quote:
Nee, jullie zijn mods.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Shit man, wij zijn ook gewoon users
Ome Frank uiteraard.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:09 schreef gogosweden het volgende:
lompehork of lithia? moeilijke keuze wel
Mods in VBL ja, daarbuiten zijn wij gewoon usersquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:57 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Nee, jullie zijn mods.
Alleen Hork, onze grote leider, mag zich gedragen als user.
Nietons.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mods in VBL ja, daarbuiten zijn wij gewoon users
Als je dat niet begrijpt dan is je moeder een hoerquote:
gestemd, maar ik zeg niet op wiequote:
Ik had hetzelfde toen ik op mezelf wilde stemmen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:29 schreef Snowbells het volgende:
Toen ik op Karina wilde stemmen drukte ik verkeerd.
Dat is 1 stem!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:03 schreef gogosweden het volgende:
je merkt dat brandx minder actief is op de FOK!s
maar 1 stem, wat is deze?!
Oh die is wel actief hoor. Alleen zien jullie het besloten deel niet.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:03 schreef gogosweden het volgende:
Waar? ONZ+?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:49 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Oh die is wel actief hoor. Alleen zien jullie het besloten deel niet.
Die was van mijquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:03 schreef gogosweden het volgende:
quote:
quote:
Voetbal.quote:
Heb je al op MB gestemd dan?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:11 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Voetbal.
Maar goed, deze verkiezing is natuurlijk gewoon een farce als de beste mod niet eens gekozen kan worden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop