Ja hoor!quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mag ik toekijken hoe je het bosje toetakelt?
quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En lekker in de doornen rollen.
En daarna heb je het opgegeven, bestempeld als een kutfilm en ben je seks gaan hebben.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee hoor. We hebben de eerste 20 minuten gezien.
Wat is deze, hoezo zou mijn bos lelijk zijnquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:57 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ja maar jouw rozen waren wel mooi..
die heb ik gemist.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik probeer het voor te zijn, ik heb geen idee wat hij er nou echt van vind maar de zwartreizen grap maakte het toch wel duidelijk
Je gaat kaal?quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
zometeen eindelijk geen uitgroei meer
Jawel hoorquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:59 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Jij weet ook nooit wat je wil he!
Als de verf niet goed is welquote:
Ssst sstquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:02 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ja nu ga je je ineens zo opstellen omdat iedereen meeleest. Normaalgesproken smeek je er om!
Ja, verder valt er niet veel te vervenquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
je kan het hebben.
Oh wacht op je hoofd?
Vergeet je oksels niet.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, verder valt er niet veel te verven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |