SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:05 schreef Royco1 het volgende:
Zal mijn cafe wel weer eens beschikbaar stellen voor een spellenmeet
quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:08 schreef Braamyo het volgende:
Leuke spellen voor gezelschap... kromagnon, 30 seconds, weerwolven van wakkerdam en natuurlijk ook Saboteur...Will do.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Jij, kaneel, ik en nu nog een 4equote:Op maandag 8 oktober 2012 20:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is heel leuk, speel je alleen wel met zijn vieren.
Waarom?quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:08 schreef MissExpert het volgende:
Hey jofu is trots, vraag hem maar waarom
ja...sorry,je was echt net een seconde voor me...quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:07 schreef Fera het volgende:
Sorry, duurde te lang.Ik weet ook niet of vanilla wist dat hij bij een lapo een nieuw topic moet openen.
???quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:08 schreef MissExpert het volgende:
Dus je wist het wel? Sorry voor mijn kaping.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:09 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
ja...sorry,je was echt net een seconde voor me...
Why?quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:08 schreef MissExpert het volgende:
Not a problem at all...quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Dus je wist het wel? Sorry voor mijn kaping.
Liever met nog iemand die het spel kent, dat is makkelijker dan dat ik het 3 man moet uitleggen.quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:10 schreef twi het volgende:
[..]
Nu nog hopen dat die voeten een beetje groeien, anders zit je alsnog aan klitteband vast.
Altijd zo vervelend als het spel niet goed uitgelegd wordquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Liever met nog iemand die het spel kent, dat is makkelijker dan dat ik het 3 man moet uitleggen.
Dan zoek je die er toch bijquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Liever met nog iemand die het spel kent, dat is makkelijker dan dat ik het 3 man moet uitleggen.
Welk spel hebben we het nu over?quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:10 schreef Fera het volgende:
Je bent wel lullig hoor....quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:10 schreef twi het volgende:
[..]
Nu nog hopen dat die voeten een beetje groeien, anders zit je alsnog aan klitteband vast.
Mijn oma heeft het me geleerd, maar ze is wel heel fanatiek.quote:
Ah, team is compleetquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn oma heeft het me geleerd, maar ze is wel heel fanatiek.Ook met Bridge, echt een heldin.
Dat lukt me nog wel, maar met 3 man spelen die het niet kennen is niet erg chill. Je speelt in teams van twee, dan is het handig als beide teams iemand hebben die het kent.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Altijd zo vervelend als het spel niet goed uitgelegd word
Canasta.quote:
quote:
niet tegen mij zeggen...quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:13 schreef twi het volgende:
[..]
Klopt. Sorry, het spijt me. Ik zal het niet meer doen.
Neem niet alles zo serieus schatteke.quote:
Wij maken gehakt van jullie!quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:13 schreef Fera het volgende:
[..]Ze is wel heel sneaky hoor, kans is groot dat je wint met haar in het team.
Teams worden bepaald door boeren, dus misschien kom je wel bij mij.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wij maken gehakt van jullie!. Team goud!
Of bij kaneelquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Teams worden bepaald door boeren, dus misschien kom je wel bij mij.
Ok,om welke reden dan?quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:15 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat jij ook niet zo groot was.
True, maar dan worden jullie dik ingemaakt.quote:
Reden voor een feestje?quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh, en tevens heb ik ook ME gestrikt.
Wie is dat?quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
Dat was toch al oud nieuws?quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
Is goed.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:17 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik wacht denk ik wel op de mondelinge uitleg
Nice job.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
Whut? Waarom weet ik dit nu pas?quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
17cm?quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:17 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
Niet echt....maar als je wilt weten,ik ben groot genoeg bevonden...
Niet voor iedereen blijkbaarquote:
Neem jij de drank mee?quote:
quote:
Echt nietquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:16 schreef Fera het volgende:
[..]
True, maar dan worden jullie dik ingemaakt.
Laat mij maar weer betalen. Wat een heer.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet voor iedereen blijkbaar
[..]
Neem jij de drank mee?
Twee beginners tegen twee experts? Good luck with that.quote:
We leren snelquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Twee beginners tegen twee experts? Good luck with that.
We'll see.quote:
Jij jij wil een feestje..quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Laat mij maar weer betalen. Wat een heer.
Nee, ik vroeg alleen of ME strikken reden voor een feestje was.quote:
Kweetniet, dat valt nog te bezien..quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, ik vroeg alleen of ME strikken reden voor een feestje was.
Ben ik echt zo dom dat ik deze grap niet snap?quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:20 schreef twi het volgende:
[..]
Ook geen klittenband meer dus? Want dat andere strikken zie ik niet gebeuren.
Jij hebt ME ook gestrikt?quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kweetniet, dat valt nog te bezien..
Mhua, hij is het grinnikken wel waard hoorquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:22 schreef MissExpert het volgende:
Ben ik echt zo dom dat ik deze grap niet snap?
Wil je een eerlijk of een beleefd antwoord?quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:22 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Twi niet snappen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:22 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Leg maar uitquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Wil je een eerlijk of een beleefd antwoord?
Wel knap dat je het dan zo zeker weet.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:23 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
huh?nee,ik bedoelde voor Jofunu-kun natuurlijk....ik ken ME niet.
Ik ga heul geen grap uitleggen. Vooral niet van een ander.quote:
Ben jij altijd zo wazig?quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel knap dat je het dan zo zeker weet.
Ik ben juist hartstikke duidelijk.quote:
Jaquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:22 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Dan had je de conversatie maar moeten volgen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:25 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
niet dus....weet niet wat je wilt zeggen nl
ik bedoel dat als Jofunu (als jongen) een meisje(ME) strikt dat genoeg reden is voor een feestje...quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan had je de conversatie maar moeten volgen.
Oké. Ik was gewoon benieuwd hoe je dat kon weten zonder ME te kennen, maar dat ze een meisje is, is reden genoeg voor jou?quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:26 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
ik bedoel dat als Jofunu (als jongen) een meisje(ME) strikt dat genoeg reden is voor een feestje...
en hoe weet je zeker dat ze dat is?quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké. Ik was gewoon benieuwd hoe je dat kon weten zonder ME te kennen, maar dat ze een meisje is, is reden genoeg voor jou?
Maar natuurlijk, was dat nog niet duidelijk dan hier op FOK!? Naief meisjequote:Op maandag 8 oktober 2012 20:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké. Ik was gewoon benieuwd hoe je dat kon weten zonder ME te kennen, maar dat ze een meisje is, is reden genoeg voor jou?
Ik vind dat wel ,is toch leuk als iemand een ander strikt?quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Ook dat nog idd.quote:
Ik strik mijn kleine neefje van drie wekelijks wel een paar keer.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:28 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
Ik vind dat wel ,is toch leuk als iemand een ander strikt?
Ik beschouw ieder persoon als een individu, dus een afwijkende menig was mogelijk geweest.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:28 schreef twi het volgende:
[..]
Maar natuurlijk, was dat nog niet duidelijk dan hier op FOK!? Naief meisje
Snap je hem, ME?quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:29 schreef twi het volgende:
[..]
Ik strik mijn kleine neefje van drie wekelijks wel een paar keer.
Depends.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:28 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
Ik vind dat wel ,is toch leuk als iemand een ander strikt?
hoiquote:
dat is dan een eindeloos iets he? niemand weet uiteindelijk wie wat is,tot na een meet iig....quote:
Cam.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:29 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
dat is dan een eindeloos iets he? niemand weet uiteindelijk wie wat is,tot na een meet iig....
Geen idee waar het over gaat.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hoi
nou.. nogmaals.. WAZDEZUH
Bij jou ook al niet? Ik zit met kloppend hart te wachten.quote:
Hart ja? Valt weer tegenquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bij jou ook al niet? Ik zit met kloppend hart te wachten.
Hou nou eens op met steeds bellen, het is niet leuk meer nuquote:
mocht je willen dat je m'n (favo) ex was :$quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hou nou eens op met steeds bellen, het is niet leuk meer nu
Zeg, doe is wat liever....quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mocht je willen dat je m'n (favo) ex was :$
laat staan haar kennen.. dat is een hele eer weet jequote:Op maandag 8 oktober 2012 20:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zeg, doe is wat liever....
Het breekt ons mannen ons hart, dat wij niet uw (favo) ex geweest zijn noch zullen kunnen worden.
Niet om weer een relatie mee te starten nee, getver.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:38 schreef Evie het volgende:
[..]
heh bah.. die heb ik niet voor niets gedumpt zeg
ook niet om mee naar bed te gaan trwns.. alhoewelquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niet om weer een relatie mee te starten nee, getver.
* kingtoppie pakt touw en krukjequote:Op maandag 8 oktober 2012 20:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
laat staan haar kennen.. dat is een hele eer weet je
oh wacht, dit helpt niet eh?
Nouja, voor een keer.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:39 schreef Evie het volgende:
[..]
ook niet om mee naar bed te gaan trwns.. alhoewel![]()
* Kaneelstokje ligt nakend op bedquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ok, kom maar binnen en kleed je maar vast uit. Ik kom zo bij je
quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:38 schreef Evie het volgende:
[..]
heh bah.. die heb ik niet voor niets gedumpt zeg
Jij bent heul mijn ex nietquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
* Kaneelstokje ligt nakend op bed
[..]
Whahahaquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
* Kaneelstokje ligt nakend op bed
[..]
Kaneel had een regel uitgelegd op de meet, bij hem thuis broek uit. Nou, dat heb ik gedaan maar hij deed niet meequote:
Toch lig ik daar nu, nakend.quote:
Die was snel uit hoor.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kaneel had een regel uitgelegd op de meet, bij hem thuis broek uit. Nou, dat heb ik gedaan maar hij deed niet mee
Zolder telt niet, bij binnenkomst meteen!quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toch lig ik daar nu, nakend.
[..]
Die was snel uit hoor.
ahhh gossiequote:Op maandag 8 oktober 2012 20:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
* kingtoppie pakt touw en krukje
that's what he said.. before he.. nee nvmquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Om haar op vast te binden en neer te zetten natuurlijk
Waar ergens?quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik ga nu elke avond m'n hoerenlaarsjes aan doen.. ik MOET er gewoon goed op leren lopen.. het MOET.. Z.S.M!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dat wou ik even kwijt ok gr gr
Pics ditdatquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik ga nu elke avond m'n hoerenlaarsjes aan doen.. ik MOET er gewoon goed op leren lopen.. het MOET.. Z.S.M!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pics van de laarsjes?quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Sorry. Ik durfde niet met Heloef zo dicht bij me.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zolder telt niet, bij binnenkomst meteen!
aan mijn voetenquote:
Succes, het was leuk je gekend te hebbenquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ik was niet bang voor heloefquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Sorry. Ik durfde niet met Heloef zo dicht bij me.
Lolaa lalala la lolaaaaaaaaaquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Succes, het was leuk je gekend te hebben
Zien!quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
aan mijn voeten
in huis.. totdathet gewoon echt goed gaat
zoveel vertrouwenquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Succes, het was leuk je gekend te hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Waarom moet dat?quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Om haar op vast te binden en neer te zetten natuurlijk
omdat ik ze destijds erg graag wilde hebben, dus beetje zonde als ik er dan niet fatsoenlijk op leer lopenquote:
maar het moet *zucht ende kreunt*quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik had ze al eens gepost, maar deze dusHoly damn fuck.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik had ze al eens gepost, maar deze dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.te puntige neus en te veel kabeltjes... niet echt iets voor mij
Alhoewel suede hoerige laarsen
dus
ik had ze al eens gepost, maar deze dusIk zou jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zeg geen nee.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:46 schreef Evie het volgende:
[..]te puntige neus en te veel kabeltjes... niet echt iets voor mij
Rustig aan.
die neus is idd echt te puntig.. dat vind ik ook wel jammer..quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:46 schreef Evie het volgende:
[..]te puntige neus en te veel kabeltjes... niet echt iets voor mij
ik had ze al eens gepost, maar deze dusdamn,die zijn heel lekker...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
True enoughquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:46 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
omdat ik ze destijds erg graag wilde hebben, dus beetje zonde als ik er dan niet fatsoenlijk op leer lopen
Niet op je pener?quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:48 schreef vanillaforlife het volgende:
die mag je best een keertje op mijn borst neerzetten,....rrrrr
* kingtoppie Trapt vanillaforlife een klaplong.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:48 schreef vanillaforlife het volgende:
Zoiets maar dan hoger is meer mijn stylequote:Op maandag 8 oktober 2012 20:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
die neus is idd echt te puntig.. dat vind ik ook wel jammer..
maar juist die handboeitjes deden t m voor mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:50 schreef Evie het volgende:
[..]
Zoiets maar dan hoger is meer mijn styleDie van jou is gewoon lief en schattigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rustig aan.
Als dit geen snoeiharde liefdevolle seks wordt weet ik het ook nie meer.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:50 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Als je het lief, zachtjes en plagend doet
tja.. dat gaat dan helaas voor jou/jullie nooit gebeurenquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:48 schreef vanillaforlife het volgende:
Ik hoef niet hoor, geen gaten in mijn borstkasquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
tja.. dat gaat dan helaas voor jou/jullie nooit gebeuren
maar je zit hier nog niet zolang dus kon jij ook nog niet weten
deze meneertje weetquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:50 schreef muhahaha het volgende:
Nee, echt zo stamp stamp op je pener tot bloedens toe.
niet zo streng he?quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
* kingtoppie Trapt vanillaforlife een klaplong.
En mega geil omdat ik ze draagquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Die van jou is gewoon lief en schattig
Hoe duah waren ze?quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
k weet niet, kreeg ze cadeauquote:
Waarom is er geen heavy metal emoticon die ik in dit soort situaties kan plaatsen?quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:50 schreef kingtoppie het volgende:
Als dit geen snoeiharde liefdevolle seks wordt weet ik het ook nie meer.
Wat een lief meisje, ik zou der doenquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
k weet niet, kreeg ze cadeau![]()
..quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat een lief meisje, ik zou der doen
noem je mijn beste vriend nou een meisje?quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat een lief meisje, ik zou der doen
wist dat jullie stelletje zijn hoor,...no worries...ik kan lezen/teruglezen he? lolquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
whut?quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:53 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
wist dat jullie stelletje zijn hoor,...no worries...ik kan lezen/teruglezen he? lol
Wie is een stelletje?quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:53 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
wist dat jullie stelletje zijn hoor,...no worries...ik kan lezen/teruglezen he? lol
Zal ik ze komen drogenquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik heb tranen in m'n ogen staan hier van t lachen
vooruit, tissues staan in de kast :$quote:
Luister mijn liedje danquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
vooruit, tissues staan in de kast :$
Ik vond het niet zo leuk. En als ik het niet zo leuk vind, dan is dat altijd ook wel zo.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:57 schreef Fera het volgende:
Ja hoor, ben ik even de hond uitlaten, mis ik weer van alles. Jullie doen het er gewoon om.
Waarom? misschien zijn jullie wel mega schattig samenquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik heb tranen in m'n ogen staan hier van t lachen
BOVENDIEN! HOND, BAHquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:57 schreef Fera het volgende:
Ja hoor, ben ik even de hond uitlaten, mis ik weer van alles. Jullie doen het er gewoon om.
Nu voel ik me al iets beter. De kwaliteit daalt dus drastisch als ik er niet ben.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:57 schreef twi het volgende:
[..]
Ik vond het niet zo leuk. En als ik het niet zo leuk vind, dan is dat altijd ook wel zo.
Je hebt toch een mobiel!quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:57 schreef Fera het volgende:
Hij was ook voor rokjequote:Op maandag 8 oktober 2012 20:58 schreef Evie het volgende:
[..]
jouw liedje deed pijn aan mn arme oortjes!
kom op twi'tje, lekker ding, het was toch wel een beetje funny?quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:57 schreef twi het volgende:
[..]
Ik vond het niet zo leuk. En als ik het niet zo leuk vind, dan is dat altijd ook wel zo.
welkequote:
ik ben nooit schattig :$quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:58 schreef Evie het volgende:
[..]
Waarom? misschien zijn jullie wel mega schattig samen![]()
Dat werkt toch niet, jonguh.quote:
Wel meisjuh, lekker op je bb pinguh jeweetzellufquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat werkt toch niet, jonguh.Ik loop in de stad.
Nooit zal ik een BB vrijwillig aanraken.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wel meisjuh, lekker op je bb pinguh jeweetzelluf
quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Nooit zal ik een BB vrijwillig aanraken.
Een DD wel overigens.quote:
Zo grappig:quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
kom op twi'tje, lekker ding, het was toch wel een beetje funny?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
;alsdnglsangslmfldsngnsdlfquote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:01 schreef twi het volgende:
[..]
Zo grappig:doe niet zo stoer tegen mij, met je pokerface, ik kijk daar doorheenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
X-ray vision.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
;alsdnglsangslmfldsngnsdlf!!!
[..]
doe niet zo stoer tegen mij, met je pokerface, ik kijk daar doorheen
Groter?quote:
rollen in het diepeeeeeeeequote:Op maandag 8 oktober 2012 21:05 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Nope, wel stoerwant zo rol jij...
Zo rol ik namelijk ook
Ik ook. Boks.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee ik heb maar een bescheiden C![]()
Tot zo Rokjuhhhhquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:06 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
maar ff weer weg, ik kan het ff niet meer aan, zoveel indrukken ditdat :$
tot straks wellicht
Vind je?quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nou.. Bescheiden C valt ook wel mee toch? Mooie dingen wel hoor
quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
doe niet zo stoer tegen mij, met je pokerface, ik kijk daar doorheen
quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:08 schreef twi het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je die nou net gemaakt?
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
[..]Ik lachte zo verschrikkelijk hard dat de pepernoten weer naar buiten kwamen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Dat kutkuiken weer.quote:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Rustig aan.
Gezond bezig jij.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik lachte zo verschrikkelijk hard dat de pepernoten weer naar buiten kwamen.
Charmingquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik lachte zo verschrikkelijk hard dat de pepernoten weer naar buiten kwamen.
Ik ga niet lopen opscheppen dat ik zo gezond wil doen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet jij zeggen, mevrouwtje kapsalon
Zoals het hoort.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ga niet lopen opscheppen dat ik zo gezond wil doen.
That's me.quote:
True.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ga niet lopen opscheppen dat ik zo gezond wil doen.
Weet je nog hoe het eruit zag?quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
That's me.
[..]
True.
Maar ik heb wel doperwten en rode kool gehaald.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.America
Rustig aan.
quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:09 schreef Evie het volgende:
ik ben oud en koud.. het rijmt dus dan moet het wel waar zijn
Ja hoor. Ik heb ook vleesjes gehaald. Gaat helemaal goed komen morgen.quote:
Wat gaat het worden?quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja hoor. Ik heb ook vleesjes gehaald. Gaat helemaal goed komen morgen.
Dan kan ze beter een oudere kerel aan de haak slaan.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zal je opwarmen en jong laten voelen
jahquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zal je opwarmen en jong laten voelen
Misschien werkt het wel als ze 's middags thuiskomt en de Teletubbies op ziet staan.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan kan ze beter een oudere kerel aan de haak slaan.
Inderdaad, ze moet gaan hosselen tijdens een bejaardensoos.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:15 schreef Fera het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:16 schreef twi het volgende:
[..]
Misschien werkt het wel als ze 's middags thuiskomt en de Teletubbies op ziet staan.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:15 schreef Fera het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad, ze moet gaan hosselen tijdens een bejaardensoos.
Wat? Dan voel je je weer jong.quote:
Schnitzel.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Rijst, doperwten en schnitzel.
Zeg, wat doe jij in mijn profiel?quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad, ze moet gaan hosselen tijdens een bejaardensoos.
Sssstquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat? Dan voel je je weer jong.
Vergeleken bij KT of mij voel je je alleen maar ouder.
Enorm vergeleken met jullie kleine jongetjesquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat? Dan voel je je weer jong.
Vergeleken bij KT of mij voel je je alleen maar ouder.
Waarschijnlijk niks, want ik wil gezond doenquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Schnitzel.Wat pleur je over de rijst?
Met je donshaartjes.quote:
Ik ben een man.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:18 schreef Evie het volgende:
[..]
Enorm vergeleken met jullie kleine jongetjes
Maar dat is toch niet lekker? Je kan altijd kruiden met kerrie.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niks, want ik wil gezond doen
Wacht wat?quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zeg, wat doe jij in mijn profiel?
Sorry.quote:
Daarom.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:18 schreef Evie het volgende:
[..]
Enorm vergeleken met jullie kleine jongetjes
-1quote:
Fixed. Graag gedaan.quote:
Jij komt niet door mijn olifantenhuid heen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zal even met mijn donshaartjes je gezicht openschuren
quote:
Ikke, vind het wel weer mooi geweest.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij komt niet door mijn olifantenhuid heen.
Ik heb wel kerriesaus (aanmaak). Maar klinkt wel lekker.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar dat is toch niet lekker? Je kan altijd kruiden met kerrie.
quote:
quote:
Dat durf ik toch heel nietquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:20 schreef Evie het volgende:
[..]![]()
kaneel probeer jij mij nu gewoon te hosselen?
![]()
quote:
Niet scherp genoeg?quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ikke, vind het wel weer mooi geweest.
Ik zeg alleen dat ik geen man ben, wat kom je nou haten.quote:
Herkenbare klacht.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:22 schreef heloef het volgende:
Ik heb wederom een klacht.
Mijn stoppelbaard wil niet weg.
Einde klacht.
Ik doe altijd de rijst even bakken met kerriepoeder erbij, wat rozijntjes en crème fraiche. Maar dat laatste is dan niet heel gezond. Maakt het wel lekker.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb wel kerriesaus (aanmaak). Maar klinkt wel lekker.
[..]
[..]
[..]
Dat durf ik toch heel niet
[..]
It's funny because it's true.
ahhhgossiequote:Op maandag 8 oktober 2012 21:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ikke, vind het wel weer mooi geweest.
ahh wel lafjesquote:
Laat staan. De geilheid.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:22 schreef heloef het volgende:
Ik heb wederom een klacht.
Mijn stoppelbaard wil niet weg.
Einde klacht.
Pff, dat zou ik niet kunnen zo vaak, vind 1x per 3 dagen al veelquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Herkenbare klacht.
2 keer daags scheren werkt voor mij, om glad te blijven.
Misschien een tip.
gr. gr.
Ik ben heul een man.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat ik geen man ben, wat kom je nou haten.
Rijst bakken met kerriepoeder, klinkt wel goed. Ga ik eens proberen dan morgen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik doe altijd de rijst even bakken met kerriepoeder erbij, wat rozijntjes en crème fraiche. Maar dat laatste is dan niet heel gezond. Maakt het wel lekker.
Eigenlijk heb ik al een meisje.quote:
Dank, ik wil mijn babyface terug namelijk.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Herkenbare klacht.
2 keer daags scheren werkt voor mij, om glad te blijven.
Misschien een tip.
gr. gr.
Volgende meet zal ik je wel even betasten. Ik heb 'm immers nog tegoed.quote:
Ooh, oké.quote:
Ik doe het ook niet hoor. Vaak één keer per dag, anders lijk ik bijna meteen onverzorgdquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
Pff, dat zou ik niet kunnen zo vaak, vind 1x per 3 dagen al veel, dan is het al wel echt lang
.
Avond.
Je leest niet goed.quote:
Ssssstquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Volgende meet zal ik je wel even betasten. Ik heb 'm immers nog tegoed.
I knowquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik al een meisje.
Graag gedaanquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Dank, ik wil mijn babyface terug namelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |