twitter:PieterZwartNL twitterde op dinsdag 09-10-2012 om 07:24:48Revolutie #Cruijff is van de lange adem. http://t.co/AbIJuewP #Ajax reageer retweet
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 08:32 schreef TIM-846 het volgende:
Oh yes. Weer een Eriksen topic. Wat was die man slecht afgelopen weekend!
Waarschijnlijk. En zo niet, dan zullen Rommedahl of Krohn Dehli zijn briljante passjes wel niet begrijpenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 08:34 schreef Tarado het volgende:
[..]Hij zal voor Denemarken wel weer scoren aanstaand weekend
quote:Op medisch gebied is de focus verschoven van het genezen van blessures, naar het voorkomen van blessures. Dat probeert men door de focus te leggen op fysieke ontwikkeling van het individu. Daardoor is de medische staf ook bezig met het verbeteren van spelers.
Illustratief voor de werkwijze van Ajax in de afgelopen jaren is het feit dat jeugdspelers geen krachttraining voor hun benen kregen. De reden? Dan hadden ze zaterdag spierpijn, wat ten koste gaat van het resultaat. Daardoor komen er alleen spillebeentjes uit de opleiding. Een vervelende erfenis.
Cruijff heeft niet voor niets geconstateerd dat Ajax rot van binnen was.... Er klopte de afgelopen jaren gewooon werkelijk niets.quote:
Ronaldo vind ik wel een goed voorbeeld omdat het aantoont dat het niet ten koste gaat van zijn voetbalkwaliteitenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:17 schreef tammepiet het volgende:
Gebruik Ronaldo niet als voorbeeld maar Enoh.
Onderstel als een beest.
Spacecake op?quote:De 25-jarige Boerrigter was vorig seizoen (indien fit) een plaag voor vele verdedigers in de Eredivisie, maar dit seizoen wil het vooralsnog niet echt lukken met de vleugelflitser. [b]"Maar ik weet wat ik kan en dat ik gewoon een goede speler ben", zegt Boerrigter in gesprek met NUsport. "Dat heb ik bewezen. Alleen sta ik nu nog op nul."[/b]
beetje onterecht, hij WAS daadwerkelijk best ok vorig jaar, geen wereldtop, absoluut niet, maar wel bloedsnel met een redelijk voorzet. En hij had best en goed schot.quote:
20! Elk supertalent heeft een punt van stilstaan of stagnatie om daarna weer 2 stappen vooruit te zetten.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:02 schreef J2T het volgende:
Eriksen is gewoon een leuke speler voor de eredivisie. Hij voegt zeker wat toe aan Ajax en ik denk ook dat hij dit jaar nog van grote waarde kan zijn voor ons. Maar een supertalent/topper in wording? Nahhh. Next.
Veel assists idd. Maar wat is een assist tegenwoordig? Een assist is in mijn ogen een bal panklaar neerleggen voor een medespeler. Tegenwoordig wordt een tikkie breed, die vervolgens er vanaf 30 meter ingeknald wordt, ook meegerekend als assist. Maar goed, jij vond hem vorig jaar goed spelen op basis van die statistieken? Ik zeg je eerlijk, vorig jaar viel Eriksen mij ook niet zo op.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:07 schreef The_Groove het volgende:
[..]
20! Elk supertalent heeft een punt van stilstaan of stagnatie om daarna weer 2 stappen vooruit te zetten.
Zijn statistieken vorig jaar zijn fantastisch en ik kan maar weinig 19 jarige bedenken die dat voor elkaar krijgen. Zelfs nu hij bagger speelt is hij nog regelmatig beslissend. Wel heel makkelijk om hem nu al af te schrijven. Zelfs als hij pas over 4 jaar echt goed is vind ik het waard om tot die tijd met een grillige Eriksen opgescheept te zitten.
Dit snapt FdB ook wel, maar er gaan jaren overheen voordat al die spelers uit de selectie zijn gespeeld (talenten) of vervangen (aankoop). Je zag dat De Boer het vorig jaar ook een jaar met Ozbiliz en Ebecilio moest doen op de flanken, omdat hij nou eenmaal geen alternatief had op dat moment. Zodra de kans er is worden zulke spelers er echt wel uitgefilterd zoals nu met vervanging (Sana/Babel) en talenten (Lukoki). We moeten het dus gewoon op de lange termijn bekijken, zodat er elk jaar 2 spelers bij komen die wel kunnen doorgroeien naar de Europese (sub)top.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:05 schreef J2T het volgende:
Was het ook eens met Kieft gisteren in VI. Als je kijkt naar onze selectie, dan zie ik van de basis niemand ooit naar een topclub gaan. Ja, misschien v. Rhijn en Alderweireld ofzo, maar de rest van het elftal is wel erg pover.
Meer spieren? Je kunt niet eens 'meer' spieren krijgen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Jullie weten toch wel dat meer spieren niet betekent dat je minder blessures krijgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |