Nee dat is een redhead eigenschapquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hoort eigenwijs zijn ook bij het ziektebeeld?
quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:15 schreef PriemGirl het volgende:
Nou nou... Een 3-tal minuten poeh poeh
Da's lang johquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:15 schreef PriemGirl het volgende:
Nou nou... Een 3-tal minuten poeh poeh
quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
JAAA JIJ MAG MEEDOEN
Gelukkig voor cif dat zijn klachten beter geworden zijn
Nog naar de winkel gegaan met de zalm?quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:16 schreef PriemGirl het volgende:
Maar goed. Ik was dus met een reply bezig.....
[..]![]()
![]()
Ja dat wel; maar het is nog niet helemaal op en top. Zoals ik al eerder zei: 3 weken terug waren de klachten wel deels terug......En nu met die zalm; maakte dat het ook niet beter
Naja hopelijk gaat ie morgen dus naar de dokter. Maar eik gaat ie liefst nooit meer naar de dokter; want na 5 jaar dokteren; vertrouwt ie er maar heul weinig meer namelijk
Kan hij niet een andere dokter vragen? Ik was heel blij met mijn nieuwe toen ik geen vertrouwen in de oude meer hadquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:16 schreef PriemGirl het volgende:
Maar goed. Ik was dus met een reply bezig.....
[..]![]()
![]()
Ja dat wel; maar het is nog niet helemaal op en top. Zoals ik al eerder zei: 3 weken terug waren de klachten wel deels terug......En nu met die zalm; maakte dat het ook niet beter
Naja hopelijk gaat ie morgen dus naar de dokter. Maar eik gaat ie liefst nooit meer naar de dokter; want na 5 jaar dokteren; vertrouwt ie er maar heul weinig meer namelijk
Ach, ik weet het nu, en het maakt mij ook wel weer wie ik ben dus achquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:17 schreef Incantrix het volgende:
Nou zeg, dat was wel even ontwennen
Sjaan, heftig hoor, pfff.. Auto-immuun stond me iets van bij inderdaad, van traan- en speekselvocht heb ik je ook wel vaker gehoord, maar thnx voor je uitleg. Bagger voor je dat je daarmee moet leven, chronisch ziek zijn zuigt
Hij heeft er echt al heel veel gehad......... Op een gegeven moment kwamen ze met burn-out etc en toen vroeg ie of ie toen mocht doorverwezen worden naar psycholoog (want hij wou gewoon alles proberen om beter te worden); maar dat wilden ze ook niet.. Hij moest er zich maar 'overheen zetten'quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Kan hij niet een andere dokter vragen? Ik was heel blij met mijn nieuwe toen ik geen vertrouwen in de oude meer had
Geen aanbiedingen te vinden daarvoor? Bijvoorbeeld als je een 3-in-1 pakket aanschaft of zoiets dergelijks?quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
Er moet toch in de huidige tijd wel een goedkope manier zijn om een programma van de tv op te nemen? Enige wat ik zie is een ontvanger voor interactieve tv van 300 euro
digitale televisie nemen jongequote:Op maandag 8 oktober 2012 22:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
Er moet toch in de huidige tijd wel een goedkope manier zijn om een programma van de tv op te nemen? Enige wat ik zie is een ontvanger voor interactieve tv van 300 euro
waarom zou je willen opnemen!quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |