Ik slaap altijd naast een zwaardquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb letterlijk naast een aantal zwaarden geslapen.
Hardcore bro.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb letterlijk naast een aantal zwaarden geslapen.
En een tanto onder je kussen?quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik slaap altijd naast een zwaard
Veilig gevoel
Ik denk niet dat die van kaneel bruikbaar zijn als slagwapenquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik slaap altijd naast een zwaard
Veilig gevoel
Ik wilde er nog eentje onder mijn kussen leggen voor het geval er iemand aan mijn bips zou gaan zittenquote:
Nee.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die van kaneel bruikbaar zijn als slagwapen.
Ik dacht dat je dat lekker vond.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik wilde er nog eentje onder mijn kussen leggen voor het geval er iemand aan mijn bips zou gaan zitten
Ja maar jij kent Afrika niet eens..quote:
Die heb ik niet gezienquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.
De kris op de boekenkast wel.
Nee, nee en neequote:Op maandag 8 oktober 2012 19:48 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ja maar jij kent Afrika niet eens..
Maar wat dacht je van Lose my mind, Music made addict en Lessons in love?
Ik wilde zeggen: IB4 heloefgrap.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die van kaneel bruikbaar zijn als slagwapen.
Ik heb genoeg grappen over heloef gemaakt nu, tijd voor weer andere grappenquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen: IB4 heloefgrap.
Maar ik ben de enige die heloefgrappen maakt.
Ik denk dat die katten er zelf niet zoveel last van hebben eigenlijk... die weten niet beter toch?quote:
Running gags ftw.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb genoeg grappen over heloef gemaakt nu, tijd voor weer andere grappen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |