier in plaat van bloemen!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en ik ga dus befobbeld geen geld uitgeven aan blommen. Ik vind bruidsboeketten sufen wat ze op de tafels zetten zal me worst zijn. Meestal staan die bloemstukken toch alleen maar in de weg.
Doe zoals bij ons: Gewoon bloemblaadjes strooien. Seriously als er iets was wat me ook niet boeide was dat het welquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en ik ga dus befobbeld geen geld uitgeven aan blommen. Ik vind bruidsboeketten sufen wat ze op de tafels zetten zal me worst zijn. Meestal staan die bloemstukken toch alleen maar in de weg.
Moeder met als enig kind een zoonquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wel typerend voor moeders zonder dochters, om een rare reden. Die zijn altijd veel moederlijkerder dan moeders met dochters.
ik strooi wel pelpinda's, daar heb je nog wat aanquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Doe zoals bij ons: Gewoon bloemblaadjes strooien. Seriously als er iets was wat me ook niet boeide was dat het welDus toen zei ik: Wat ziet er leuk uit en is goeikoop!
Bloemen
Ik moest mijn bruidsboeket bewaren van mijn moeder en schoonmoeder en ik weet nog niet waarom
Jup ! Merk ik zo goed bij mijn broers. Mijn ene broer doet best vaak koken; wassen; strijken.... etc.. Echt wel. Omdat ie het ook meer vanuit thuis meekreeg.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wel typerend voor moeders zonder dochters, om een rare reden. Die zijn altijd veel moederlijkerder dan moeders met dochters.
nick?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Moeder met als enig kind een zoon![]()
Die nog thuis woont op zn 26e![]()
Zonder werk
een trosje bierblikjesquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Bier in plaat van bloemen!
Bier als centerpiece!
Bier als bruidsboeket
Dit is inderdaad vrij typisch hoor Priem, zit niks persoonlijks bijquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:39 schreef PriemGirl het volgende:
En ze bedoelt het allemaal goed hoor.. Echt wel... En ik heb niks te klagen over schoonmoeder. Maar ze kan soms bot overkomen naar mij toe (als cif het vooral niet hoort dan gmrpfl) en ze is overbeschermend dusjah...
Idem met oud wijfquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
Voordeel van een hele oude vent nemen: Geen schoonouders![]()
omdat je nog niet eens schaamhaar had toen je hem leerde kennen!!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik snap nog steeds niet hoe ik dat bijna 4 jaar heb volgehouden, godverdomme
Ja die fout heb ik ook wel gemaaktquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dit is inderdaad vrij typisch hoor Priem, zit niks persoonlijks bij![]()
Ik heb een schoonmoeder gehad die mij nog net geen gebruiksaanwijzing voor haar zoon gaf. Die jongen hoefde niks zelf. En ik was nog jong en ben er ook best ingetrapt om dingen voor hem te gaan doen.
Dat vind ik wel een beetje extreemquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:43 schreef Stormqueen het volgende:
mijn schoonouders hebben al hun kinderen op hun 18e de deur uit getrapt
En met de was hoefde je echt niet aan te komen
En ze worden boos als je mee wil eten
Dat had ik al veul eerderquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
omdat je nog niet eens schaamhaar had toen je hem leerde kennen!!
hoezo?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een beetje extreem
Heerlijk he?quote:
Gelukkig is Fred een hippie uit een extreem katholiek nest, dus zouden we er sowieso niet zo vaak zittenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ze hadden ook nog kunnen leven. Dan moest je nu elke zondag naar het bejaardenhuis
heidenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Gelukkig is Fred een hippie uit een extreem katholiek nest, dus zouden we er sowieso niet zo vaak zitten. Hij heeft een berg broers en zussen maar die zien we ook nauwelijks
Ik ben heeeeeel blij dat die van mij toch niet zo is naar mijn man toequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja dat scheelt wel, als er een andere zoon is die alle aandacht opslokt. Die is vrijgezel?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:48 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik ben heeeeeel blij dat die van mij toch niet zo is naar mijn man toe![]()
Schoonmoeder heeft ook 2 zoons, maar bemoeit zich gelukkig niet met onze aankopen enzo.
Aan de andere kant zijn ze dan wel weer overbeschermend naar zijn broer toe aangezien die een nogal gezondheidsbedreigend overgewicht heeft enzeau
Ik wil alles NU regelen en brum is van 'laat maar ik zie dan wel'quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wel jammer dat de behoefte van een man om een vrouw te hebben die alles voor hem regelt niet over lijkt te gaan.. Maar dat zou ook wel eens aan mijn kordaatheid vs zijn laksheid kunnen liggen
Macaroniquote:
in dat geval ben ik de vent in onze relatiequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik wil alles NU regelen en brum is van 'laat maar ik zie dan wel'
Dus dan ben je al snel de persoon die het regelt omdat je het NU wil
Ja dat, dan doen we het eigenlijk onszelf aanquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik wil alles NU regelen en brum is van 'laat maar ik zie dan wel'
Dus dan ben je al snel de persoon die het regelt omdat je het NU wil
Nee...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja dat scheelt wel, als er een andere zoon is die alle aandacht opslokt. Die is vrijgezel?
Ja, +1. Maarquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
in dat geval ben ik de vent in onze relatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |