Je bent een ware trendzetter.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ben ermee begonnen een tijd geleden in het poesje topic
Dat is voor beide geen belediging denk ik.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:28 schreef GGMM het volgende:
Het zijn altijd de mensen met het IQ van een 14-jarige die het dan na moeten gaan doen
[ afbeelding ]
Zo was het ook niet bedoeld. Gewoon een feit.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is voor beide geen belediging denk ik.
Schat hij Steven nog hoog in.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is voor beide geen belediging denk ik.
Daaromquote:
Ja, beetje vreemd welquote:
jij ging wegquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
gewoon omdat het kan voor de mensen die zuurkool hebben gegeten. ze willen erover keuvelen
Waarom laat je het vuile werk niet over aan je mede mods dan? Dan doe je toch altijd zei je?quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:31 schreef GGMM het volgende:
j0rdiiiNadat ik een kwartier lang werk heb gedaan op zijn verzoek en dan krijg je dit.
Doe eens normaalquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:31 schreef Smoofie het volgende:
Paon, neuken? Heb iets warms nodig voor de winter, kachel doet het niet.
Zeg het eensquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:31 schreef GGMM het volgende:
j0rdiiiNadat ik een kwartier lang werk heb gedaan op zijn verzoek en dan krijg je dit.
Ik moet wat sinds Guitarist weggevallen is.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:32 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Waarom laat je het vuile werk niet over aan je mede mods dan? Dan doe je toch altijd zei je?
Die gast komt wel uit Ossquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Stylo en Geo
inb4iemanddiedavyroept
Rot eens op naar je eigen land.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:33 schreef Typisch het volgende:
Wanneer komt er weer eens een (vbl) relletje?
Sinds HMF en kapiteintje weg zijn zijn die er opvallend weinig idd.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:33 schreef Typisch het volgende:
Ik probeer het maar het werkt nietquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:33 schreef Typisch het volgende:
Grapjas, de enige soort vriendin die jij kun krijgen is van formaat PAon.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik ga mijn vriendin haar naam niet hier plaatsen
100% NL is alleen een radiostation, voor de rest bestaat het niet.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben een 100% Nederlander, dus ik ben in mijn eigen land.
Geilquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Grapjas, de enige soort vriendin die jij kun krijgen is van formaat PAon.
Vanaf 1880 dan, speciaal voor jou zal ik dat er voortaan bij zetten.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
100% NL is alleen een radiostation, voor de rest bestaat het niet.
Eerder opblaasbaar.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Niet zo jaloers, jochie.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Te lang me je teen in iemands anus zorgt ervoor dat je teen gaat ontstekenquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Hm, heb last van iets in mijn teen maar het is heel lastig uit te leggen wat het is.
Gelukkig is niemand geïnteresseerd, dan hoef je ook die moeite niet te doen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Hm, heb last van iets in mijn teen maar het is heel lastig uit te leggen wat het is.
Ik snap ook niet wat het is en waar het vandaan komt. Daarom dit o zo nuttige moment.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gelukkig is niemand geïnteresseerd, dan hoef je ook die moeite niet te doen.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Hmm, dan ben ik meer Nederlands dan jij..quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vanaf 1880 dan, speciaal voor jou zal ik dat er voortaan bij zetten.
Nee.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:36 schreef stevenmac26 het volgende:
Stinho heb je al je elleboog gelikt?
Ik voel met je mee broeder.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik voel met je mee broeder.
[ afbeelding ]
Nog even oefenen dusquote:
Haha kk duitserquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vanaf 1880 dan, speciaal voor jou zal ik dat er voortaan bij zetten.
Ene stamboom is vanaf 1750 bekend en de ander vanaf 1880, dus vandaar vanaf 1880. En dat jij dat bent doet er niks aan af aan het feit dat ik gewoon in mijn eigen land ben.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hmm, dan ben ik meer Nederlands dan jij..
Van mn moeders kant tot 16e eeuwquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ene stamboom is vanaf 1750 bekend en de ander vanaf 1880, dus vandaar vanaf 1880. En dat jij dat bent doet er niks aan af aan het feit dat ik gewoon in mijn eigen land ben.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zeg die dingen niet zomaar, leg Stijn ff uit wat zoiets is.
Jij neemt alles zo serieus de laatste tijd. Moeten we ons zorgen maken?quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ene stamboom is vanaf 1750 bekend en de ander vanaf 1880, dus vandaar vanaf 1880. En dat jij dat bent doet er niks aan af aan het feit dat ik gewoon in mijn eigen land ben.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat ga ik morgen maken, godverdomme lang geleden.
[ afbeelding ]
Is weer eens wat anders dan papa's piemelquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Daar maak je palingen mee dood.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je bent gewoon en vuile allochtoon die moet oprotten uit mijn land.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die van GGMM?quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders dan papa's piemel
quote:
Een Nederlander die moet oprotten uit Belgie van een Surinamer. Dan weet je dat het aan is.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je bent gewoon en vuile allochtoon die moet oprotten uit mijn land.
Welterusten Stijn.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
nu ga ik naar bed.
[/twitter]
#goodbye
kheb inboergeringskoersoes gedaanquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je bent gewoon en vuile allochtoon die moet oprotten uit mijn land.
Toen Suriname nog NL was kwamen mijn voorouders daar aan, nog vóór 1880. Ik ben dus meer 100% NL dan Typisch. Het feit dat ik België aan het koloniseren ben, doet daar niets aan af.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Een Nederlander die moet oprotten uit Belgie van een Surinamer. Dan weet je dat het aan is.
Stampot frituur.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:43 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Gewoon in de frituur gooien joh.
quote:
quote:
Ik snap dat probleem ook niet zo van Douglas hoor, is toch gewoon via de normale weg Nederlander geworden?quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kun je in elk geval CV worden in Oranje...
Andijviestamppot is ook kenkertjelekker.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:44 schreef j0rdiiii het volgende:
Boerenkool kan er mee door, de rest is niks.
Boerenkool is wel het lekkerste van alle stampotten ja. Met spekjes en rookworst, hmm.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:44 schreef j0rdiiii het volgende:
Boerenkool kan er mee door, de rest is niks.
En dat met jus en spekjes is het op één na lekkerste.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Andijviestamppot is ook kenkertjelekker.
Ik vind ze allemaal wel lekker, behalve wortelquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:44 schreef Caland het volgende:
[..]
daarom ben je zo scheelquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vind ze allemaal wel lekker, behalve wortel
quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh daarom duw jij ze in je reet, je hebt ogen in je achterhoofd...quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
daarom ben je zo scheel
van wortels krijg je goede ogen
quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh daarom duw jij ze in je reet, je hebt ogen in je achterhoofd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |