En dat terwijl ik je zo netjes met rust laat als je aan de man bent. Stank voor dank.quote:
Alles kan.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:17 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Mooie SC steal hehe
[..]
Maar zo kan het wel werken toch?
Echt allequote:
Ik ben best direct, op het botte af. Maar niet op dat gebiedquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
Klopt, dat geldt niet voor alle vrouwen. Ik heb de mazzel gehad ooit zo'n vrouw eens ontmoet te hebben. Erg doortastend was ze, ze ging recht op haar doel af
Daar houd ik wel van, van dat directe
Die man is al lang weer uit beeldquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dat terwijl ik je zo netjes met rust laat als je aan de man bent. Stank voor dank.
?quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:17 schreef Watertornado het volgende:
Ja fiks dan ook gelijk de titel van de derde paragraaf als je me zo graag wilt behagen.
Wil niet zeggen dat ik het ook doequote:
Dan is het goed :0 heel verstandigquote:
Ik ga (meestal) ook recht op m'n doel afquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
Klopt, dat geldt niet voor alle vrouwen. Ik heb de mazzel gehad ooit zo'n vrouw eens ontmoet te hebben. Erg doortastend was ze, ze ging recht op haar doel af
Daar houd ik wel van, van dat directe
In mijn beleving was 'ie vrij recent nog in beeld. En als ik dan ook niks van jou hoor dan laat ik het ff zo...quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:18 schreef Samzz het volgende:
Die man is al lang weer uit beeld. Hoe lang is dat inmiddels geleden? Een half jaar of zo?
Wat klink ik toch verstandig, wil niet zeggen dat ik het ook benquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan is het goed :0 heel verstandig
Ik heb liever iemand die direct is, een beetje het zachte heelmeesters ideequote:Op maandag 8 oktober 2012 21:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben best direct, op het botte af. Maar niet op dat gebied.
Awwwwquote:
Nee klopt. Ik geef je nog 1 kansquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:20 schreef Sammers het volgende:
[..]
Wat klink ik toch verstandig, wil niet zeggen dat ik het ook ben
Ik geloof je hoorquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:20 schreef Sammers het volgende:
[..]
Wat klink ik toch verstandig, wil niet zeggen dat ik het ook ben
Een kans waarvoor?quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:21 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nee klopt. Ik geef je nog 1 kans
Niet diegene die jij bedoeltquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In mijn beleving was 'ie vrij recent nog in beeld. En als ik dan ook niks van jou hoor dan laat ik het ff zo...
Wat versta je onder domme dingen?quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik geloof je hoor![]()
Maar ik ben altijd heel verstandig en doe nooit domme dingen.
Mja, ik geef me niet zo makkelijk bloot.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb liever iemand die direct is, een beetje het zachte heelmeesters idee
Die hele rompslomp er omheen hoef ik niet te horen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |