Ik hoor dat we dichter bij Limburg moeten gaan feestenquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja we gaan niet naar dat feest, klote zaal, 16 euro entree. Ik ga het anders aanpakken.
Op die datum is misschien ook de Sex meetquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja we gaan niet naar dat feest, klote zaal, 16 euro entree. Ik ga het anders aanpakken.
Nee dat niet.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik hoor dat we dichter bij Limburg moeten gaan feesten
Misschien verandert de datum nog. Moet ik nog even bekijken.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Op die datum is misschien ook de Sex meet
Ja.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daar heb ik eigenlijk geen behoefte aanquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vertel ons eens iets meer over grote piemels. Mijn complex is nog niet groot genoeg.
Eindhovennn. Maar niet de 26ste want dan kan ik nietquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik hoor dat we dichter bij Limburg moeten gaan feesten
Wat is een Tatanka?quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:40 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Eindhovennn. Maar niet de 26ste want dan kan ik niet
Of jullie komen naar Valkenswaard voor Tatanka
Die hebben op elke week een meet zag ik.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee, dat is om te zien wie op welke datum kanquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die hebben op elke week een meet zag ik.
Nee, ik heb haar niet gemeet. We hebben wat muziek uitgewisseld en onze smaken lijken nagenoeg als 2 druppels water op elkaarquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij hebt haar gemeet? Vertel me alles!
Ze moeten er nog eentje prikken (hihiquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die hebben op elke week een meet zag ik.
Zwaardenquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik dacht 1 van kaneels zwaarden
[..]
Daar hou ik niet zo van
En Tokyo.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Uiteraard kent iedereen alleen: a a afrikaaa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |