Romano Denneboom ook.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mwah op Kastanje na allemaal hun debuut in het Nederlands elftal gemaakt
Die was bij Feyenoord ook niet goed hoor.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Wijnaldum is niet doorgebroken vind ik.
Die is eerder achteruit gegaan.
truequote:
Is toch ook nog veel te vroeg? Als je kijkt naar dat elftal wat 2x achter elkaar onder 17 kampioen wordt, naar de spelers die laatste tijd al vroeg naar europese topclubs zijn gegaan en ook spelers uit eigen jeugd die in het 1e elftal spelen, dan kan ik maar weinig punten bedenken waar Ajax het beter doet.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wie zijn er op BMI,Clasie,Wijnaldum,Fer en Kastanje na nou echt doorgebroken dan?
Niemand scoort in zijn eentje 4x tegen Groningen ;{quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die was bij Feyenoord ook niet goed hoor.
Wat is doorgebroken dan?quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Wijnaldum is niet doorgebroken vind ik.
Die is eerder achteruit gegaan.
Al die spelers die naar het buitenland zijn gegaan falen allemaal.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is toch ook nog veel te vroeg? Als je kijkt naar dat elftal wat 2x achter elkaar onder 17 kampioen wordt, naar de spelers die laatste tijd al vroeg naar europese topclubs zijn gegaan en ook spelers uit eigen jeugd die in het 1e elftal spelen, dan kan ik maar weinig punten bedenken waar Ajax het beter doet.
Bruma en Rekik gaan het wel redden. Zet ik kratje bier op.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Al die spelers die naar het buitenland zijn gegaan falen allemaal.
Ja zo kan ik het ookquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is toch ook nog veel te vroeg? Als je kijkt naar dat elftal wat 2x achter elkaar onder 17 kampioen wordt, naar de spelers die laatste tijd al vroeg naar europese topclubs zijn gegaan en ook spelers uit eigen jeugd die in het 1e elftal spelen, dan kan ik maar weinig punten bedenken waar Ajax het beter doet.
Jij vindt het een sterkte speler? Eeuwig talent man, hij is nooit doorgebroken. Niet zoals verwacht werd althans.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:49 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wat is doorgebroken dan?Die heeft meer dan 100 Eredivisie duels erop zitten.
Op zo'n jonge leeftijd al. Als Toivonen weg gaat, ben ik bang dat hij het echt gaat maken al dacht ik eerst altijd van niet.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:49 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wat is doorgebroken dan?Die heeft meer dan 100 Eredivisie duels erop zitten.
Ja? Ajax is laatste jaren wel ondervertegenwoordigd in Nationale jeugdelftallen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja zo kan ik het ook
Loopt genoeg in de jeugd rond
Hebben de afgelopen 2 jaar goed gepresteerd ja.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bruma en Rekik gaan het wel redden. Zet ik kratje bier op.
Nee maar hoezo is het een eeuwig talent dan? Dit zijn gewoon zijn kwaliteiten en zo goed is hij dus niet. Ik zie hem niet veel groeien nog.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij vindt het een sterkte speler? Eeuwig talent man, hij is nooit doorgebroken. Niet zoals verwacht werd althans.
Ik gun niemand dat hij/zij het gaat maken bij PSV.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Op zo'n jonge leeftijd al. Als Toivonen weg gaat, ben ik bang dat hij het echt gaat maken al dacht ik eerst altijd van niet.
Hij begint zelfs met scoren als hij in mag vallen nu, niet vaak belangrijke doelpunten maar toch.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij vindt het een sterkte speler? Eeuwig talent man, hij is nooit doorgebroken. Niet zoals verwacht werd althans.
Rekik is 17 manquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hebben de afgelopen 2 jaar goed gepresteerd ja.
Mja, oke. De definitie van 'doorbreken' is voor mij de stap naar talent naar echt grote speler.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee maar hoezo is het een eeuwig talent dan? Dit zijn gewoon zijn kwaliteiten en zo goed is hij dus niet. Ik zie hem niet veel groeien nog.
Ik zeg ook nergens dat ik het die gozer gun. Alleen baseer ik mijn mening over spelers niet op wat voor shirtje zij aan hebben, dus zeg ik gewoon wat ik nu van Wijnaldum denk.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik gun niemand dat hij/zij het gaat maken bij PSV.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Rekik is 17 manEn al gedebuteerd voor Manchester City. Bruma is blessuregevoelig maar anders ook meer dan ok bij HSV.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:50 schreef Smoofie het volgende:
Rekik kan nog, maar bruma faalt ook hard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |