Probleem is hij zit alleen onder mijn kin.quote:
Wil je wat van mij?quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Probleem is hij zit alleen onder mijn kin.
En in plukjes.
Beetje jammer.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:25 schreef heloef het volgende:
[..]
En in plukjes.
Het maakt niet uit, stoere man dat je er bent.quote:
Ooh, dat is wel gay. Beter scheer je dat wel.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:25 schreef heloef het volgende:
[..]
En in plukjes.
Evie aangenaam!quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooh, oké.
Hoi, ik ben gitaar. Wie ben jij?
quote:
Wel een lieve sukkel.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben een sukkel.
[..]
Lief he?
Neen, ik ga wel terug naar mijn babyface.quote:
Nogal ja.quote:
Hoiquote:
Bij mij groeit het ook best flink, maar 3 dagen gaat netquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooh, oké.
Hoi, ik ben gitaar. Wie ben jij?
[..]
Ik doe het ook niet hoor. Vaak één keer per dag, anders lijk ik bijna meteen onverzorgd
Slaap lekker!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:32 schreef heloef het volgende:
Kaneel. leuke actiefoto van Jeroen Verhoeven bij Utrecht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
Honing.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:31 schreef Evie het volgende:
Jeej wat liefKrijg net een potje honing
Voor het lenen van mn fiets... Liev
[..]
Zeker
Kaneel. leuke actiefoto van Jeroen Verhoeven bij Utrecht.Dat was die jongen waar ze pizza bij lieten bezorgen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rustig aan.
Jah van zn geboortedorpquote:
In de rust ofzo?quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat was die jongen waar ze pizza bij lieten bezorgen?
Kaneel. leuke actiefoto van Jeroen Verhoeven bij Utrecht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer dat hij afgelopen week niet speelde.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Waar komt hij vandaan dan? Inderdaad wel heel lief.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:34 schreef Evie het volgende:
[..]
Jah van zn geboortedorplievvv
maar hij kon niet thee met honing drinken want zn vriendinnetje kwam er aan
whaha
Geloof door supporters bij zijn huis oid.. Maar ik weet het preciese verhaal niet.quote:
Van het eiland met de schaapjesquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Waar komt hij vandaan dan? Inderdaad wel heel lief.
Hopen dat Ruiter snel een blessure krijgt.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer dat hij afgelopen week niet speelde.
Nieuw Zeeland?quote:
Ga eens een atlas zoeken en zet jezelf niet zo voor lul.quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:44 schreef Evie het volgende:
ik laat toch nooit niet marrokaanse kerels in mn huis
Pak jij het woordenboek er eens bij en zet jezelf niet zo voor lul.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Ga eens een atlas zoeken en zet jezelf niet zo voor lul.
Been there. In Zuid-Afrika dus.quote:
Feraquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Zo rol ik.quote:
je hebt je nagels weer uit staan zie ik...lolquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Welk woord heb ik fout geschreven dan?quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
Pak jij het woordenboek er eens bij en zet jezelf niet zo voor lul.
Altijd.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:45 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
je hebt je nagels weer uit staan zie ik...lol
Dat zeg ik helemaal niet.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Welk woord heb ik fout geschreven dan?
Problem?quote:
Waarom moet ik dan een woordenboek pakken?quote:
Sarcasme opzoekenquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom moet ik dan een woordenboek pakken?
quote:
Sorry, ik ging er gewoon van uit dat je echt heel dom was.quote:
Je leert me wel kennenquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Sorry, ik ging er gewoon vanuit dat je echt heel dom was.
Ik vond het wel lief dat je expres verkeerd reed om langer met me alleen te zijn.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je leert me wel kennen.
Ow trouwens, was die autorit zo -niet- indrukwekkend?
Schat, jij was degene die navigeerdequote:Op maandag 8 oktober 2012 21:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vond het wel lief dat je expres verkeerd reed om langer met me alleen te zijn.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Schat, jij was degene die navigeerde
SSST.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Schat, jij was degene die navigeerde
Oud ade doorgeweest ja?quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geef niet. Ik heb je al die kleine dorpjes laten zien boven Leiden
![]()
Zouterwoude, voorschoten, warmond, leiderdorp, oegstgeest?quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
neen, alleen van die lange christelijke namen
Leiderdorp, daar kom ik gemiddeld 2 keer per jaar.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zouterwoude, voorschoten, warmond, leiderdorp, oegstgeest?
Vond ik wel heel romantisch. Zo over het industrieterrein scheuren.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geef niet. Ik heb je al die kleine dorpjes laten zien boven Leiden
![]()
We zijn de Rijndijk in oostelijke richting afgeredenquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zouterwoude, voorschoten, warmond, leiderdorp, oegstgeest?
Niks mis met leiderdorpquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Leiderdorp, daar kom ik gemiddeld 2 keer per jaar.
Vergeet het winkelcentrum, de molen en de kerk nietquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Vond ik wel heel romantisch. Zo over het industrieterrein scheuren.
Wie zegt dat ik wat tegen Leiderdorp heb?quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Niks mis met leiderdorp![]()
Langs de leyhof - willem de zwijger
Of persant snoepweg - hoge rijndijk gepakt?
Okéquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:57 schreef Evie het volgende:
[..]
Goede vraag wel... antwoord ga ik alleen niet geven
Ik zal het nooit meer vergeten.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vergeet het winkelcentrum, de molen en de kerk niet
Beetje blont van ons.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hahaha, best komisch dat die weg gewoon open was
U heeft de N11 gepakt?quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:58 schreef Fera het volgende:
Zoeterwoude Rijndijk en Hazerswoude Rijndijk hebben we gezien KT.
Ja, heel even snel.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
U heeft de N11 gepakt?
Nog gekeken naar heineken?
Gekeken en het terrein op geredenquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
U heeft de N11 gepakt?
daar zou ik niet naar winkelcentra gaanquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:59 schreef Fera het volgende:
We hadden bijna in Alphen aan de Rijn gezeten.
Die brouwerij kan je zien vanuit het huis van m'n paquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
U heeft de N11 gepakt?
quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:00 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Hey hoi
me not so fucking happy atm
Dan waren we vlakbij je ;Pquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die brouwerij kan je zien vanuit het huis van m'n pa
Trustequote:
Bij je pa danquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Denk het niet, woon zelf aan de andere kant van het land.
Nu ik zo kijk hebben we parallel aan de N11 teruggeredenquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:59 schreef Fera het volgende:
We hadden bijna in Alphen aan de Rijn gezeten.
Knufquote:
Iemand die ik ken was er bijna geweest ... Op het laatste moment zijn ze toen niet gegaan, vreemd idee wel.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
daar zou ik niet naar winkelcentra gaan
* Fera knuffelt Lolaquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
[..]
Die is inmiddels thuis... niks ernstigs maar wel ff kut
mén wat een KUTdag
Aw, kom maar hier meis.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
[..]
mén wat een KUTdag
Oeh lekker, smakelijkquote:
Dat vind ik altijd van die kul dingenquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Iemand die ik ken was er bijna geweest ... Op het laatste moment zijn ze toen niet gegaan, vreemd idee wel.
thanksquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:06 schreef DaMook het volgende:
[..]
Oeh lekker, smakelijk.
ik heb ook trek![]()
was t maar kut.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
[..]
mén wat een KUTdag
Alles gebeurd met een redenquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd van die kul dingen
Zelfde als toeristen die zich hadden verslapen en daardoor niet naar het wtc gingen bij 9/11
Ja, we hadden wel dood kunnen zijn
Nou ja, lijkt me toch vreemd als je op dat tijdstip van plan was er heen te gaan. Ik had toch wel even de kriebels gehad.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd van die kul dingen
Zelfde als toeristen die zich hadden verslapen en daardoor niet naar het wtc gingen bij 9/11
Ja, we hadden wel dood kunnen zijn
maar dat zijn alleen maar als dingen. Voor hetzelfde geld loop je morgen op straat, glijdt uit, en valt met je hoofd op de stoeprand en einde.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou ja, lijkt me toch vreemd als je op dat tijdstip van plan was er heen te gaan. Ik had toch wel even de kriebels gehad.
Je wordt even wakker geschut wellicht.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou ja, lijkt me toch vreemd als je op dat tijdstip van plan was er heen te gaan. Ik had toch wel even de kriebels gehad.
Daar denk je dan iets minder bij na als zoiets als dit ... Het komt dan wel verschrikkelijk dichtbij.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
maar dat zijn alleen maar als dingen. Voor hetzelfde geld loop je morgen op straat, glijdt uit, en valt met je hoofd op de stoeprand en einde.
dat hoop ik natuurlijk nietmaar je weet t nooit
kif?quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oh. Mijn. God.
Kif kent ook de snorkels niet
Dafuq...quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oh. Mijn. God.
Vince..quote:
hij is te jongquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oh. Mijn. God.
oprollen en naar binnenschuivenquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:13 schreef AldoTheApache het volgende:
zal ik de pizza wrappen of snijden?
Jammer, ik denk namelijk dat het verhaal van Kapitein Ortega best eens waar kan zijn...quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oh. Mijn. God.
Snijden en hier een slice afgooienquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:13 schreef AldoTheApache het volgende:
zal ik de pizza wrappen of snijden?
* AldoTheApache gooit slice naar DaMookquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:14 schreef DaMook het volgende:
[..]
Snijden en hier een slice afgooien.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:14 schreef twi het volgende:
[..]
Jammer, ik denk namelijk dat het verhaal van Kapitein Ortega best eens waar kan zijn...
Je bent 2 jaar jonger dan ik ben, en ik ben niet oud.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hij is te jongecht te..jong.. of ik ben oud OMG ik ben oud
Zij is een vrouw. Geloof ik. Dus dan is ze wel oud.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Je bent 2 jaar jonger dan ik ben, en ik ben niet oud.![]()
Tel uit je winst.``
Dankquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
* AldoTheApache gooit slice naar DaMook
oh Ja ik mag Jou niet..Dacht al er was iets met je..quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:15 schreef twi het volgende:
[..]
Zij is een vrouw. Geloof ik. Dus dan is ze wel oud.
de snorkelsquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:19 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Vinniiee ik ben nu teleurgesteld! De snorkels!! Okkie en toeter alstar
Weet je wel wie sybert is?
Toch wel lief dat je een hoofdletter gebruikt danquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh Ja ik mag Jou niet..Dacht al er was iets met je..
Nee joh, en vrouwtje theelepel ook niequote:Op maandag 8 oktober 2012 22:19 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:19 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
mijn autocorrect is soms liefquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:20 schreef twi het volgende:
[..]
Toch wel lief dat je een hoofdletter gebruikt dan
Ik denk dat je hem wel mag hoorquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh Ja ik mag Jou niet..Dacht al er was iets met je..
ik twijfelde alquote:
ik denk het niet, geeft niet, we hoeven het niet eens te zijn .quote:
KIJK UIT MALLOOT, EEN KOKOSNOOT.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:22 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
ik twijfelde al
Oh en boelie en ovide
Waarom zou ik niet voor anderen mogen spreken?quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik denk dat jij niet voor andere mag spreken
quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik denk het niet, geeft niet, we hoeven het niet eens te zijn .
Bovendien zeg je iets wat feitelijk juist is. Als iemand mij niet mag, ligt dat volkomen aan henzelf.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waarom zou ik niet voor anderen mogen spreken?Mensen doen het constant, waarom ik dan niet?
je karakter op internet mag ik soms wel, soms niet.quote:
en mij?quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je karakter op internet mag ik soms wel, soms niet.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je karakter op internet mag ik soms wel, soms niet.
Je hebt gelijkquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waarom zou ik niet voor anderen mogen spreken?Mensen doen het constant, waarom ik dan niet?
same . Ik verwacht ook niet van mensen dat ze mij mogen. En al helemaal niet de hele tijd.quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je hebt gelijk
Ik ga douche en naar bed
Doei
Ik mag je kapotquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
same . Ik verwacht ook niet van mensen dat ze mij mogen. En al helemaal niet de hele tijd.
mag je mij niet altijd?quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
same . Ik verwacht ook niet van mensen dat ze mij mogen. En al helemaal niet de hele tijd.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je hebt gelijk
Ik ga douche en naar bed
Doei
Moet ik nu echt een leuk /care-plaatje gaan zoeken en posten? Of krijg ik straks grappige reacties op mijn "Who gives a fuck" post?quote:
Toch voel jij je aangesproken.quote:
ik heb amper avondeten gehad en zin in ruzie. Ik hap Wanneer ik wil, extra calorien vallen toch niet opquote:
Extra grote boobies ook enzoquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik heb amper avondeten gehad en zin in ruzie. Ik hap Wanneer ik wil, extra calorien vallen toch niet op
Denk je dat ik zo snel boos wordt op jou?quote:
Heul niet.quote:
nee natuurlijk nietquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Denk je dat ik zo snel boos wordt op jou?
Dan is het goed.quote:
Je wilt mij niet boos zien.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:32 schreef twi het volgende:
Een boze Fera wil ik wel eens zien. Ik heb 'r alleen nog maar zien lachen.
een Beetje moeite doen zou je niet misstaanquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:29 schreef twi het volgende:
[..]
Moet ik nu echt een leuk /care-plaatje gaan zoeken en posten? Of krijg ik straks grappige reacties op mijn "Who gives a fuck" post?
je mag niet wijzen, dat is onbeleefdquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
Hij zegt van wel! *wijst naar aldo*
Ik denk gewoon dat het heul nergens over gaat en als ik met een biertje voor ome Twi, en een wijntje voor mijn lieve knetter aan tafel zou zitten. Jullie harstikke lief doen voro elkaar...quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
een Beetje moeite doen zou je niet misstaan
quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Extra grote boobies ook enzo
Ik heb wel iets te happen, moet je alleen niet bijten
quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
je mag niet wijzen, dat is onbeleefd
Spreken is zilver, zwijgen is goud.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Knetter wat doe ik fout, hoe moet ik het goed doen?
ik denk het niet... Maar jij mag het wel denkenquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk gewoon dat het heul nergens over gaat en als ik met een biertje voor ome Twi, en een wijntje voor mijn lieve knetter aan tafel zou zitten. Jullie harstikke lief doen voro elkaar...
quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
een Beetje moeite doen zou je niet misstaan
Hmm Nope, maakt toch geen verschil. Sorry voor je verspilde energie.quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:36 schreef AldoTheApache het volgende:
ff tv kijken
trusten en tot morgen
Slaap lekker Aldo.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:36 schreef AldoTheApache het volgende:
ff tv kijken
trusten en tot morgen
Wat is ze daar butt ugly zeg.quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:36 schreef AldoTheApache het volgende:
ff tv kijken
trusten en tot morgen
moet ook, ze is pretty disturbed in die filmquote:
Welke film is dat ook alweer? Het ligt op het puntje van m'n tong.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
moet ook, ze is pretty disturbed in die film
Girl, Interrupted?quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Welke film is dat ook alweer? Het ligt op het puntje van m'n tong.
Girl, Interruptedquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Welke film is dat ook alweer? Het ligt op het puntje van m'n tong.
Haha, drie seconden eerder!quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Girl, Interrupted
[ afbeelding ]!!!!!!!!!!!!!
quote:
Danke.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Girl, Interrupted
[ afbeelding ]!!!!!!!!!!!!!
Een vies plaatje?quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:43 schreef kingtoppie het volgende:
Gehe, ik heb een leuk plaatje van ik op datingssite.
Kijk maar in zn foboquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik SNAP dat dat vinc is maar waar komt de bijnaam kif vandaan?
Gratis? Welke site is dat dan?quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:47 schreef kingtoppie het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk, mijn heldenstatus op een gratis datingssite.
Niemand wilt mij ontmoeten en ik wil 1000 mensen ontmoeten![]()
herkenbaarquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:47 schreef kingtoppie het volgende:
[ afbeelding ]
Zonlicht en lucht zijn gratis.quote:
Badoo, je kunt daar heel leuk zo zeggen of je iemand wilt ontmoeten of niet aan de hand van foto'squote:
Waarom zit je dan ook op een datingsite?quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:47 schreef kingtoppie het volgende:
[ afbeelding ]
O, die ken ik wel.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Badoo, je kunt daar heel leuk zo zeggen of je iemand wilt ontmoeten of niet aan de hand van foto's
Omdat Firefly 'm niet kon helpen natuurlijk.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarom zit je dan ook op een datingsite?
Je moet er ook niet op gaan zittenquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:50 schreef Fera het volgende:
Ik heb nog nooit op een datingsite gezeten.
Mwaaah. Ziek maar geestelijk prima. Daar? Was je diner toch oke bevonden?quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:50 schreef twi het volgende:
[..]
Omdat Firefly 'm niet kon helpen natuurlijk.
mwahahahaquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Freaky, ik krijg er een beetje de kriebels van.
liefjuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:
Ik heb er ook niet op gezeten, dat zou ook een beetje apart zijn.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:50 schreef Fera het volgende:
Ik heb nog nooit op een datingsite gezeten.
Heyquote:
Ik zou de bijdehandjes uit je ontbijt schrappen als ik jou was.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je moet er ook niet op gaan zitten
Mwah, nah. Niet echt heel erg.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mwaaah. Ziek maar geestelijk prima. Daar? Was je diner toch oke bevonden?
Doe eens lief tegen mij!quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou de bijdehandjes uit je ontbijt schrappen als ik jou was.
Dat topic dat mede dankzij mij gesloten is.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:50 schreef twi het volgende:
[..]
Omdat Firefly 'm niet kon helpen natuurlijk.
Eeuwige dank daarvoor.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat topic dat mede dankzij mij gesloten is.
quote:
Dat geloof ik dan weer direct.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mwahahaha
ik had zo auditie kunnen doen voor die rol
Wat goed van jou.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Hou jij ook van marsepein?quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mwahahaha
ik had zo auditie kunnen doen voor die rol
[..]
liefjuhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Hoe heb je dat voor elkaar?quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Nopequote:Op maandag 8 oktober 2012 22:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Heygoed wel. Neus is rood en droog
lekker gegeten?
Ik vond het zo'n kansloos topic, maar ook weer interessant. Dus ik zat er best vaak. Uiteindelijk is het gesloten door slowchat en ruzie.quote:
OMG JA!! HEB JE HET? deel het met me PLZZZZZZZZquote:
Ik was een van de frequente slowchatters.quote:
Wil je het?quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
OMG JA!! HEB JE HET? deel het met me PLZZZZZZZZ![]()
![]()
![]()
ik heb vreetbuien en ik wil het
soms best vervelend hoor, true storyquote:
Ik hoop dat je het wilt, anders is het verkrachting.quote:
Oeah. Dan moet je nog wel goed eten.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Nopeniet echt gegeten naar dat was wel handig want wil niet zwaarder worden liever afvallen
Ik wil het dan ook niet altijd.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:54 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
soms best vervelend hoor, true story
Met jou? Altijdquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hoop dat je het wilt, anders is het verkrachting.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hoop dat je het wilt, anders is het verkrachting.
Ah kapot gemaakt van binnenuit. Stijlvol.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vond het zo'n kansloos topic, maar ook weer interessant. Dus ik zat er best vaak. Uiteindelijk is het gesloten door slowchat en ruzie.
Good to know.quote:
Ja. :$ van die groente marsepein dingen. Je mag er wl eennn.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
OMG JA!! HEB JE HET? deel het met me PLZZZZZZZZ![]()
![]()
![]()
ik heb vreetbuien en ik wil het
Die OP.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ah kapot gemaakt van binnenuit. Stijlvol.
Ik vond die banner zo grappig.
ik eet wel hoor.. gwoon niet zoveelquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oeah. Dan moet je nog wel goed eten.
Neeee.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
De ziektebacillen bijna allemaal weer weg dan tam ?
Met jou wil ik wel een Bosche bol eten.quote:
oh my!!!quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja. :$ van die groente marsepein dingen. Je mag er wl eennn.
Lekker, wanneer?quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Met jou wil ik wel een Bosche bol eten.
altijd kermis in m'n hoofd, jawohl.. even partyhardy als een gammele grijsgedraaide grammofoonplaatquote:
Hele discussie of dat meisje in die wasmand nou sliep of deed alsof.quote:
Ik zou de plaat een keertje omdraaien.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
altijd kermis in m'n hoofd, jawohl.. even partyhardy als een gammele grijsgedraaide grammofoonplaat
zo eet ik mijn marsepein, op tamashii's handquote:
je moet verzorgd worden ! Thee, fruit, beschuit, dekentje soepie en knuffelsquote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
zo eet ik mijn marsepein, op tamashii's hand
kijk in mn fobo !quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Das lief.
Knetter, ik wil jou zien lachen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |