quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:24 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
http://www.spitsnieuws.nl(...)efd-na-de-winterstop
Ah, al gelezen op een andere sitequote:
Ben ik een keer positief is het weer niet goed.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[..]
Ah, al gelezen op een andere site
Ik zeg niks negatiefsquote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ben ik een keer positief is het weer niet goed.
PSV'ers
Verwacht je dat of hoop je het?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:43 schreef Cara het volgende:
PSV brengt geen jeugdspelers voort. Derhalve verwacht ik niet dat dit menneke het gaat maken
ik baseer het op ervaringen uit het verledenquote:
Ah, dan kan ik het ook doen?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:05 schreef Cara het volgende:
[..]
ik baseer het op ervaringen uit het verleden
Is goed, ik doe mee. van Nistelrooy kwam niet uit de PSV jeugd.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ah, dan kan ik het ook doen?
Locadia gaat de nieuwe vNistelrooy/Huntelaar worden..
Zo kan ik het ook wel.
hmm laat maar..quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:11 schreef Cara het volgende:
[..]
Is goed, ik doe mee. van Nistelrooy kwam niet uit de PSV jeugd.
Huntelaar vertrok voor een ton naar Heerenveen met een half potje achter zn naam. Nee, ik ga er dus niet vanuit dat hij bij PSV slaagt.
Huntelaar komt ook niet uit de PSV-jeugd.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:11 schreef Cara het volgende:
[..]
Huntelaar vertrok voor een ton naar Heerenveen met een half potje achter zn naam. Nee, ik ga er dus niet vanuit dat hij bij PSV slaagt.
Locadia komt ook niet uit de PSV-jeugd. Dus welk punt wil je nu eigenlijk maken?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:11 schreef Cara het volgende:
[..]
Volgens de Ajax-begrippen is hij zeker eigen jeugd.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:22 schreef Rabieluh het volgende:
Locadia is toch ook geen volle bak jeugd bij PSV, kwam pas in 2010 dacht ik.
Ik was al te laat met mn reactie zie ik.
Volgens Ajax-begrippen is Strootman ook eigen jeugd.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:22 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Volgens de Ajax-begrippen is hij zeker eigen jeugd.
Op die manier wel jaquote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:22 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Volgens de Ajax-begrippen is hij zeker eigen jeugd.
Daarom snapte ik zijn gebral ook niet, ik negeerde het maar alvast.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Huntelaar komt ook niet uit de PSV-jeugd.
hij komt toch uit de A1 zettenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Daarom snapte ik zijn gebral ook niet, ik negeerde het maar alvast.
Dat er al jaren niets fatsoenlijks uit de jeugd van psv is gekomen en dat dat ook wel even zo blijftquote:
goeie trollquote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:47 schreef Cara het volgende:
[..]
Dat er al jaren niets fatsoenlijks uit de jeugd van psv is gekomen en dat dat ook wel even zo blijft
Dat is waar. Je kan zelfs al jaren lang naar nooit veranderen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:47 schreef Cara het volgende:
[..]
Dat er al jaren niets fatsoenlijks uit de jeugd van psv is gekomen
Dat is niet waar.quote:en dat dat ook wel even zo blijft
Hoho. Dat is natuurlijk onzin.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat is waar. Je kan zelfs al jaren lang naar nooit veranderen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |