Probleem is hij zit alleen onder mijn kin.quote:
Wil je wat van mij?quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Probleem is hij zit alleen onder mijn kin.
En in plukjes.
Beetje jammer.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:25 schreef heloef het volgende:
[..]
En in plukjes.
Het maakt niet uit, stoere man dat je er bent.quote:
Ooh, dat is wel gay. Beter scheer je dat wel.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:25 schreef heloef het volgende:
[..]
En in plukjes.
Evie aangenaam!quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooh, oké.
Hoi, ik ben gitaar. Wie ben jij?
quote:
Wel een lieve sukkel.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben een sukkel.
[..]
Lief he?
Neen, ik ga wel terug naar mijn babyface.quote:
Nogal ja.quote:
Hoiquote:
Bij mij groeit het ook best flink, maar 3 dagen gaat netquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooh, oké.
Hoi, ik ben gitaar. Wie ben jij?
[..]
Ik doe het ook niet hoor. Vaak één keer per dag, anders lijk ik bijna meteen onverzorgd
Slaap lekker!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:32 schreef heloef het volgende:
Kaneel. leuke actiefoto van Jeroen Verhoeven bij Utrecht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
Honing.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:31 schreef Evie het volgende:
Jeej wat liefKrijg net een potje honing
Voor het lenen van mn fiets... Liev
[..]
Zeker
Kaneel. leuke actiefoto van Jeroen Verhoeven bij Utrecht.Dat was die jongen waar ze pizza bij lieten bezorgen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rustig aan.
Jah van zn geboortedorpquote:
In de rust ofzo?quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat was die jongen waar ze pizza bij lieten bezorgen?
Kaneel. leuke actiefoto van Jeroen Verhoeven bij Utrecht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer dat hij afgelopen week niet speelde.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Waar komt hij vandaan dan? Inderdaad wel heel lief.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:34 schreef Evie het volgende:
[..]
Jah van zn geboortedorplievvv
maar hij kon niet thee met honing drinken want zn vriendinnetje kwam er aan
whaha
Geloof door supporters bij zijn huis oid.. Maar ik weet het preciese verhaal niet.quote:
Van het eiland met de schaapjesquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Waar komt hij vandaan dan? Inderdaad wel heel lief.
Hopen dat Ruiter snel een blessure krijgt.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer dat hij afgelopen week niet speelde.
Nieuw Zeeland?quote:
Ga eens een atlas zoeken en zet jezelf niet zo voor lul.quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:44 schreef Evie het volgende:
ik laat toch nooit niet marrokaanse kerels in mn huis
Pak jij het woordenboek er eens bij en zet jezelf niet zo voor lul.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Ga eens een atlas zoeken en zet jezelf niet zo voor lul.
Been there. In Zuid-Afrika dus.quote:
Feraquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Zo rol ik.quote:
je hebt je nagels weer uit staan zie ik...lolquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Welk woord heb ik fout geschreven dan?quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
Pak jij het woordenboek er eens bij en zet jezelf niet zo voor lul.
Altijd.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:45 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
je hebt je nagels weer uit staan zie ik...lol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |