Wilde net zeggen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ik een Toto zou spelen zou ik niet die van JD doen.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:01 schreef Mandéra het volgende:
Ik denk dat het gelijk wordt tegen Andorra Roemenië, je moet die gasten niet onderschatten.
Vorige met Kieft vond ik juist wel leuk, maar nu was het echt slap gelul zonder grapjes. Ging nergens over.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:00 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Met Wim Kieft is het meestal wat minder ja
Jan van iPad Halst?quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze moeten dat lachebekje van de NOS uitnodigen, hoe heet hij ook al weer.
Niks mis mee.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:04 schreef Oidipous het volgende:
Ik vind Kieft wel een leuke gast. Lekker seniel doen, hij brengt zwaarmoedigheid in de uitzending. Toch heeft hij altijd wel rake opmerkingen. Gewoon houden als roulerende tafelgast.
Ronald Waterreus dan? Die altijd met zijn mond dicht praat.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, wop wop wop, dat is echt een komiek.
Ja ik dacht al dat je dat bedoelde. Ik dacht er ook aan maar ik had geen zin om hem op te zoeken.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of is die rage alweer over?
Top.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:05 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja ik dacht al dat je dat bedoelde. Ik dacht er ook aan maar ik had geen zin om hem op te zoeken.
Bij deze sla ik hem even op.
Ik heb het over de man zonder wenkbrauwen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:05 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Ronald Waterreus dan? Die altijd met zijn mond dicht praat.
De Humberto Tan-rage bedoel je?quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tan-rage? Is dat weer een nieuwe meme? Wat moet ik daar onder verstaan? Zoiets?quote:
Mee eens. Je hebt bijna altijd opmerkingen waar ik het mee eens ben.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:04 schreef Oidipous het volgende:
Ik vind Kieft wel een leuke gast. Lekker seniel doen, hij brengt zwaarmoedigheid in de uitzending. Toch heeft hij altijd wel rake opmerkingen. Gewoon houden als roulerende tafelgast.
quote:
Ik vreesde het al voor de uitzending.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:11 schreef pberends het volgende:
[..]
Dan kun je de aflevering wel gelijk in de kliko gooien.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:29 schreef koemleit het volgende:
is er iemand hier die een mp4 linkje kan aanrijken?
quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:29 schreef koemleit het volgende:
is er iemand hier die een mp4 linkje kan aanrijken?
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)f3b-208bed613ead.mp4quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |