Heb ik net gedaanquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een kutTT. Het is helemaal geen dramaandag.
En ik kan weg bij de gevallen helden.
Smoofie, oefen druk uit op Steven.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:43 schreef Smoofie het volgende:
NOOOOOOOOOOOOOO SWA WATZ DIT DAN VOOR TT TANTOE NIET SPANG BRADDA
Is me nog nooit gelukt, als 422 en steven ook online zijnquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die was mooi, gewoon afwachten en uit het niets topic kapen..
Neequote:
Doe wat ik doe. Nog 0 OP'squote:Op maandag 8 oktober 2012 21:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is me nog nooit gelukt, als 422 en steven ook online zijn
Deze gaat in t plakboek.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:42 schreef Ooku het volgende:
[..]
Depay en Locadia wss![]()
![]()
Fischer, Eriksen, Andersen, Kishna, Van het Hart, Menig![]()
Ik veeg m'n kont er mee afquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is me nog nooit gelukt, als 422 en steven ook online zijn
Deze gaat in t plakboek.
Oh oké.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee
Ging hem aankomende week halen en het is nog maar maandag dus chill
Volgen alleen sparta.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:47 schreef j0rdiiii het volgende:
PSVers die even interessant gaan lopen doen over jeugd maar nog nooit een jeugdwedstrijd gezien hebben.
Let op, zo een standaardreactie van davyquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:47 schreef j0rdiiii het volgende:
PSVers die even interessant gaan lopen doen over jeugd maar nog nooit een jeugdwedstrijd gezien hebben.
Elke dag naar Rotterdam gaan kost veel ja!quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:47 schreef j0rdiiii het volgende:
Ajax gunt ons Exclusive jeugdwedstrijden.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Elke dag naar Rotterdam gaan kost veel ja!
quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV gunt jullie alleen countervoetbal
kapotschoppen danquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Laatst nog jeugdwedstrijdje van psv gezien. Tegen Utrecht. Was bezig naast onze training. Nog een tijdje wat staan praten met wissels van psv die aan het warm lopen waren, wel mooi die mannetjes. Enorm grote bek en egoLieten het ook wel op het veld zien.
You've talked with Depay?quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Laatst nog jeugdwedstrijdje van psv gezien. Tegen Utrecht. Was bezig naast onze training. Nog een tijdje wat staan praten met wissels van psv die aan het warm lopen waren, wel mooi die mannetjes. Enorm grote bek en egoLieten het ook wel op het veld zien.
Geen idee. Was A1. Stond bij PSV een enorm grote neger in de spits, moest tegen echt nog jochies van Utrechtquote:
quote:
Dat bdoel ikquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:56 schreef stevenmac26 het volgende:
Las vorige keer in het psv topic dat ze goede jeugdopleiding helemaal niet boeiend vonden en nu ineens wel
Nooitquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
toch wel leuk dat je het nooit over de jeugd van psv hebt en nu opeens wel.
Je weet dat er meer dan 1 mening is?quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:56 schreef stevenmac26 het volgende:
Las vorige keer in het psv topic dat ze goede jeugdopleiding helemaal niet boeiend vonden en nu ineens wel
Meerdere waren het ermee eensquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je weet dat er meer dan 1 mening is?
Klopt, tenzij ze wat kunnenquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:56 schreef stevenmac26 het volgende:
okequote:
Ze komen niet zo ver, dat is meer voor Ajaxquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:57 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Ze gaan het zeker net zo goed doen als vorig jaar.
Hoe is die jeugdopleiding van je korfbal club? Leveren jullie veel talenten aan de wereldtop?quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Jullie kunnen wel stoer doen wat jullie willen, maar het is bewezen dat ajax en feyenoord een veel betere jeugdopleiding hebben.
nee.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hoe is die jeugdopleiding van je korfbal club? Leveren jullie veel talenten aan de wereldtop?
Niemand ontkent het ookquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Jullie kunnen wel stoer doen wat jullie willen, maar het is bewezen dat ajax en feyenoord een veel betere jeugdopleiding hebben.
Jij gaat ons overtreffen?quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:59 schreef GGMM het volgende:
Al die 'wie heeft de langste penis'-discussies hier altijd
Mijn 7 centimeters zijn baas boven baasquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:59 schreef GGMM het volgende:
quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:41 schreef Doublepain het volgende:
Ajax en Feyenoord blij met hun topopleiding, maar PSV heeft de 2 grootste talenten![]()
Hebben jullie wel een trainer?quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hoe is die jeugdopleiding van je korfbal club? Leveren jullie veel talenten aan de wereldtop?
8,5quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:59 schreef Saind het volgende:
[..]
Mijn 7 centimeters zijn baas boven baas
Wie? Ajax?quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hebben jullie wel een trainer?
NOU KAPITEINTJE ZEG DAN EENS HOE WE DIT TOPIC NAAR EEN HOGER NIVEAU KUNNEN TILLENquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:59 schreef GGMM het volgende:
Kan pas echt als HMF terug is.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
NOU KAPITEINTJE ZEG DAN EENS HOE WE DIT TOPIC NAAR EEN HOGER NIVEAU KUNNEN TILLEN
Dat is helemaal okéquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik verlaag me niet tot dat niveau als je het niet erg vindt.
Nou, stop daarmee. Dat zou een hoop schelen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
NOU KAPITEINTJE ZEG DAN EENS HOE WE DIT TOPIC NAAR EEN HOGER NIVEAU KUNNEN TILLEN
houdt.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:01 schreef Doublepain het volgende:
GGMM wil ook niet dat we vrouwen posten, GGMM houd niet van veel dingen
De vorige keer dat Kapitein en co die discussie voerde in deze SC was tevens mijn laatste ban.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:59 schreef GGMM het volgende:
Dat was een historisch moment in de sc-geschiedenis. Dat wel.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De vorige keer dat Kapitein en co die discussie voerde in deze SC was tevens mijn laatste ban.
Ik word gezocht man, ik ben een soort Toivonen maar dan knapper en stoerder.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was een historisch moment in de sc-geschiedenis. Dat wel.
Definitieve ban van HMF.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:03 schreef Doublepain het volgende:
Ik vraag me af waarom Kapitein niet terugkomt?
Gewoon doenquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:01 schreef Doublepain het volgende:
GGMM wil ook niet dat we vrouwen posten, GGMM houd niet van veel dingen
VI gekeken ga nu toch een potje online spelen. Al ben ik stiekem nog steeds gefrustreerd dat mijn old school account gedelete isquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:05 schreef Smoofie het volgende:
Littlerabbit, hoe gaat het met je WC3 avontuur?
quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nog nooit gezien, is dat echt zo leuk?
Blijkbaar. Ik word hier wel met m'n persoonlijkheid geconfronteerd zeg.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jij bent wel een beetje een zuurpruim he?
Dit.quote:
En hij stopt geld in de muurquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:07 schreef j0rdiiii het volgende:
Ooijer haalt even wat eten uit de muur.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt, toen ik j0rdiii z'n comment las dacht ik dat hij gratis eten kreeg.
Je weet maar nooit met dat gierige bn'er volkquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt, toen ik j0rdiii z'n comment las dacht ik dat hij gratis eten kreeg.
Ja... hoe maak jij dagen zo vol zonder voetbal?quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Blijkbaar. Ik word hier wel met m'n persoonlijkheid geconfronteerd zeg.
Skyrim en Super Marioquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:09 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja... hoe maak jij dagen zo vol zonder voetbal?
komende twee weken zijn een test voor hem.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:09 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Op FOK en masturberen natuurlijk. Ik dacht dat iedereen op Fok dat zo deed.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:09 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Aldus jijquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
komende twee weken zijn een test voor hem.
Doe is niet zo vies, bahquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Op FOK en masturberen natuurlijk. Ik dacht dat iedereen op Fok dat zo deed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |