SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:05 schreef Royco1 het volgende:
Zal mijn cafe wel weer eens beschikbaar stellen voor een spellenmeet
quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:08 schreef Braamyo het volgende:
Leuke spellen voor gezelschap... kromagnon, 30 seconds, weerwolven van wakkerdam en natuurlijk ook Saboteur...Will do.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Jij, kaneel, ik en nu nog een 4equote:Op maandag 8 oktober 2012 20:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is heel leuk, speel je alleen wel met zijn vieren.
Waarom?quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:08 schreef MissExpert het volgende:
Hey jofu is trots, vraag hem maar waarom
ja...sorry,je was echt net een seconde voor me...quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:07 schreef Fera het volgende:
Sorry, duurde te lang.Ik weet ook niet of vanilla wist dat hij bij een lapo een nieuw topic moet openen.
???quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:08 schreef MissExpert het volgende:
Dus je wist het wel? Sorry voor mijn kaping.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:09 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
ja...sorry,je was echt net een seconde voor me...
Why?quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:08 schreef MissExpert het volgende:
Not a problem at all...quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Dus je wist het wel? Sorry voor mijn kaping.
Liever met nog iemand die het spel kent, dat is makkelijker dan dat ik het 3 man moet uitleggen.quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:10 schreef twi het volgende:
[..]
Nu nog hopen dat die voeten een beetje groeien, anders zit je alsnog aan klitteband vast.
Altijd zo vervelend als het spel niet goed uitgelegd wordquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Liever met nog iemand die het spel kent, dat is makkelijker dan dat ik het 3 man moet uitleggen.
Dan zoek je die er toch bijquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Liever met nog iemand die het spel kent, dat is makkelijker dan dat ik het 3 man moet uitleggen.
Welk spel hebben we het nu over?quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:10 schreef Fera het volgende:
Je bent wel lullig hoor....quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:10 schreef twi het volgende:
[..]
Nu nog hopen dat die voeten een beetje groeien, anders zit je alsnog aan klitteband vast.
Mijn oma heeft het me geleerd, maar ze is wel heel fanatiek.quote:
Ah, team is compleetquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn oma heeft het me geleerd, maar ze is wel heel fanatiek.Ook met Bridge, echt een heldin.
Dat lukt me nog wel, maar met 3 man spelen die het niet kennen is niet erg chill. Je speelt in teams van twee, dan is het handig als beide teams iemand hebben die het kent.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Altijd zo vervelend als het spel niet goed uitgelegd word
Canasta.quote:
quote:
niet tegen mij zeggen...quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:13 schreef twi het volgende:
[..]
Klopt. Sorry, het spijt me. Ik zal het niet meer doen.
Neem niet alles zo serieus schatteke.quote:
Wij maken gehakt van jullie!quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:13 schreef Fera het volgende:
[..]Ze is wel heel sneaky hoor, kans is groot dat je wint met haar in het team.
Teams worden bepaald door boeren, dus misschien kom je wel bij mij.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wij maken gehakt van jullie!. Team goud!
Of bij kaneelquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Teams worden bepaald door boeren, dus misschien kom je wel bij mij.
Ok,om welke reden dan?quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:15 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat jij ook niet zo groot was.
True, maar dan worden jullie dik ingemaakt.quote:
Reden voor een feestje?quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh, en tevens heb ik ook ME gestrikt.
Wie is dat?quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh, en tevens heb ik ook ME gestrikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |