Definitieve ban van HMF.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:03 schreef Doublepain het volgende:
Ik vraag me af waarom Kapitein niet terugkomt?
Gewoon doenquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:01 schreef Doublepain het volgende:
GGMM wil ook niet dat we vrouwen posten, GGMM houd niet van veel dingen
VI gekeken ga nu toch een potje online spelen. Al ben ik stiekem nog steeds gefrustreerd dat mijn old school account gedelete isquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:05 schreef Smoofie het volgende:
Littlerabbit, hoe gaat het met je WC3 avontuur?
quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nog nooit gezien, is dat echt zo leuk?
Blijkbaar. Ik word hier wel met m'n persoonlijkheid geconfronteerd zeg.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jij bent wel een beetje een zuurpruim he?
Dit.quote:
En hij stopt geld in de muurquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:07 schreef j0rdiiii het volgende:
Ooijer haalt even wat eten uit de muur.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt, toen ik j0rdiii z'n comment las dacht ik dat hij gratis eten kreeg.
Je weet maar nooit met dat gierige bn'er volkquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt, toen ik j0rdiii z'n comment las dacht ik dat hij gratis eten kreeg.
Ja... hoe maak jij dagen zo vol zonder voetbal?quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Blijkbaar. Ik word hier wel met m'n persoonlijkheid geconfronteerd zeg.
Skyrim en Super Marioquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:09 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja... hoe maak jij dagen zo vol zonder voetbal?
komende twee weken zijn een test voor hem.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:09 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Op FOK en masturberen natuurlijk. Ik dacht dat iedereen op Fok dat zo deed.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:09 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Aldus jijquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
komende twee weken zijn een test voor hem.
Doe is niet zo vies, bahquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Op FOK en masturberen natuurlijk. Ik dacht dat iedereen op Fok dat zo deed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |