hoezoooooowquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:15 schreef Pheno het volgende:
Oeh, misschien Roel van Velzen interviewen
Omdatquote:
Geilquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:15 schreef Pheno het volgende:
Oeh, misschien Roel van Velzen interviewen
Hehehehehehehehehehequote:Op maandag 8 oktober 2012 16:21 schreef PatriQue89 het volgende:
Geen idee. Leraar zei dat ik een goede techniek had, flexibel ben etc. Kwam ook netjes terecht.. En dat ik nog wel meer kan, maar mn lichaam in de weg zit daarvoor(joh!).
die ken jij natuurlijk alquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:49 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
We moeten titels van boeken, titels en afdelingen van de wettenbundels kunnen noemen etc
Jaquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
die ken jij natuurlijk al. of niet soms?
Awwwquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:50 schreef iBenny het volgende:
Ik faalde keihard tijdens mijn rijexamen. Binnen 5 minuten had ik fietser en even later mezelf op een kruispunt halfdood gereden. Voor de rest vergat ik regelmatig te kijken en reed ik bijna een boom omverbij het inparkeren.
Voor de rest ging het goed, want dat waren vooral rechte stukken. Als je na 5 minuten weet dat je bent gezakt rij je wel een stuk agres.... eh, prettiger
heb je ook iets van een tussentijdse toets?quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:52 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Awww
Ik ga vrijdag eens vragen wanneer we aan gaan vragen
Daar begin ik niet aan. Al die dingen kan ik. Daar hoef ik geen 180 euro aan te verspillen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
heb je ook iets van een tussentijdse toets?
Hmmmmquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:20 schreef Kally het volgende:
Nog een contract kwijt aan hetzelfde bedrijf, blijkt dat daar mijn oude directeur werkt, wie weet werkt dat in mijn voordeel, is een hele lieve man, ondanks dat hij zakelijk een kei is, dus duimen maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |