90 maarquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Aldus jij![]()
90 dm's gekregen in de afgelopen 2 dagen.
Wie is Doe?quote:
Jij komt nooit buitenquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Aldus jij![]()
90 dm's gekregen in de afgelopen 2 dagen.
Klopt, in tegenstelling tot sommige mensen gebruik ik FOK niet als een dagboek.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Je ziet GGMM eigenlijk nooit posten dat hij iets in de wijde wereld gaat doen
Gelukkig loopt die stream van jou zover achter dat je komend weekend niet zonder voetbal zit.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oja kak, komend weekend geen eredivisie
quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Gelukkig loopt die stream van jou zover achter dat je komend weekend niet zonder voetbal zit.
Dit idd. Alsof hij 24/7 thuis is.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Je ziet GGMM eigenlijk nooit posten dat hij iets in de wijde wereld gaat doen
het nadeel is wel dat we ons afvragen of jij wel buiten komt. wil je ook niet hebbne héquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, in tegenstelling tot sommige mensen gebruik ik FOK niet als een dagboek.
[..]
Gelukkig loopt die stream van jou zover achter dat je komend weekend niet zonder voetbal zit.
Nee, ik zou het echt vreselijk vinden als een stel mensen wie ik nooit gezien heb en met wie ik over een VBL-sc communiceer zouden denken dat ik geen leven heb.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
het nadeel is wel dat we ons afvragen of jij wel buiten komt. wil je ook niet hebbne hé
[..]
Ja dus?quote:
Ik baal hier wel vanquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik zou het echt vreselijk vinden als een stel mensen wie ik nooit gezien heb en met wie ik over een VBL-sc communiceer zouden denken dat ik geen leven heb.
Kun je LAN? Dan download ik het, kunnen we samen spelenquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
VI gekeken ga nu toch een potje online spelen. Al ben ik stiekem nog steeds gefrustreerd dat mijn old school account gedelete is
quote:
Ja hij kan moeilijk de waarheid vertellen en zeggen dat ze 3de wordenquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:17 schreef j0rdiiii het volgende:
Ajax kampioen aldus Frank de Boer @ Leven als een Prof.
Goed om te weten.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:17 schreef j0rdiiii het volgende:
Ajax kampioen aldus Frank de Boer @ Leven als een Prof.
DOei pipoquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tyf jij lekker op uit deze SC. Kutjong.
Bah
De belangrijkste positie moet zo snel mogelijk anders ingevuld worden; verdedigende middenvelder.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:18 schreef Smoofie het volgende:
Als Ajax andersen en Hoesen opstelt worden we ook kampioen
Is populair hierquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Hmm, de negeerstand moet weer worden ingezet.
Jij bent daar niet goed in he?quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Hmm, de negeerstand moet weer worden ingezet.
iddquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Is populair hierAls ze geen discussie kunnen winnen bijvoorbeeld.
Jij hebt het echt niet op die Poulsen he?quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
De belangrijkste positie moet zo snel mogelijk anders ingevuld worden; verdedigende middenvelder.
Jij gebruikt het ook niet want je delete mijn post netquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij bent daar niet goed in he?![]()
Koop een abo man.
Heb je mij ooit iets negatiefs horen zeggen over Boccara? Ik ben gvd degene die hem heeft gehaald!quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
De belangrijkste positie moet zo snel mogelijk anders ingevuld worden; verdedigende middenvelder.
Ik zie het welquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij bent daar niet goed in he?![]()
Koop een abo man.
Baasquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heb je mij ooit iets negatiefs horen zeggen over Boccara? Ik ben gvd degene die hem heeft gehaald!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |