PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
BesottedOrb (BesottedOrb)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
LinQ-NL (LinQ)
Rojiblancos (Timez)
quote:
Beetje goedkope garpquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:53 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
een beetje klein maar wel geniaal
Graag gedaan.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:54 schreef Ramboetan het volgende:
damn dat lichaam van die chick, maar weer over fut.
beste zilveren/ eredivisie team in 4321?
ik heb nu:
depay-gerndt-lukoki. (redelijk aan de pacehoer, sorry.)
duarte-henriksen-overtoom
willems-viergever-kalas-van rhijn
cillessen.
wat zal ik veranderen?
Hier nog wat teams Toefjes:quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dank helden![]()
Ik ga dit serieus in overweging nemen. Is wel iets origineler dan een Silver team met Lukaku en Jerome in de spits.
Kom op , ik mag toch wel dubbel in je vriendelijstjequote:Op maandag 8 oktober 2012 21:54 schreef vandermar het volgende:
MA-Thijs, op welke account speel jij? Twee is wat overdreven.
Castaignos ipv Gerndt in ieder geval.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:54 schreef Ramboetan het volgende:
ik heb nu:
cillessen.
wat zal ik veranderen?
Nee, er is geen ruimte meerquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:55 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Kom op , ik mag toch wel dubbel in je vriendelijstje
Jij staak ook in mijn vriendenlijst. Zo'n toffe gozer ben je. Ik voeg gewoon je live account op de ps3 toe.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:55 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Kom op , ik mag toch wel dubbel in je vriendelijstje
Opflikkeren hoerenjong, hahahahquote:
Nee inderdaadquote:
Jorgenssen/Zanka voor Viergever.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:54 schreef Ramboetan het volgende:
ik heb nu:
cillessen.
wat zal ik veranderen?
Depay heeft echt bazige statsquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:59 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Jorgenssen/Zanka voor Viergever.
Wildschut doet het goed bij mij op LW, maar Depay zal ook zeker lekker spelen.
Super chill, genoeg inspiratiequote:Op maandag 8 oktober 2012 21:55 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Hier nog wat teams Toefjes:
[ afbeelding ]
http://www.futhead.com/fifa/squads/173103/#.UHMvd477CbE
[ afbeelding ]
http://www.futhead.com/fifa/squads/173188/#.UHMvZo77CbE
[ afbeelding ]
http://www.futhead.com/fifa/squads/172836/#.UHMru477CbE
[ afbeelding ]
http://www.futhead.com/fifa/squads/172905/#.UHMsaI77CbE
Huh veranderd van club? Dit zijn fifa 13 squads hoor?quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Super chill, genoeg inspiratiesommige spelers zijn wel veranderd van club, maar dat komt goed!
Bosschaartquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
En wie is de enige die niet 150 bin verkoopt van de 40:
[ afbeelding ]
kut pascalquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
En wie is de enige die niet 150 bin verkoopt van de 40:
[ afbeelding ]
Wat. Een. Mongool.quote:
ja ik heb ook wildschut, knalt ze er lekker in, maar geen 4 sterren.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:59 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Jorgenssen/Zanka voor Viergever.
Wildschut doet het goed bij mij op LW, maar Depay zal ook zeker lekker spelen.
Hoe meer mongolen hoe meer vreugd.quote:
Finale- Madeon altijd na de CL bij de NOSquote:
Dat viel me vorige week ook al op jaquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Finale- Madeon altijd na de CL bij de NOS
Casual Croissantquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:09 schreef Lindgren. het volgende:
Dit is die kommenterrie dude trouwens.
[ afbeelding ]
https://twitter.com/CasualCroissant
4 volgers
Dat ziet er muy lokaal uitquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:09 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
4 volgers
Had ik al gedaanquote:
Zijn stem past niet bij zijn fotoquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:09 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
4 volgers
quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:07 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
ja ik heb ook wildschut, knalt ze er lekker in, maar geen 4 sterren.
en zanka heeft nagenoeg dezelfde stats als viergever, maar viergever is duurder dus dan heb ik meer coins over als ik hem verkoop. Ik wil alleen niet een te hoog psv gehalte krijgen.....
Viergever = beest. Samen met Kalas alles wat je nodig hebt.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:16 schreef StijnDa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk nog maar eens![]()
Zanka is een stuk langer en sterker in de lucht. Viergever is voetballend beter. Wel weer high/med workrates, niet ideaal voor een CB. Viergever heeft een stuk betere sliding, maar Zanka is weer veel sterker, denk toch dat je dat laatste meer nodig hebt.
Dudequote:Op maandag 8 oktober 2012 22:20 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Viergever = beest. Samen met Kalas alles wat je nodig hebt.
Ja maar viergever speelt niet bij psvquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:21 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dude![]()
Ik beargumenteer hier net waarom Zanka beter is, en dan kom jij met zoiets.
Bovendien zou ik Zanka eerder beest noemen aangezien hij langer is en 15 meer strength heeft
Heb jij uberhaupt een aantal wedstrijden met hem gespeeld? Qua stats kan Zanka misschien beter zijn maar qua spel..quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:21 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dude![]()
Ik beargumenteer hier net waarom Zanka beter is, en dan kom jij met zoiets.
Bovendien zou ik Zanka eerder beest noemen aangezien hij langer is en 15 meer strength heeft
Ja.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:24 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Heb jij uberhaupt een aantal wedstrijden met hem gespeeld? Qua stats kan Zanka misschien beter zijn maar qua spel..
"De versterkingen", op elke positie is een betere optie.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
De basis staat er, nu nog de versterkingen halen.
Pic van team om Ibra?quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:25 schreef Kamikazie het volgende:
Uiteindelijk toch nog met 4-3 die mof verslagen
Ibrahimovic met zijn eerste hattrick voor mijn clubje
7 goals in 3 duels nu.
Dat zijn dan toch versterkingen?quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:26 schreef detennismaster het volgende:
[..]
"De versterkingen", op elke positie is een betere optie.
Hmmm whatever, gaat er om wat ik fijner vind om mee te spelen en niet jij dus ik hoef hier ook niet om te discussierenquote:
Maar waarom haal je die dan niet direct. Ohnee.....quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Dat zijn dan toch versterkingen?
http://www.futhead.com/fifa/squads/169089/#squad-playerquote:
Waarom reageer je dan?quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:27 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Hmmm whatever, gaat er om wat ik fijner vind om mee te spelen en niet jij dus ik hoef hier ook niet om te discussieren
Als ik mijn tradepile zou verkopen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:28 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Jood en Messi: Toefjes komt er aan
Snelle editquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:29 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Als ik mijn tradepile zou verkopen.
Dat is niet leukquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:29 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Als ik mijn tradepile zou verkopen.
Omdat ze er niet op stonden? Maak jij hem maar dan als je het zo goed weet kuntjequote:Op maandag 8 oktober 2012 22:27 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Maar waarom haal je die dan niet direct. Ohnee.....[ afbeelding ]
Bedankt voor dit overzichtje stijn! Waar vind je dit. kan ik ook goed gebruiken voor andere posities.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:16 schreef StijnDa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk nog maar eens![]()
Zanka is een stuk langer en sterker in de lucht. Viergever is voetballend beter. Wel weer high/med workrates, niet ideaal voor een CB. Viergever heeft een stuk betere sliding, maar Zanka is weer veel sterker, denk toch dat je dat laatste meer nodig hebt.
Haha ja, als het niet meer of minder isquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:33 schreef detennismaster het volgende:
Ohja deze puush van vanmiddag:
[ afbeelding ]
Over een paar maanden gaat hij gewoon voor 3K ofzo.![]()
No problemquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:31 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Bedankt voor dit overzichtje stijn! Waar vind je dit. kan ik ook goed gebruiken voor andere posities.
ik ga dus voor zanka, ik vind het schijt irritant wanneer mijn cb mee naar voren gaat zonder dat ik dat wil.
Uuhhhhhh ja. Geil.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:27 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/fifa/squads/169089/#squad-player
Alleen Lloris moet ik nog halen.
Wil daarna gewoon elke IF die er uitkomt en die ik erin kan passen erbij gooien. Later misschien een rechter kant van Bayern met Robben-Zweinsteiger-Lahm en een CB. Of iets wat erop lijkt. Maar tot nu toe bevalt dit wel prima.
Hey ik ben in beeldquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:28 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Jood en Messi: Toefjes komt er aan
quote:
leg uitquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:39 schreef vandermar het volgende:
Springt er een Hollander op een put en zegt 21 21!
Plots komt er een turk tevoorschijn en vraagt maar waarom doe jij dat?
Zegt die Hollander nou gewoon voor de lol
Zegt die turk mag ik dat ook eens proberen?
Nou die Hollander zegt ok :B
Dus die Turk begint te springen en roept 21,21!
Plotseling gooit die Hollander de put open, die Turk tyft erin en hij zegt 22,22!
5, maar welke elke tot nu toe kampioenquote:
alleen nu lastig seizoenquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:40 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
5, maar welke elke tot nu toe kampioen
quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
Thorb, maak ff me wedstrijd af dan join ik.
Goed saai deze grap.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:39 schreef vandermar het volgende:
Plotseling gooit die Hollander de put open, die Turk tyft erin en hij zegt 22,22!
Een grap van hoge kwaliteitquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:39 schreef vandermar het volgende:
Godver, ik mocht KrAlex welquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:39 schreef vandermar het volgende:
Ik kopieer hem enkel, credits gaan naar iemand andersquote:
Heel goed van jou.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:46 schreef stoereboii het volgende:
Vandaag een half uurtje gehandeld en toch weer een mooie winst.
quote:
Blind zeker? Was hier al een tijd.quote:
Je bekijkt het goed, ondanks het feit dat je ogen maar half open zijn.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:49 schreef Tobi-wan het volgende:
Nou, ik ging echt bizar lekker maar op een gegeven moment wil niet meer lukken. Gelijk 2 wedstrijden verloren en moet ik 5 van de 6 wedstrijden winnen om het kampioenschap te pakken, dat gaat hem waarschijnlijk niet worden.
Helaas wel.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:50 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Blind zeker? Was hier al een tijd.
Meneer ''ze mogen me niet meer''quote:
TR Gemachtquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:51 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Je bekijkt het goed, ondanks het feit dat je ogen maar half open zijn.
quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:52 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Meneer ''ze mogen me niet meer''. Tranen al opgedroogd?
Waarom mod?quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:55 schreef vandermar het volgende:
Welke mod heeft die foto van Jenni weggehaald?
Hahahahahahahahahahahaquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:57 schreef el-blanchito het volgende:
Kennen jullie die grap al van die blinde timmerman?
Die slaat nergens op![]()
Hele post is weg ineens.quote:
Ja gaat vies overlopen worden. Countergevoelige formatie, achterin op Chiellini na aanvallende spelers en alleen Alonso is defensief op het middenveld.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:58 schreef Ajacied7 het volgende:
Ben eruit:
[ afbeelding ]
Wel erg gevoelig bij counters van de tegenstander met Alonso als cm. Ook van Pastore ben ik niet zo'n van maar zonder hem kan ik Lavezzi niet opstellen
Daar waren mijn ouders dit weekend nog.quote:
Heb jij tips om middenveld en verdediging te veranderen dan? Ik wil sws Lavezzi-Aguero-Di Mariaquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja gaat vies overlopen worden. Countergevoelige formatie, achterin op Chiellini na aanvallende spelers en alleen Alonso is defensief op het middenveld.
Waarvoor?quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:59 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Daar waren mijn ouders dit weekend nog.
Gezellig weekendje weg: wat musea bekeken, lekker gegeten, wat rondgewandeld, bij een concert geweest. etcquote:
Messi ipv. Pastore kan ook.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:58 schreef Ajacied7 het volgende:
Ben eruit:
[ afbeelding ]
Wel erg gevoelig bij counters van de tegenstander met Alonso als cm. Ook van Pastore ben ik niet zo'n fan maar zonder hem kan ik Lavezzi niet opstellen
Ah zoquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:01 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Gezellig weekendje weg: wat musea bekeken, lekker gegeten, wat rondgewandeld, bij een concert geweest. etc
Cambiasso ipv Ozil en dan die pacy RB van Inter.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:00 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Heb jij tips om middenveld en verdediging te veranderen dan? Ik wil sws Lavezzi-Aguero-Di Maria
Klein stadje uit Turkije waar mijn ouders vandaan komen met ongeveer 20.000 inwoners in Turkije, en zo'n 400.000 in Europa. Waarvan het grootste gedeelte in Brussel en Gent verblijft.quote:
Cambiasso rcmquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Cambiasso ipv Ozil en dan die pacy RB van Inter.
En dan Banega of een andere argentijnse middenvelder uit de BBVA ipv Pastore
Een Turks dorp waarvan de bewoners in Europa verblijven?quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:03 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Klein stadje uit Turkije waar mijn ouders vandaan komen met ongeveer 20.000 inwoners in Turkije, en zo'n 400.000 in Europa. Waarvan het grootste gedeelte in Brussel en Gent verblijft.Had een tijd terug gelezen dat ze in Gent zelfs een wijk/straat er naar hadden genoemd.
Je kan welquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:05 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Cambiasso rcmEn Alonso is verdedigend veel beter dan Banega.
Ik denk dat ik iets ga proberen te maken met Yaya Toure
Veel gastarbeiders die destijds naar Europa zijn gekomen om te werken. Zoveel dat er maar 20.000 overgebleven zijn.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:05 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Een Turks dorp waarvan de bewoners in Europa verblijven? [ afbeelding ]
Hahaquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:07 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Veel gastarbeiders die destijds naar Europa zijn gekomen om te werken. Zoveel dat er maar 20.000 overgebleven zijn.In de zomer zie je niks anders dan Belgische kentekens rondrijden daar.
Belgie is sowieso een en al pauper.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:08 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Haha
Het is wel een feit dat Gent verpauperd is door de allochtonen :/
Maar nu moet ik slapen!
Dat heb je in Limburg, Brabant en Zeeland al.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:12 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Belgie is sowieso een en al pauper.
Als je de grens oversteekt in Limburg zie je duidelijk verschil. Opeens zijn de wegen slechter en de huizen links en rechts lijken nergens op.
Niet haten op Brabant dikkequote:Op maandag 8 oktober 2012 23:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat heb je in Limburg, Brabant en Zeeland al.
Was wel 1 van mijn slechtste wedstrijden ooit als keeperquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wat, ik adoreer je toch? Kom nou, iedereen kan wel eens een slechte wedstrijd hebben
Begint al bij de Fryske grens, daaronder is alles paupquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kom vechten dan, tonnetje.quote:
True thatquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:14 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Begint al bij de Fryske grens, daaronder is alles paup
Afgelopen zaterdag naar Zaventem geweest om iemand op te halen van het vliegveld, man wat zag dat er armoedig uit zeg.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nigga stole my joke.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
By Ulas 67 | Posted 24 September
Danza kODURO
Ik moest lachen.
Ik ben er wel eens op vakantie geweest en het ziet er inderdaad niet al te modern uit neequote:Op maandag 8 oktober 2012 23:16 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag naar Zaventem geweest om iemand op te halen van het vliegveld, man wat zag dat er armoedig uit zeg.Schiphol is volgens mij 100x mooier en moderner zonder het te overdrijven. Die parkeer garage al ik ben 1.80 ongeveer, als ik zou springen kwam ik met mn hoofd tegen het plafond aan.
Alles in Belgie stamt nog af van de tweede wereldoorlog.
Zal wel liggen aan het feit dat we in Nederland wonen, dan liggen de verwachtingen automatisch hoger. Nederland heeft gewoon een infrastructuur waar heel veel landen jaloers op kunnen zijn. Het enige wat minder is, is de belasting, maar ach daar krijgen we dan wel het een en ander voor terug.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ben er wel eens op vakantie geweest en het ziet er inderdaad niet al te modern uit neeZe mogen dan wel een compleet verlichte infrastructuur hebben maar meer ook niet
Ik vind het wel een chill vakantieland hoor, lekker in de ardennen vertoeven, niets mis mee.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:20 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Zal wel liggen aan het feit dat we in Nederland wonen, dan liggen de verwachtingen automatisch hoger. Nederland heeft gewoon een infrastructuur waar heel veel landen jaloers op kunnen zijn. Het enige wat minder is, is de belasting, maar ach daar krijgen we dan wel het een en ander voor terug.
Heb je niet genoeg aan de regen dat hier in Nederland valt.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vind het wel een chill vakantieland hoor, lekker in de ardennen vertoeven, niets mis mee.
In de zomer is het wel prima hoor, minder regen dan hier (de keren dat ik er ben geweestquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:23 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Heb je niet genoeg aan de regen dat hier in Nederland valt.
Mwa Belgie, ik heb er veel familie wonen, maar is niet het eerste land waar ik aan denk als ik op vakantie zou willen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
In de zomer is het wel prima hoor, minder regen dan hier (de keren dat ik er ben geweest)
Die grap is vorig jaar 800 keer gemaakt in dit topicquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
By Ulas 67 | Posted 24 September
Danza kODURO
Ik moest lachen.
IK heb getwijfeld over Belgiëquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:26 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Mwa Belgie, ik heb er veel familie wonen, maar is niet het eerste land waar ik aan denk als ik op vakantie zou willen.
Het is de eerste wedstrijd die ik van jou heb gezien dus ik zal je maar gelovenquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:14 schreef Rijst het volgende:
[..]
Was wel 1 van mijn slechtste wedstrijden ooit als keeper
Ja, daarom was ik verbaasd dat iemand op futhead die grap maaktquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die grap is vorig jaar 800 keer gemaakt in dit topic
Hij speelt altijd zo hoorquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Het is de eerste wedstrijd die ik van jou heb gezien dus ik zal je maar geloven
Hoezo gaan die zo veel omhoog?quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:41 schreef detennismaster het volgende:
Nu al 15K winst per ingekochte IF Fellaini.Jammer dat IF Koscielny nog niet echt wil stijgen.
Nee, gewoon een populaire speler. Dat laatste wat je zegt is onzin trouwens.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:42 schreef leoon. het volgende:
[..]
Hoezo gaan die zo veel omhoog?
Of al direct voor weinig gekocht toen hij net in pakjes zat?
Huh? Wat is onzin?quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:44 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nee, gewoon een populaire speler. Dat laatste wat je zegt is onzin trouwens.
Ja dat bedacht ik me ook toen ik op invoeren drukte omdat ze dan tering duur zijn maargoed..quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:44 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nee, gewoon een populaire speler. Dat laatste wat je zegt is onzin trouwens.
Tieton?quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:45 schreef leoon. het volgende:
http://www.ea.com/intl/fo(...)ff#bCXbTfRjnHzNn:ps3
Ik heb een probleem, dit is mijn tweede team. Op zich prima, behalve me keep.
In me andere team heb ik handanovic en die houdt écht alles eruit.
Mihaylov totaal niet.. Weet iemand een goede en lange eredivisiekeep? Of andere oplossing?
Is Tyton zo goed? Dacht die sla ik over anders is het wel heel duidelijk dat ik een PSV'er ben...quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:47 schreef leoon. het volgende:
[..]
Is Tyton zo goed? Dacht die sla ik over anders is het wel heel duidelijk dat ik een PSV'er ben...
Daar merk ik weinig van anders..quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:49 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Beste Eredivisie keeper in FIFA is sowieso Mihaylov, die man houdt alles tegen
Als ik stekelenburg koop dan heeft hij te weinig linkjes of niet?quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Beste eredivisie keeper denk ik in fifa.
gewoon Vermeerquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:45 schreef leoon. het volgende:
Ik heb een probleem, dit is mijn tweede team. Op zich prima, behalve me keep.
In me andere team heb ik handanovic en die houdt écht alles eruit.
Mihaylov totaal niet.. Weet iemand een goede en lange eredivisiekeep? Of andere oplossing?
Vandaar dat je altijd verliest: je hebt een neger op doel.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
gewoon Vermeerbeste keeper in fut
Kameni is wel goedquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:52 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Vandaar dat je altijd verliest: je hebt een neger op doel.
RACISTquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:52 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Vandaar dat je altijd verliest: je hebt een neger op doel.
Nee, ik heb door die koekenbakker 6 wedstrijden verloren.quote:
Holy fuuquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:53 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Die Hernanesjes gaan voor leuke prijzen weg. Heb die van mij voor 60k gehaald. Binnenkort ook maar cashen.
Hehe wtf, die van mij nietquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:53 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nee, ik heb door die koekenbakker 6 wedstrijden verloren.![]()
Gewoon Giovinco terug zettenquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:57 schreef leoon. het volgende:
Oke nou dan ga ik Tyton halen. Wat is een goede CAM voor italië team? Heb nu Hamsik achter muriel en quagliarella. Op den duur als ik rijk wordt moeten daar ballo en natale komen..
quaglialamzak is zooo slechtquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:57 schreef leoon. het volgende:
Oke nou dan ga ik Tyton halen. Wat is een goede CAM voor italië team? Heb nu Hamsik achter muriel en quagliarella. Op den duur als ik rijk wordt moeten daar ballo en natale komen..
Zal even research gaan doenquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
quaglialamzak is zooo slechtkoop Vucinic of Jovetic oid.
Als je hem kan bijhouden dan wel jaquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:59 schreef leoon. het volgende:
[..]
Die klein op CAM? Dat ventje zet je toch zo aan de kant?
Koop Hernanesquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:59 schreef leoon. het volgende:
[..]
Die klein op CAM? Dat ventje zet je toch zo aan de kant?
Mijn eerste 4 goals in 3 wedstrijden. Jeujquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:59 schreef Thorb het volgende:
7 van de 9 punten in divisie 2 met clubs, gaat prima zo.
Kan je nagaan hoeveel je zou scoren als je daar een goede spits had staan.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:59 schreef leoon. het volgende:
[..]
Zal even research gaan doenScoort bij mij redelijk veel toch wel.
Door jou scoor ik niet meerquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:01 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Mijn eerste 4 goals in 3 wedstrijden. Jeuj
True that.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoeveel je zou scoren als je daar een goede spits had staan.
Is die beter als Hamsik?quote:
Niets mis met Quagliarella hoor. Had 'm in fifa 12 in mn laatste team in de spits samen me IF Matri. Die 2 mistte nooitquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:02 schreef leoon. het volgende:
[..]
True that.
[..]
Is die beter als Hamsik?
Denk dat ik die vucinic wel uit ga proberen, stats zien er wel goed uit op futhead. Proberen waard. Alleen hernanes komt niet goed uit de bus op futhead tegen hamsik dus die laat ik nog wel even staan..quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:08 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Niets mis met Quagliarella hoor. Had 'm in fifa 12 in mn laatste team in de spits samen me IF Matri. Die 2 mistte nooit
Doe Balotelli gewoon in je Serie A team?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:10 schreef Tobi-wan het volgende:
Voor Kompany & Richards 2 anderen en dan heb je nog best een betaalbaar team...
[ afbeelding ]
Hmmm....
Dan moet ik teveel compromissen maken..... Ben met Di Natale en Miccoli wel blij als CAM's.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:11 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Doe Balotelli gewoon in je Serie A team?
hoe danquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb vandaag nog niet veel goede spelers in packs gehad maar ik had net Westcarr in een 400c packWel heb ik vandaag een redelijke winst gemaakt, ik heb nu bijna 600k op het 1e account en op het 2e account nu 217k met nog genoeg wat ik ga verkopen (o.a. dus die Westcarr)
Post gewoon plaatjes inplaats van die ealinks.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:24 schreef leoon. het volgende:
Vargas vervangen door Zuniga? en Maggio door Biabiany?
Of verlies ik dan teveel qua verdedigend werk van me vleugels?
Ik zocht naar silvers tot een bepaalde prijs en ik kocht alle spelers waarvan ik dacht dat ze meer waard waren dan dat. Sommige aankopen leverden 3k winst opquote:
Heb jij inmiddels al een silverteam?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:26 schreef GuRBuH het volgende:
Snap echt niet dat mensen nog serieus denken te spelen met golds in FUT. Voetbal zit er niet meer in...
Oh wacht doe wel even puushquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:25 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Post gewoon plaatjes inplaats van die ealinks.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:24 schreef leoon. het volgende:
Vargas vervangen door Zuniga? en Maggio door Biabiany?
Of verlies ik dan teveel qua verdedigend werk van me vleugels?
Nee!!!!!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:25 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Post gewoon plaatjes inplaats van die ealinks.
Niet zo wenen man. Ik ben blij dat containen eruit is, ik win nu veel meer partijen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:26 schreef GuRBuH het volgende:
Snap echt niet dat mensen nog serieus denken te spelen met golds in FUT. Voetbal zit er niet meer in...
Speelt zilvers dan zoveel anders?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:26 schreef GuRBuH het volgende:
Containen heeft ook weinig nut als je gewoon van 30 meter altijd snoeihard op goal schiet met, laten we zeggen, 33% kans op een goal.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Niet zo wenen man. Ik ben blij dat containen eruit is, ik win nu veel meer partijen.
Neuh, speel h2h.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:26 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Heb jij inmiddels al een silverteam?
En terecht, wie speelt om niet te verliezen moet gestraft worden.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:28 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Containen heeft ook weinig nut als je gewoon van 30 meter altijd snoeihard op goal schiet met, laten we zeggen, 33% kans op een goal.
Oke!!!!! Zou wel mn gouden team willen verkopen voor een zilverteam. Dan heb ik 500k overquote:
Waarschijnlijk ligt dit jou speelstijl beter. Niet opbouwen, gewoon raggenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Niet zo wenen man. Ik ben blij dat containen eruit is, ik win nu veel meer partijen.
Nou, ook dat vind ik kut. Alleen speelt het wel minder overdreven snel dan met gold. Misschien omdat die stats ook geboost zijn maar lager starten.quote:
Dit.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:28 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Containen heeft ook weinig nut als je gewoon van 30 meter altijd snoeihard op goal schiet met, laten we zeggen, 33% kans op een goal.
Ja, ik haat mensen die maar lopen om te kutten achterin. Ik ben blij dat aanvallend spel hier meer belonend is dan in fut 12.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:31 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ligt dit jou speelstijl beter. Niet opbouwen, gewoon raggen
[..]
Nou, ook dat vind ik kut. Alleen speelt het wel minder overdreven snel dan met gold. Misschien omdat die stats ook geboost zijn maar lager starten.
[..]
Dit.
Aanvallend spel mn kont. Het is gewoon een beetje rennen en maar hopen dat die bal eens goed voor je voeten komtquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja, ik haat mensen die maar lopen om te kutten achterin. Ik ben blij dat aanvallend spel hier meer belonend is dan in fut 12.
Cuardado kan ik niet vinden, guardado wel maar dat is een mexicaanquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Cuardado,Zuniga, Sneijder en Jovetic. Bazen team heb je dan
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:38 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Aanvallend spel mn kont. Het is gewoon een beetje rennen en maar hopen dat die bal eens goed voor je voeten komt
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:36 schreef Kamikazie het volgende:
Je wordt soms echt simpel van de geluksfactor bij FUT
Het is niet simpel rennen. Denken dat ik maar wat lang de vlanken renquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:38 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Aanvallend spel mn kont. Het is gewoon een beetje rennen en maar hopen dat die bal eens goed voor je voeten komt
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:40 schreef Rijst het volgende:
Oke ik ga mijn aguerro verkopen en daarvan pakjes halen. YOLO
Speelt volgens mij bij Fiorentina als RM. Die met 90 pace geloof ikquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:38 schreef leoon. het volgende:
[..]
Cuardado kan ik niet vinden, guardado wel maar dat is een mexicaan
Oke ga even kijken! En zou ik dan muriel ruilen met jovetic? Heb quagliarella geruild met vucinic namelijk net!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Speelt volgens mij bij Fiorentina als RM. Die met 90 pace geloof ik
Janken zal je.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:41 schreef vandermar het volgende:
Ik ga een bronzen team maken, yolo.
Wie o wie moeten erin?
Misschien een hybrid, misschien ook niet.
Welke bronzen spelers zijn goed?
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:42 schreef Rijst het volgende:
[..]
Is goed. Kan dan iets van 15 pakjes openen. Even ruimte vrijmaken bij mn puushaccount.
Neuh, gewoon lekker rustig spelen.quote:
Muriel vond ik kut toen ik hem had en Jovetic schiet bij mij alles erin dus ik zou hem wel ruilen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:42 schreef leoon. het volgende:
[..]
Oke ga even kijken! En zou ik dan muriel ruilen met jovetic? Heb quagliarella geruild met vucinic namelijk net!
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:44 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Mijn nieuwe 5atb anti-divisie 1 team is af
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:44 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Mijn nieuwe 5atb anti-divisie 1 team is af
[ afbeelding ]
Oke ga ik regelen. Van die cuadrado weet ik het nog niet. Die legt op futhead alles af tegen maggio en biabiany. Misschien toch maggio er maar laten staan.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Muriel vond ik kut toen ik hem had en Jovetic schiet bij mij alles erin dus ik zou hem wel ruilen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |