Wat een liefde weerquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze is gewoon aan het zoeken naar leuke mannen voor op de housewarming. Logisch wel want anders zitten we met jou opgescheept
Gewoon cute met een lieve glimlach, mooie ogen om in te kijkenquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:35 schreef Samzz het volgende:
[..].
Als in, geen alto, gothic of wat dan ook. Gewoon mainstream leuk
.
Ik weet niet over wie je het een post eerder hadquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het is al bekend.
Ik droomde over het meisje waar ik het 1 post eerder over had
Een vluggertje qua fantasiequote:Op maandag 8 oktober 2012 20:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet over wie je het een post eerder had. Maar, het was vast een mooie droom
?
Oh, omdat je zei 'droomde'quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Een vluggertje qua fantasie. Ik ben soms afgeleid
Dat sowiesoquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die kan zeker mooi zijn, het leid alleen soms behoorlijk af
[..]
Hoi koffie
Random meisje.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Van wie heb je gedroomd? Een collega/studente/random meisje?
quote:
Ja, heb ook een leuk weekend gehadquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]goed
Lekker weekend gehad. En met jou?
quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Random meisje.
Ow nu je het zegt. Een collega die ik leuk vind was er vandaag weer, onze blikken kruiste en ik zweefde verder. Die is zooo leuk
![]()
![]()
Ik ben ook moe. Druk gehad. Enzo. Ach beter dan dat de muren op mijn afkomen van vervelingquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:52 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ja, heb ook een leuk weekend gehad![]()
Ben alleen wel moe
Ja kloptquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben ook moe. Druk gehad. Enzo. Ach beter dan dat de muren op mijn afkomen van verveling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |