ALs je echt grand marshal was heb je wel meer dan 900 uur gespeeldquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Januari 2011 gekapt volgens mij. Alle delen wel gespeeld maar elke uitbreiding wel weer gekapt na een tijdje.
Ben jij de broer van Rens?quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:11 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ook nog langs geweest, Den Bosch stadion ook nog ff gezien![]()
Maak wat mee, niet te geloven
Is toch wel het bezoeken waard iddquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:10 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Vanmiddag nog wel bij jullie stadion geweest
Deze is niet van vanilla, is van RBG.quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
ALs je echt grand marshal was heb je wel meer dan 900 uur gespeeld
.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Best wel vaak eigenlijk. Net zo vaak als in jouw moeder.
Oh want die maakt ook zoveel meequote:
Dan heb je ook ziek veel RBG gespeeld.quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Deze is niet van vanilla, is van RBG.
stop eens met die code-taalquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dan heb je ook ziek veel RBG gespeeld.
Maarja, wie ben ik, mn eerste account had HWL.
Kan bestquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar jij hebt ook 5000 uur zitten in WoW.
M'n favo setup is assassin met block, daar maak je alles mee afquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:06 schreef Saind het volgende:
[..]
Tsjah. Zó tof vond ik hem nou ook weer niet. Heb een goeie warrior nord op de xbox en een mage op de pc, niet 100 characters zoals jij
quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dan heb je ook ziek veel RBG gespeeld.
Maarja, wie ben ik, mn eerste account had HWL.
Fuck dat. Twee zwaarden en goanquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kan bestHeb het 3,5 jaar gespeeld.
[..]
M'n favo setup is assassin met block, daar maak je alles mee af
Hakt wel door ja, maar 't is gewoon karig dat er geen dodgeknop is (ff de a of d doubletappen ofzo, zodat je opzijspringt)quote:
BEN JE JARIG?quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb wel op een klotedag mijn verjaardag steeds
Jouw verjaardag is ook een klotedag.quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Merk het aan je zuigende reactiesquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:13 schreef Ajacied422 het volgende:
En jij bent ook geen goed schepsel.quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jouw verjaardag is ook een klotedag.
Ja maar wat is dat danquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:14 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik help je wel.
Mwah valt wel mee, ging toen aardig snel. Was warrior met personal druid healer voor de warrior nerf. HK's kwamen met tientallen per minuut.quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]Hoeveel speelde je elke week dan? Dat is ziek man.
genre?quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:16 schreef TwenteFC het volgende:
Heeft iemand nog muziek waar je een beetje wakker van wordt? Liefst onbekende zooi
quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:16 schreef TwenteFC het volgende:
Heeft iemand nog muziek waar je een beetje wakker van wordt? Liefst onbekende zooi
Ah dus in normale woorden: Smoofie is een oppernerd?quote:
quote:
Ja, Smoofie had de hoogste rank.quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ah dus in normale woorden: Smoofie is een oppernerd?
quote:
eet strontquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:20 schreef Saind het volgende:
Jongens doe eens helpen, heb geen inspiratie qua koken
holy shitquote:
turk bellen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:20 schreef Saind het volgende:
Jongens doe eens helpen, heb geen inspiratie qua koken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |