abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118007395
Helaas nog steeds dezelfde follikel van 8 mm, alleen bms is iets gegroeid naar 6,5 mm. Ik mag gelukkig wel over op 1,5 dosis. Vorige keer had ik met 1,5 dosis bijna een 2e follikel, daarom waren ze daar voorzichtig mee (er is maar 1 follikel gewenst ivm mijn baarmoeder).

Dobbey, wat klink je toch sterk. Zo pril in de MMM en nu al zulke keuzes moeten maken, knap hoor! Morgen de uitslag?

Chanty, hoe staat het bij jou?
  maandag 15 oktober 2012 @ 19:18:39 #77
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_118008618
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 18:47 schreef Sull het volgende:
Helaas nog steeds dezelfde follikel van 8 mm, alleen bms is iets gegroeid naar 6,5 mm. Ik mag gelukkig wel over op 1,5 dosis. Vorige keer had ik met 1,5 dosis bijna een 2e follikel, daarom waren ze daar voorzichtig mee (er is maar 1 follikel gewenst ivm mijn baarmoeder).
Ah oké, dat had ik er niet van begrepen sorry...

quote:
Dobbey, wat klink je toch sterk. Zo pril in de MMM en nu al zulke keuzes moeten maken, knap hoor! Morgen de uitslag?

Tussen sterk klinken en zijn zit nog wel een groot verschil ;-) Ik heb echt mijn buien wel maar we hebben op dit moment geen andere keuze.. Morgen om 3 uur krijgen we de uitslag. Gelukkig is het onwijs druk op mijn werk dus kan er morgen niet te veel bij stil staan.
pi_118009559
quote:
1s.gif Op maandag 15 oktober 2012 19:18 schreef dobbey het volgende:

[..]

Ah oké, dat had ik er niet van begrepen sorry...

[..]

Tussen sterk klinken en zijn zit nog wel een groot verschil ;-) Ik heb echt mijn buien wel maar we hebben op dit moment geen andere keuze.. Morgen om 3 uur krijgen we de uitslag. Gelukkig is het onwijs druk op mijn werk dus kan er morgen niet te veel bij stil staan.
Geeft niets hoor! En ik zal morgen voor je duimen! :*
  maandag 15 oktober 2012 @ 22:38:58 #79
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_118020800
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 19:40 schreef Sull het volgende:

[..]

Geeft niets hoor! En ik zal morgen voor je duimen! :*
Dank je wel... :*
pi_118027307
Dobbey, heel veel succes vandaag! :*

DV gaat ie goed met spuiten?
pi_118027717
Dobbey; veel succes straks!
pi_118028616
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 18:06 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik hoop ooit iets te kunnen betekenen voor anderen mensen, Op een moment dat ons gezin compleet zal zijn.
Ik vind dit echt een mooi iets. O+
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 09:45:15 #83
384078 Rinn
wanna panda
pi_118029065
* Rinn komt ook even duimen voor dobbey en sul

En hoe gaat het met de andere meiden? :)
pi_118029086
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 16:09 schreef LadyBlack het volgende:
..

Lijnloos, nog aan het wachten op de eerste uitslagen begreep ik? Zou natuurlijk mooi zijn als je voor die tijd toch zwanger bent, maar ik kan me zo voorstellen dat je nu ook wel op zoek bent naar antwoorden, waarom het zo lang moet duren. Succes nog even!
..
Helaas, net ongesteld geworden dus gaat niet meer lukken voor volgende week :+

Sull en Dobbey, success meiden!
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 09:59:36 #85
384078 Rinn
wanna panda
pi_118029341
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 09:46 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

Helaas, net ongesteld geworden dus gaat niet meer lukken voor volgende week :+

* Rinn geeft Lijnloos een reep chocolade
:*
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 13:49:21 #86
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_118036273
Iedereen ontzettend bedankt :*

De zenuwen beginnen hier nu toe te slaan, nog ruim een uur en dan hebben we meer duidelijkheid!
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 13:58:44 #87
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_118036677
Dobbey :* succes straks..
Be happy with the little things in life
pi_118036796
Succes dobbey!
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_118041372
Dobbey, succes! Misschien weet je nu al iets... :*

Lijnloos, bagger dat je ongesteld bent geworden...

Sull, fijn dat je nu de 1,5 dosis mag gaan gebruiken... Hopen dat dit werkt!

Hier geen nieuws, vrijdagochtend weer naar het ziekenhuis voor een echo en bloedprikken..
pi_118045227
Ik kom me hier weer melden. Net te horen gekregen dat ik een miskraam ga krijgen. HCG was niet voldoende gestegen, dus helaas moeten wij op naar de volgende poging.

Dobbey, weet je al meer?
pi_118045531
Nee, Nikki. ;( Wat een naar nieuws, ik hoopte zo dat het allemaal goed zou gaan. Knuf! :*
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_118045641
Ja dat hoopte ik ook, maar ergens was het gevoel vanaf de start al niet goed. Het komt dus ook niet als donderslag bij heldere hemel. En er zijn ergere dingen in het leven. Ik heb een prachtige dochter, dus ik mag al in m'n handjes knijpen. We gaan gewoon voor poging 3 ergens in januari ofzo.
pi_118046071
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 17:36 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ja dat hoopte ik ook, maar ergens was het gevoel vanaf de start al niet goed. Het komt dus ook niet als donderslag bij heldere hemel. En er zijn ergere dingen in het leven. Ik heb een prachtige dochter, dus ik mag al in m'n handjes knijpen. We gaan gewoon voor poging 3 ergens in januari ofzo.
Nikki, veel sterkte... :*
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 18:01:24 #94
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_118046520
Zo even de tijd genomen om bij te lezen.

@sull balen zeg dat het nog niet doorgegroeid was, hopelijk helpt het ophogen van de dosis

@lijnloos balen zeg dat je ongesteld bent geworden :*

@nanuke fijn dat je door mag naar de volgende ronde *O*

@Nikki :{ nou verdorrie zeg. Heel veel sterkte :*

@dobbey hoe is het gegaan vanmiddag??

@babbel hoe is het met jou? Veel last van bijwerkingen??

Hier rustig aan, zondag ook de laatste pil geslikt, weer een klein mijlpaaltje. Ik ben wel ontzettend moe, moe en moe en nog eens moe. Ik slaap heel veel. Ik heb met vlagen hoofdpijn maar die is goed te doen en uit te houden. Verder gaat het prikken heel goed, behalve gisteren, toen had ik een naald die bot leek. Daarna voelde ik me echt even duizelig, zweet stond op mijn voorhoofd, kreeg de naald slecht door de huid heen, deed ook echt zeer, terwijl ik het spuiten niet als pijnlijk ervaar
pi_118047128
DV ik had ook af en toe van die pijnlijke naalden. Met name van de decapeptyl. Dan brandde het ook nog een tijdje na. Ik denk dat ik eens per 5-6 spuiten een "botte" had.
pi_118047914
Shit Nikki :( Sterkte komende tijd, wat lijkt me dat kut dat je er nu zo op moet wachten. Jullie hadden geen Emmy's meer over toch? Dus weer opnieuw met prikken en zo? :*

DV :* !
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 18:53:10 #97
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_118048269
Verdorie Nikki -O- ook ik hoopte dat het goed zou gaan.....

Hier toch wel een beetje goed nieuws....

Geen van de gynaecologen snapt er iets van. Mijn eicelwaarde is minder dan 0.1% maar de waarden die later zijn geprikt stroken niet met die waarde...

Mede op mijn verzoek mag ik een "echte" proefronde draaien *O* *O* *O*
Ik mag gaan beginnen met de hormonen en als het aanslaat gaan we die eicellen aanprikken en indien ze goed delen terug plaatsen *O* *O* *O*

Donderdagmiddag hebben we de voorlichtingsmiddag, over 2.5 week de prikinstructie en als mijn cyclus zo loopt als de afgelopen tijd mag ik zondag over 2 weken gaan beginnen :o

Het enige wat ik nog weet (van de snelle uitleg omdat de echte uitleg later komt ;) ) is dat ik 300 eenheden moet gaan spuiten. Ik weet niet van wat alleen dat ik decapeptyl, menopur en utrogestan (dat zijn van die knikkers toch?) krijg. Vanmiddag alles ingeleverd bij de apotheek en donderdag mag ik het gaan halen.

Vanmiddag ook de eiceldonatie besproken en mocht deze ronde niet aan slaan dan worden de papieren naar het Geertgen opgestuurd maar heb ik voor mezelf wel het idee dat ik er alles aan gedaan heb *)
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 19:01:26 #98
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_118048645
spannend, ivf is blijkbaar toch het proberen waard. Spannend hoor :* En je krijgt donderdag een flinke lading mee, ik moest hier echt ruimte maken voor in de koelkast hihi, best een raar idee vond ik dat, dat er voor een flink bedrag aan medicijnen gewoon in mijn koelkast lag/ligt
Ik ga voor je duimen :*
pi_118049380
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 17:25 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik kom me hier weer melden. Net te horen gekregen dat ik een miskraam ga krijgen. HCG was niet voldoende gestegen, dus helaas moeten wij op naar de volgende poging.

Dobbey, weet je al meer?
Wat ontzettend klote zeg ;(
pi_118049529
En dat is ontzettend goed nieuws dobbey! Als het geen nut had dan had je het echt niet mogen proberen *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')