hoezoooooowquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:15 schreef Pheno het volgende:
Oeh, misschien Roel van Velzen interviewen
Omdatquote:
Geilquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:15 schreef Pheno het volgende:
Oeh, misschien Roel van Velzen interviewen
Hehehehehehehehehehequote:Op maandag 8 oktober 2012 16:21 schreef PatriQue89 het volgende:
Geen idee. Leraar zei dat ik een goede techniek had, flexibel ben etc. Kwam ook netjes terecht.. En dat ik nog wel meer kan, maar mn lichaam in de weg zit daarvoor(joh!).
die ken jij natuurlijk alquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:49 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
We moeten titels van boeken, titels en afdelingen van de wettenbundels kunnen noemen etc
Jaquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
die ken jij natuurlijk al. of niet soms?
Awwwquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:50 schreef iBenny het volgende:
Ik faalde keihard tijdens mijn rijexamen. Binnen 5 minuten had ik fietser en even later mezelf op een kruispunt halfdood gereden. Voor de rest vergat ik regelmatig te kijken en reed ik bijna een boom omverbij het inparkeren.
Voor de rest ging het goed, want dat waren vooral rechte stukken. Als je na 5 minuten weet dat je bent gezakt rij je wel een stuk agres.... eh, prettiger
heb je ook iets van een tussentijdse toets?quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:52 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Awww
Ik ga vrijdag eens vragen wanneer we aan gaan vragen
Daar begin ik niet aan. Al die dingen kan ik. Daar hoef ik geen 180 euro aan te verspillen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
heb je ook iets van een tussentijdse toets?
Hmmmmquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:20 schreef Kally het volgende:
Nog een contract kwijt aan hetzelfde bedrijf, blijkt dat daar mijn oude directeur werkt, wie weet werkt dat in mijn voordeel, is een hele lieve man, ondanks dat hij zakelijk een kei is, dus duimen maar.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:32 schreef Kally het volgende:
Oh collega uit Den Haag zet net onder mijn status, rustig nou maar woensdag kun je weer lachen, als hij nu zegt wat ik hoop JOY
quote:
20 minutenquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:00 schreef Renesite het volgende:
20min gecorsstrainerd. ruim 200kcal verder. Elke dag maar even doen denk ik. Tijdens het kijken van een programmagemist
Ben ik moe.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:02 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
20 minutenWees een bikkel en doe elke dag een uur man
Ja, ik hoop mee!quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:32 schreef Kally het volgende:
Oh collega uit Den Haag zet net onder mijn status, rustig nou maar woensdag kun je weer lachen, als hij nu zegt wat ik hoop JOY
klinkt hoopgevend in ieder gevalquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:32 schreef Kally het volgende:
ik ook!quote:
gefeliciteerd allebeiquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 06:41 schreef Lutte het volgende:
Tweeee violen en een trommel en een fluit want Vaduz en MissJ zijn jarig en de vlaggen hangen uit (![]()
)! Ei ei ei en we zijn zo blij want MissJ en Vaduz die zijn jarig en dat vieren wij, ei ei
Nog vele jaren lieve schatten
En nu wil jij er ook 1quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:24 schreef Lutte het volgende:
Cool, meisje van m'n middelbare school heeft een vriend van 30+
Je vat mijn post helemaal verkeerd op..quote:
Alsof het niet zo bedoeld wasquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je vat mijn post helemaal verkeerd op..
Nah, denk het nietquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je vat mijn post helemaal verkeerd op..
Denk je echt dat ik iets met een 17-jarige wil. Natuurlijk niet.quote:
Ik denk het wel. anders post jij niet die icoontjes..quote:
Eerlijk?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik denk het wel. anders post jij niet die icoontjes..
Het was echt een blijk van afkeuring maar laat ook maar
Ja, omdat Lutte zei Cool, ook sarcastisch bedoelt, probeerde ik het spelletje mee te spelenquote:
Afkeur..quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik denk het wel. anders post jij niet die icoontjes..
Het was echt een blijk van afkeuring maar laat ook maar
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, omdat Lutte zei Cool, ook sarcastisch bedoelt, probeerde ik het spelletje mee te spelen
Kom op zeg, wat moet iemand van 30 van een meisje van 17
Dat zeg je wel, maar ondertussen heb je al meerdere keren anders laten blijken. Zeker naar Lutte toe.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, omdat Lutte zei Cool, ook sarcastisch bedoelt, probeerde ik het spelletje mee te spelen
Kom op zeg, wat moet iemand van 30 van een meisje van 17
Dan zijn al die posts verkeerd over gekomenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat zeg je wel, maar ondertussen heb je al meerdere keren anders laten blijken. Zeker naar Lutte toe.
Niet?! Weet je het zeker?! Tegen wie lieg je nu, tegen Lutte of tegen jezelf?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan zijn al die posts verkeerd over gekomen![]()
Ja ik wil haar beter leren kennen, maar niet sexueel getind
Jij bent van mij. Er mag niemand anders aan jou zitten. KSSHT!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:40 schreef Renesite het volgende:
Zullen we met z'n allen even knuffelen????
Ik spreek de waarheid.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:41 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Niet?! Weet je het zeker?! Tegen wie lieg je nu, tegen Lutte of tegen jezelf?
Jij bent van mij. Er mag niemand anders met jou praten. KSSHT!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:41 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jij bent van mij. Er mag niemand anders aan jou zitten. KSSHT!
Ik heb het ook nergens over seksueel. Dat is wat jij er steeds van maakt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan zijn al die posts verkeerd over gekomen![]()
Ja ik wil haar beter leren kennen, maar niet sexueel getind
Sorry Bos, maar het valt echt al een tijdje op. Er zijn echt dingen die ik niet meer durf te posten omdat ik weet dat ze verkeerd opgevat gaan worden, of dingen die ik dan toch maar post en ook inderdaad verkeerd opgevat worden. Zoals deze opmerking.quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb het ook nergens over seksueel. Dat is wat jij er steeds van maakt.
Lutte kan de laatste tijd niet normaal een dergelijke opmerking maken zonder een *hinthint*-post van jou.
Ik snap echt totaal niet over wat voor opmerkingen je het hebt, als ze zo overkomen spijt het me heel erg, maar ik wil echt absoluut geen en absoluut geen relatie met jequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Sorry Bos, maar het valt echt al een tijdje op. Er zijn echt dingen die ik niet meer durf te posten omdat ik weet dat ze verkeerd opgevat gaan worden, of dingen die ik dan toch maar post en ook inderdaad verkeerd opgevat worden. Zoals deze opmerking.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik snap echt totaal niet over wat voor opmerkingen je het hebt, als ze zo overkomen spijt het me heel erg, maar ik wil echt absoluut geen en absoluut geen relatie met je
Regelmatig Dokter Luttequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik snap echt totaal niet over wat voor opmerkingen je het hebt, als ze zo overkomen spijt het me heel erg, maar ik wil echt absoluut geen en absoluut geen relatie met je
Moet je niet doen. Laat dat maar over aan mensen die daar meer zin i hebben.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Regelmatig Dokter Lutteet cetera opmerkingen, das één keer grappig maar daarna wordt het ongemakkelijk. Onder andere een opmerking over dat body painten wat me zo te binnen schiet, maar ik heb geen zin om de Search erbij te pakken
Ja okee, dan heb ik niet begrepen dat je die zo opvatte, wat absoluut niet zo bedoelt was. en volgens mij probeerde ik die bodypaint juist bewust zo te posten dat deze juist niet sexistisch overkwam.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Regelmatig Dokter Lutteet cetera opmerkingen, das één keer grappig maar daarna wordt het ongemakkelijk. Onder andere een opmerking over dat body painten wat me zo te binnen schiet, maar ik heb geen zin om de Search erbij te pakken
Graag, helemaal primaquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja okee, dan heb ik niet begrepen dat je die zo opvatte, wat absoluut niet zo bedoelt was. en volgens mij probeerde ik die bodypaint juist bewust zo te posten dat deze juist niet sexistisch overkwam.
Ik zal er in het vervolg beter opletten okee![]()
Nu wel...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:40 schreef Renesite het volgende:
Zullen we met z'n allen even knuffelen????
Hoe dat zo?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:16 schreef Lutte het volgende:
Morgen naar school met een knuffel op mijn schouder.. Heerlijk leven
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
Immuniteitsopdracht voor Gotcha. Wij hebben de gemakkelijkste, de rest is echt gênant/idioot
Jij staat nog steeds op 2?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Er zijn echt vet weinig mensen over nog
Pat welke film ga je?
Drie inmiddels! En m'n huidige target is onvindbaar, maar mag nu door iedereen vermoord worden dus hoop op gauw een andere naam hahaquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jij staat nog steeds op 2?
en dattes...
Owwwww ja... dat wou je gelijk doen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:25 schreef PatriQue89 het volgende:
Sinterklaasfilm
En eigenlijk wou ik daar gelijk Alleen maar nette mensen achteraan plakken.. maar zie net dat dat pas om 20.30 is... dus binnenkort maar met aaaaapie heen!
Bedacht ik me net pas hoor... maaar morgen is de premiere pas om 20.30quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Owwwww ja... dat wou je gelijk doen.
Jajaquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:30 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Bedacht ik me net pas hoor... maaar morgen is de premiere pas om 20.30Dus dat wordt m niet
Ah, nicequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:25 schreef PatriQue89 het volgende:
Sinterklaasfilm
En eigenlijk wou ik daar gelijk Alleen maar nette mensen achteraan plakken.. maar zie net dat dat pas om 20.30 is... dus binnenkort maar met aaaaapie heen!
Schrijf er een boek over en je wordt rijk.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:32 schreef PatriQue89 het volgende:
Volgens mij is er maar 1 manier om af te vallen..
Elke dag 10 x de volledige dans van GangnamStyle doen..
Waaant?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:55 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik wil dat het volgende week dinsdag is...
Das ist Deutsch mein liebschen!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:02 schreef Cee het volgende:
durch für ohne um gegen bis entlang! Stampen stampen stampen!
Neeein. Frei und Schwerelosssssquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:10 schreef Cee het volgende:
Das ist supertoll Patrickschen, welk liedje? Matthias Reim?
ja zekers!quote:
Ah leuk!!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:33 schreef MissJ het volgende:
[..]
ja zekers!
Vanochtend gewerkt en 's middags met mams naar Amsterdam gegaan . Rondgelopen, geshopt en errug mooie tas gekregen als kado van mijn ouders. Daarna bij de Italiaan gegeten en weer naar huus. Nu even relaxen en morgen weer vroeg d'r uut om te arbeiten.
zie mijn vorige postquote:
Leuk, naar Amsterdam geweest, heb je m'n zusje nog gezien? Die was er ook!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:35 schreef MissJ het volgende:
[..]
zie mijn vorige postZaterdag nog een klein feestje samen met mijn zwager (hij is die dag jarig) voor familie.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:34 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ah leuk!!
Ik ben over 3 weekjes jarig
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:34 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ah leuk!!
Ik ben over 3 weekjes jarig
nee helaas, heb d'r misgelopen denk ikquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:36 schreef Cee het volgende:
Leuk, naar Amsterdam geweest, heb je m'n zusje nog gezien? Die was er ook!
Ahwquote:Op woensdag 10 oktober 2012 08:22 schreef iBenny het volgende:
Mooi. Dan heeft er iig 1 iemand lekker geslapen
hahahahahahaquote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:25 schreef Lutte het volgende:
Oh even voor de beeldvorming.. Ik zit nu gehurkt tegen een muur voor het lokaal te wachten, in het gebouw van de ouderejaars. Naast me liggen tassen alsof ik drie maanden ga backpacken en ik heb een beertje dat een hartje vastheeft op m'n schouder. Ik word heeeeel vreemd aangekeken
ja tochhhhhhquote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:21 schreef Lutte het volgende:
Pat ik zag net een poster van Alleen maar nette mensen, lijkt me echt wat voor jou
Vanaf je geboorte ingeschreven staan bij zo'n dergelijk instantie..quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:05 schreef iBenny het volgende:
Hoe kom je het snelst aan iets van een huisje, kamer of iets in de richting?
ja, dat hem dus waarschijnlijk niet wordenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:21 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Vanaf je geboorte ingeschreven staan bij zo'n dergelijk instantie..
Nee,quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
ja, dat hem dus waarschijnlijk niet worden
MOEILIJKquote:Op een secretariaat is meestal een papiershredder aanwezig.
a. Wat is de functie van een papiershredder?
-Documenten onleesbaar maken door papier in smalle stroken te snijden.
b. Noem twee punten waarop je moet letten als je zo’n apparaat gebruikt?
-Niet te veel documenten tegelijk in de shredder stoppen, anders loopt het vast
-Geen documenten met nietjes en paperclips in de shredder stoppen.
picss!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:35 schreef Lutte het volgende:
Net m'n brillen wezen halen![]()
Ik voel me als herboren, een hele nieuwe dimensie!
Mensen kennen.. Je kunt honderd keer hospiteren, maar de kamer gaat toch naar de kleindochter van de schoonoudtante van de verhuurder. True story ditquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
ja, dat hem dus waarschijnlijk niet worden
Gutsetakkes.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:34 schreef PatriQue89 het volgende:
Een blik in mijn huiswerk voor jullie
[..]
MOEILIJK
Volgens mijn boek nietquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:57 schreef Renesite het volgende:
Nietjes kunnen er wel in.
Zolang je het verkeerde maar niet shreddert.
In onze shredder ook nietquote:
De onze is enetje van staples. Valt best meequote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
In onze shredder ook nietMaar das een zestien euro ding van de Blokker, zo'n industriële van bij René kun je vast ook salami mee snijden.
Wat me bij punt vier brengt: niet je vingers meeshredderen.
Jaa binnenkort maken, ook nog van m'n witte jas. Maar ik zie er nogal vertyft uit de laatste tijd dusquote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jaa binnenkort maken, ook nog van m'n witte jas. Maar ik zie er nogal vertyft uit de laatste tijd dusFf een keer goed slapen
Jaloerssquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:33 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Volgende week nog school. Daarna weekje vrij
Nope.. Met kerst een week, met carnaval twee dagen en de zomer dan wel twee maanden. In die periodes zijn ook de herkansingen. Maar dat was ik niet van planquote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nope.. Met kerst een week, met carnaval twee dagen en de zomer dan wel twee maanden. In die periodes zijn ook de herkansingen. Maar dat was ik niet van plan
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mensen kennen.. Je kunt honderd keer hospiteren, maar de kamer gaat toch naar de kleindochter van de schoonoudtante van de verhuurder. True story dit
Ik ben bang dat het inderdaaddan op die manier moet. Helaas.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:50 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee,
maar ehm...
-kamerhulp.nl
-kamertje.nl
-marktplaats
-particulier
-viavia
-Supermarkt (reclame borden, misschien hangt er wat tussen?)
-school?
Wil je in Amsterdam of Almere?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
[..]
Ik ben bang dat het inderdaaddan op die manier moet. Helaas.
Thanks!
ow wow...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nope.. Met kerst een week, met carnaval twee dagen en de zomer dan wel twee maanden. In die periodes zijn ook de herkansingen. Maar dat was ik niet van plan
super. Thanks!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik zal eens rondvragen hoe de mensen die naar A'dam gingen aan een kamer zijn gekomen!
tegenwoordig werkt dat beter dan het bellen naar de klantenservice jaquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:53 schreef PatriQue89 het volgende:
Grrr,, ik wacht al 5 weken op een simpel printertje...
Gister voor de derde keer gemailt. Hij zou vandaag afgeleverd worden (GOH WAT EEN TOEVAL ALS IK MAIL!) maar nog niks ontvangen.
Nu heb ik een klaagtweet gepost
Inderdaaaad!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
tegenwoordig werkt dat beter dan het bellen naar de klantenservice ja
Oh noeeeesquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:24 schreef PatriQue89 het volgende:
Och mien godde
Ik kijk "Moeder, ik wil bij de Revue" Zit daar opeens Andre Pronk
jawelquote:
nu je het zegtquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:29 schreef Lutte het volgende:
Symph je sig is wat gedateerd, vervang het door wat catchy up to dates!
kun je die mevrouw deze kant opsturen?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 08:23 schreef iBenny het volgende:
Lief dagboek,
Wat ik zojuist toch heb meegemaakt...
Een mevrouw ging net helemaal los tegen een groepje die over en weer "kanker dit", "kanker zus" riepen... Ze hielden er daarna wel meteen op.
Deze mevrouw verdient nu eens standbeeld
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 08:23 schreef iBenny het volgende:
Lief dagboek,
Wat ik zojuist toch heb meegemaakt...
Een mevrouw ging net helemaal los tegen een groepje die over en weer "kanker dit", "kanker zus" riepen... Ze hielden er daarna wel meteen op.
Deze mevrouw verdient nu eens standbeeld
Ja?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 07:46 schreef iBenny het volgende:
Toffe kamerindeling voor Madrid is tof...
I knowwwwwwwquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:55 schreef Lutte het volgende:
Over sneue mensen gesprokenPat check je DM
Ja dat mag dus niet.. Ik ben zo fucking genaaid.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is een leuke reden om eens even een ruil te initiëren met een ander.
Ik wil wel, maar ben amper thuis..quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:56 schreef TheVulture het volgende:
Talentscouts
Zijn er hier nog mensen die weer zin hebben in een ouderwets spelletje maffia
Het Grote FOK!maffia Spel! Herstart
Dit inderdaad. In geval van een rol als maffia gaat het helemaal niet werkenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik wil wel, maar ben amper thuis..
Als jij hier dan ook weer eens post en op de volgende ESF meet komt~!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:56 schreef TheVulture het volgende:
Talentscouts
oeh, oeh... popcornpostquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:04 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Als jij hier dan ook weer eens post en op de volgende ESF meet komt~!
Hebben jullie me gemist dan?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:04 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Als jij hier dan ook weer eens post en op de volgende ESF meet komt~!
Ik ben halverwege de uitleg en m'n hoofd tolt nu al.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:56 schreef TheVulture het volgende:
Talentscouts
Gewoon weerwolven van wakkerdam.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben halverwege de uitleg en m'n hoofd tolt nu al.
De wat van de wattewat?quote:
http://itunes.apple.com/n(...)d502852826?ls=1&mt=8quote:
Ja ik heb een hele mooi op het oog, wel weer negentig euro natuurlijkquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://itunes.apple.com/n(...)d502852826?ls=1&mt=8
...ik weet niet of die ook op je iPod kan.
Het normale boekje is een kleine 40 euro
Mijn liefde voor jou is onvoorwaardelijk, ook al verlaat je ons twintig keer en ben je van de mannen.quote:
quote:
quote:
Big TV is watching you!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Stiekem heb ik wel continue meegelurkt bij vlagen
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Mijn liefde voor jou is onvoorwaardelijk, ook al verlaat je ons twintig keer en ben je van de mannen.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Stiekem heb ik wel continue meegelurkt bij vlagen
HEB JE DAAR DAN EEN PROBLEEM MEE CEE?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Mijn liefde voor jou is onvoorwaardelijk, ook al verlaat je ons twintig keer en ben je van de mannen.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
HEB JE DAAR DAN EEN PROBLEEM MEE CEE?
Las vandaag dat er van de 10500 sporters op de OS Londen maar 23 uit de kast warenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:19 schreef Renesite het volgende:
IK MAG HOPEN DAT JE NIET HOMODEPRESSIEF BENT JA?
Was je twee homo's als man zijnde <3quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:20 schreef Cee het volgende:
[..]NEE, ALS IK EEN MAN WAS WAS IK ER ZELF OOK EENTJE, MISSCHIEN WEL TWEE!
Oh my gosh... Hockeyboys? Even goegelenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Las vandaag dat er van de 10500 sporters op de OS Londen maar 23 uit de kast warenWaarvan drie hockeysters van Nederland dat dan weer wel
Maar toch...
Hockeysters, lezen schatquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oh my gosh... Hockeyboys? Even goegelen
Nee, meisjes.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oh my gosh... Hockeyboys? Even goegelen
Gezellig toch!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Was je twee homo's als man zijnde <3
En Paumen en Dirkse vd Heuvel met elkaar.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Lammers, Paumen en Dirkse vd Heuvel.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
DAT IS 7,5 PAK SUIKER WEET JE WEL HOE ZWAAR DAT IS DAT IS VIJFTIEN GULDEN
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Da's 2x Wendy van Dijk, ik vind het knap hoor.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Da's 2x Wendy van Dijk, ik vind het knap hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |