Ah oké, dat had ik er niet van begrepen sorry...quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:47 schreef Sull het volgende:
Helaas nog steeds dezelfde follikel van 8 mm, alleen bms is iets gegroeid naar 6,5 mm. Ik mag gelukkig wel over op 1,5 dosis. Vorige keer had ik met 1,5 dosis bijna een 2e follikel, daarom waren ze daar voorzichtig mee (er is maar 1 follikel gewenst ivm mijn baarmoeder).
Tussen sterk klinken en zijn zit nog wel een groot verschil ;-) Ik heb echt mijn buien wel maar we hebben op dit moment geen andere keuze.. Morgen om 3 uur krijgen we de uitslag. Gelukkig is het onwijs druk op mijn werk dus kan er morgen niet te veel bij stil staan.quote:Dobbey, wat klink je toch sterk. Zo pril in de MMM en nu al zulke keuzes moeten maken, knap hoor! Morgen de uitslag?
Geeft niets hoor! En ik zal morgen voor je duimen!quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:18 schreef dobbey het volgende:
[..]
Ah oké, dat had ik er niet van begrepen sorry...
[..]
Tussen sterk klinken en zijn zit nog wel een groot verschil ;-) Ik heb echt mijn buien wel maar we hebben op dit moment geen andere keuze.. Morgen om 3 uur krijgen we de uitslag. Gelukkig is het onwijs druk op mijn werk dus kan er morgen niet te veel bij stil staan.
Dank je wel...quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:40 schreef Sull het volgende:
[..]
Geeft niets hoor! En ik zal morgen voor je duimen!
Ik vind dit echt een mooi iets.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:06 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik hoop ooit iets te kunnen betekenen voor anderen mensen, Op een moment dat ons gezin compleet zal zijn.
Helaas, net ongesteld geworden dus gaat niet meer lukken voor volgende weekquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:09 schreef LadyBlack het volgende:
..
Lijnloos, nog aan het wachten op de eerste uitslagen begreep ik? Zou natuurlijk mooi zijn als je voor die tijd toch zwanger bent, maar ik kan me zo voorstellen dat je nu ook wel op zoek bent naar antwoorden, waarom het zo lang moet duren. Succes nog even!
..
* Rinn geeft Lijnloos een reep chocoladequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:46 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Helaas, net ongesteld geworden dus gaat niet meer lukken voor volgende week![]()
Nikki, veel sterkte...quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:36 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ja dat hoopte ik ook, maar ergens was het gevoel vanaf de start al niet goed. Het komt dus ook niet als donderslag bij heldere hemel. En er zijn ergere dingen in het leven. Ik heb een prachtige dochter, dus ik mag al in m'n handjes knijpen. We gaan gewoon voor poging 3 ergens in januari ofzo.
Wat ontzettend klote zegquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:25 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik kom me hier weer melden. Net te horen gekregen dat ik een miskraam ga krijgen. HCG was niet voldoende gestegen, dus helaas moeten wij op naar de volgende poging.
Dobbey, weet je al meer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |