quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:35 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Was vrij gemakkelijk, hij zei dat hij nooit meer kanker zou zeggen.
Is al gepost spuit11quote:
Dat is een gegarandeerde overwinning ja.quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:35 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Was vrij gemakkelijk, hij zei dat hij nooit meer kanker zou zeggen.
Stijn, vertel jij het hem even?quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:36 schreef Tyron het volgende:
[..]
sorry ik zit nou eenmaal niet 24/7 op fok om bij te houden wie wat post
ben ik nu geen echte fokker meer of watquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Stijn, vertel jij het hem even?
Daar was ie nog niet gepost neequote:Op maandag 8 oktober 2012 18:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb hem nog even in het Sana-topic gepost.
Heet jij Stijn?quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:38 schreef Tyron het volgende:
[..]
ben ik nu geen echte fokker meer of wat
Is goed.quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Stijn, vertel jij het hem even?
Zal wel weer 1000 views opleveren denk ik.quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb hem nog even in het Sana-topic gepost.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is goed.
Oké tyron. HEB JE OOIT GEHOORD VAN DE SPAAITOEL OF ECKTE FOKKERS LEZEN TERUG!
Zo. Dat was mijn -doe net alsof ik koffie opheb- momentje.
hoe zoek ik met de spytool naar een plaatjequote:Op maandag 8 oktober 2012 18:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is goed.
Oké tyron. HEB JE OOIT GEHOORD VAN DE SPAAITOEL OF ECKTE FOKKERS LEZEN TERUG!
Zo. Dat was mijn -doe net alsof ik koffie opheb- momentje.
wWeet je wat ook altijd kan? Ik zal het nu uitleggen via een handleidingquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:38 schreef Tyron het volgende:
[..]
hoe zoek ik met de spytool naar een plaatje
Die is zeker tof ja. Sowieso houd jij dat soort topics altijd goed bij, ook het Sana-topic.quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:39 schreef j0rdiiii het volgende:
Ilan Boccara #1: Beest op het middenveld
Ik ben vrij goed geworden in OP's maken, dit is ook een pareltje.
nee dat wweet ik nietquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
wWeet je wat ook altijd kan? Ik zal het nu uitleggen via een handleiding
Helaas wel.quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die is zeker tof ja. Sowieso houd jij dat soort topics altijd goed bij, ook het Sana-topic.
sana topicquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:40 schreef Saind het volgende:
[..]
waar heb je het over trouwens? Dit topic zit daar nog lang niet op man
[ afbeelding ]
jordii is een baas met voetbalverstandquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die is zeker tof ja. Sowieso houd jij dat soort topics altijd goed bij, ook het Sana-topic.
Jongens, allemaal even lachen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:40 schreef Saind het volgende:
[..]
waar heb je het over trouwens? Dit topic zit daar nog lang niet op man
[ afbeelding ]
Echte fan he, zo'n topic moet je ook verdienen bij mij. Hoesen en Boccara hebben dat verdient.quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vrouwen die bier drinkenquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
http://gigapica.geenstijl.nl/2012/10/oktoberfest_2012.html/
Paon dit jaar ook geweest blijkbaar.
Boeie wie hem opent, gewoon tof om daar direct alle info terug te zien en om terug te lezen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:43 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Echte fan he, zo'n topic moet je ook verdienen bij mij. Hoesen en Boccara hebben dat verdient.![]()
Fischer en Sana houd ik ook nu ook bij maar bij die 2 was ik te laat met openen.
quote:6.4 million people drank 6.9 millon litres of beer, which they used to flush down the weight equivalent of 116 oxes and 57 calves in meat.
Ja maakt ook niet zoveel uit, dat is wel leuk ja. Over 5 jaar kun je al die prachtige verhalen over de toen nog onbekende Zweed Sana terug lezen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Boeie wie hem opent, gewoon tof om daar direct alle info terug te zien en om terug te lezen.
Dat is wel heel weinig ja.quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]Net iets meer dan 1 liter per persoon
Lafjes hoor.
Dat dus. Laatst nog het eerste deel van het Zlatan Ibrahimovic topic doorgelezenquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja maakt ook niet zoveel uit, dat is wel leuk ja. Over 5 jaar kun je al die prachtige verhalen over de toen nog onbekende Zweed Sana terug lezen.
Mooi juist man.quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee man. Zelfde voor rokers trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |