Toch krijg ik wel het idee dat het ergens wederzijds isquote:
Dat kan natuurlijk altijd. Het lastige is om te bedenken of je er wat mee moet doen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Toch krijg ik wel het idee dat het ergens wederzijds is. Maar ja, misschien zie ik wel dingen die ik graag wil zien
.
Ja vrijdag surpise party voor een vriend die 30 wordt. Feestje was leuk. Zaterdag geklust in mijn huis. Nu moet ik nog het een en ander opruimenquote:
Dat weet ik wel zeker man, emoties zijn fokked up g.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Toch krijg ik wel het idee dat het ergens wederzijds is. Maar ja, misschien zie ik wel dingen die ik graag wil zien
.
Is het al dikgrapjes tijd?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil niet in haar relatie gaan stoken. Als ze het meent moet zij daar eerst iets aan doenquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk altijd. Het lastige is om te bedenken of je er wat mee moet doen.
Netjes van jequote:Op maandag 8 oktober 2012 20:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik wil niet in haar relatie gaan stoken. Als ze het meent moet zij daar eerst iets aan doen.
Dat klinkt als een leuk weekend!quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja vrijdag surpise party voor een vriend die 30 wordt. Feestje was leuk. Zaterdag geklust in mijn huis. Nu moet ik nog het een en ander opruimen
Nou, ze zoekt ook wel vaak oogcontact en glimlacht er dan bijquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker man, emoties zijn fokked up g.
Dat doe ik ook, betekent niet dat ik een relatie wilquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou, ze zoekt ook wel vaak oogcontact en glimlacht er dan bij
Zekerquote:
Ok en deze dan; dat ik naar de auto loopt en ze bij haar auto staat en echt enkele seconde naar me blijft kijken.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, betekent niet dat ik een relatie wil.
Niet?quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, betekent niet dat ik een relatie wil.
Dubbel feest dan?quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zekerben benieuwd of hij als nog zelf een verjaardagsfeestje organiseert
want dat doet hij ieder jaar
dat doe ik ook, maar je bent gewoon onweerstaanbaar.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou, ze zoekt ook wel vaak oogcontact en glimlacht er dan bij
Jij bleef anders zelf in het cafe achter ipv met mij mee te gaanquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
dat doe ik ook, maar je bent gewoon onweerstaanbaar.
Het moet niet gekker wordenquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
en ze wil ook niet volgeblaft worden, schijnt.
Dat weet ik niet... Maar ik zou er gewoon ter zelfbescherming niet meteen teveel achter gaan zoekenquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ok en deze dan; dat ik naar de auto loopt en ze bij haar auto staat en echt enkele seconde naar me blijft kijken.
Mja dat is voor een vrouw toch DE manier om te laten merken dat ze iemand leuk vinden? Hoe laten ze het anders merkenquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet ik niet... Maar ik zou er gewoon ter zelfbescherming niet meteen teveel achter gaan zoeken.
Dat zou leuk zijn.quote:
Door het te zeggenquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mja dat is voor een vrouw toch DE manier om te laten merken dat ze iemand leuk vinden? Hoe laten ze het anders merken
Niet alle vrouwen vinden iemand die ze aankijken leukquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niet alle vrouwen zeggen dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |