Inderdaad, enorm is het.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Faxie heeft wel iets anders dat groot genoeg is voor je.
Wat dan? Geen grote drankkast, geen grote auto, voor zover ik weet ook geen groot paard. Of überhaupt een paard.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Faxie heeft wel iets anders dat groot genoeg is voor je.
Kusje op je neusquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:31 schreef Watertornado het volgende:
Samzz, ik wil even getroost worden, kun je dat voor me regelen?
Nou, mijn toetsenbordje is dus weer binnengekomen, maar ik had gehoop dat hij hetzelfde typte als mijn "blues" maar dat doet hij dus niet en dat vind ik jammer want ik had gehoopt dat voor op het werk hetzelfde typervaring kon krijgen als hier. Snif.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kusje op je neus.
Wat is er aan het handje, vertel het maar aan tante Samzz*WT in de armen neemt.
Een complex?quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat dan? Geen grote drankkast, geen grote auto, voor zover ik weet ook geen groot paard. Of überhaupt een paard.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ahwquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou, mijn toetsenbordje is dus weer binnengekomen, maar ik had gehoop dat hij hetzelfde typte als mijn "blues" maar dat doet hij dus niet en dat vind ik jammer want ik had gehoopt dat voor op het werk hetzelfde typervaring kon krijgen als hier. Snif.
Yeah... That's why I ain't goin'quote:
Oh?quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:34 schreef heloef het volgende:
Oh ja Kaneel, haal die meet even weg uit de OP. Andere locatie enzo.
Hoezo?quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:34 schreef heloef het volgende:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een complex?Daar kan ik niet mee omgaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een complex?Die groeit wel steeds groter jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:34 schreef heloef het volgende:
Grote piemels wel toch?quote:
Jawel. Maar niet met complexen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Grote piemels wel toch?
Ik niet
Vertel ons eens iets meer over grote piemels. Mijn complex is nog niet groot genoeg.quote:
Ja we gaan niet naar dat feest, klote zaal, 16 euro entree. Ik ga het anders aanpakken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |