Zit je nou te vissen naar een cam in de badkamer?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik wist helemaal niet dat Opaatje een bad had.
Dat doe ik voor de dames hier.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Zit je nou te vissen naar een cam in de badkamer?
Opa houdt het wel altijd netjesquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:28 schreef Copycat het volgende:
Zolang de screenshots achterwege blijven en er niet al te smeuïg over wordt geschreven, vind ik het prima.
Heh gadverquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Opa houdt het wel altijd netjes
[ afbeelding ]
Nou, nou...wel een beetje provocerendquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Opa houdt het wel altijd netjes
[ afbeelding ]
Maak het je levenswerkquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:52 schreef Poezewoes het volgende:
Zo dan Opa is nog niet eens online, wat een verhalen.
Kan daar geen fok boek van uitgegeven worden?
Monnikenwerk. Wekenlang grasduinen in al die posts. Eigenlijk zou er een tooltje moeten zijn waarmee je een posthistorie snel kunt bekijken.quote:
Nee ik niet! Jij bijvoorbeeld!quote:
Dan krijg je maar stalkers, en van die mensen die alleen maar bezig zijn met de posthistorie van anderen uitpluizen. Urenlang, dagenlang, wekenlang.... tot het een verslaving is en je niks anders meer kunt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Monnikenwerk. Wekenlang grasduinen in al die posts. Eigenlijk zou er een tooltje moeten zijn waarmee je een posthistorie snel kunt bekijken.
Waarom stap je dan ook in een groen busje?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Monnikenwerk. Wekenlang grasduinen in al die posts. Eigenlijk zou er een tooltje moeten zijn waarmee je een posthistorie snel kunt bekijken.
Cc moet ook eten!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Waarom stap je dan ook in een groen busje?
Hallo! Twee tientjes is nog altijd het dubbele van mijn tarief daar bij PS in de buurt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Waarom stap je dan ook in een groen busje?
Die is wel net met een hoofdwond in het ziekenhuis opgenomen en ik had al eerder in de posthistorie van Copycat gezien dat ze enige mishandeling niet schuwt. 1+1=3quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:11 schreef mootie het volgende:
Oo heeft de Vlem niet toevallig een groen busje?
+een porsche, oranjequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:11 schreef mootie het volgende:
Oo heeft de Vlem niet toevallig een groen busje?
Dat lijkt me dan vrij duidelijkquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die is wel net met een hoofdwond in het ziekenhuis opgenomen en ik had al eerder in de posthistorie van Copycat gezien dat ze enige mishandeling niet schuwt. 1+1=3
Te laatquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:16 schreef mootie het volgende:
Woman, blijf weg uit dat Fishermans Friend-topic!
Denk aan het elastiek!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:58 schreef Copycat het volgende:
Ik zag Vlemmix gisteren spullen uit of in een wit busje laden. Misschien waren het geen spullen, maar mensen?
En dan denk ik dat ik nu eens in een BNW-topic ga posten. Met aluhoedje op.
Pas maar op voor de Harry Potters en demonen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:58 schreef Copycat het volgende:
Ik zag Vlemmix gisteren spullen uit of in een wit busje laden. Misschien waren het geen spullen, maar mensen?
En dan denk ik dat ik nu eens in een BNW-topic ga posten. Met aluhoedje op.
Nee, Oma wel. Oop vindt het twee keer niks.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:28 schreef Jian het volgende:
Kijkt Oop eigenlijk Boer zoekt vrouw?
vragen, vragen ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |