Het is maar een grapjequote:Op maandag 8 oktober 2012 22:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jij wilt nog meerijden naar die meet toch? Ik raad je aan om dan niet dit soort shit te posten over mijn geliefde kano
Welke meet? Mag ik zijn plekje?quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jij wilt nog meerijden naar die meet toch? Ik raad je aan om dan niet dit soort shit te posten over mijn geliefde kano
quote:
Oja, die stond als tweede op mijn lijstjequote:Op maandag 8 oktober 2012 22:08 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Nee, dan was mijn naam "Bitterlemon de Grote".
Ohquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
NachtBaggermeet, weet niet of je dat wel wiltmaar dat mag wel als hij zo door gaat ja
Harrharr je kent er niedt meer teggenquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:10 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Nee, ik kan er niet meer tegen.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:11 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Harrharr je kent er niedt meer teggen
Waar ligt dat?quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Brabant.
Brabant.
Mensen die niet gewoon iets anders dan Brabant
Ik smeek je!quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:12 schreef kanovinnie het volgende:
Plop, ik sie en faudtje in juh posd.
Whaar sie jy dadt vaudtjhuh dhan?quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:12 schreef kanovinnie het volgende:
Straks krijgt bitterlemon nog een hartaanval door jullie.quote:
Heb jij een tepelpiercing?quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:12 schreef kanovinnie het volgende:
Ga op je knieën zitten en post daar een foto van terwijl je een a4tje met de volgende tekst vasthoud:quote:
Buitenland.quote:
Dat zou hart aankomen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:13 schreef Piye het volgende:
[..]
Straks krijgt bitterlemon nog een hartaanval door jullie.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ga op je knieën zitten en post daar een foto van terwijl je een a4tje met de volgende tekst vasthoud:
Johan en Yvonne, geniet van jullie vakantie!
Oh nu ies hy wech waz egt rar tadquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:12 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Whaar sie jy dadt vaudtjhuh dhan?
Ten Noorden van hier denk ik.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Buitenland, verder geen idee, ik gebruik gewoon m'n navigatie.
Juist.quote:
Ja ofquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ga op je knieën zitten en post daar een foto van terwijl je een a4tje met de volgende tekst vasthoud:
Johan en Yvonne, geniet van jullie vakantie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |