abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 16:12:09 #154
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_118332108
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 16:06 schreef oh-oh het volgende:

[..]

probeer eens wat foto's of filmpjes voor me te maken joh O+
Zal het proberen als ik er weer eens ben. :)
quote:
Zaterdag was ik in Delft op het station en er streek eerst een zwermpje spreeuwen neer op het spoor, ze werden weggejaagd door kraaien en eentje bleef er op het perron een concert geven O+
[ afbeelding ]
Iedereen loopt dan langs zonder het te zien en ik sta te genieten :P
Ja, het valt mij altijd op hoe weinig de moderne stadsmens oog heeft voor de natuur in zijn algemeenheid. Ik geniet altijd van die kwinkelierende spreeuwen. O+
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 16:19:24 #155
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_118332481
Nou, ik geniet altijd van vogels moet ik zeggen, altijd gedaan ook hoor.
Maar ik ben denk ik wel bevooroordeeld nu, want ik ben er sinds Piet achter dat de spreeuw wel echt by far de gaafste geluiden maakt, ook buiten, en met al hun stippen zijn ze ook wel echt de mooiste blingblingbirds!
Nog wat vinkendames.
Ik heb de onderkant van de kooi knoeiproof gemaakt en dat werkt echt super, amper nog zaadschillen buiten de kooi nu, eerst was het echt een ramp _O-
Ik heb nu geen voerbakjes meer hangen in de kooi, maar 1 kom met zaad en maagkiezel en 1 kom met snacks en schelpenzand onderin en wat stenen zodat ze kunnen rommelen daar. Water hangt wel hoger, bakje waar ze ook in kunnen badderen hangt ook nog bij het zeil ,drinkfles hangt bovenin, die knoeit nie :')
Op de snackbak:

Er zat daar trosgierst in, universeel voer , eivoer, en een klein stukje komkommer. Ik geef ze twee keer in de week wat vers fruit of groente. Wat ze niet opeten in 1 dag gooi ik 's avonds weg.
They like!

De ladies, Zaza rechts, Lola links:

Ze zijn nog even druk als toen de man er nog bij zat, MAAR ik moet zeggen, er is beduidend minder herrie nu!
En na langer dan een week ontdekken ze eindelijk ook het andere nesthokje, hangt er al evenlang als dat ding waar ze in slapen, ze zaten wel altijd op een dak maar snapten niet dat ze er ook in konden, nu wel _O_ w/
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 16:22:13 #156
323439 HetKlusKonijn
pi_118332586
Lievvv... ze worden maar verwend met die snackbak! :)
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 16:25:30 #157
176471 oh-oh
pi_118332723
:@ Ik zie het meer als luiheid, ik vind dat zand over die hele bodem echt tien keer niks, dat stuift als een malle. Maar ze hebben het wel nodig dus ik maak dat bakkie met zand en stenen en dan moet dr wel wat lekkers in zodat ze kunnen graven he _O-
En die trosgierst hangen we ook niet meer op want dat ontploft door je hele woonkamer :+
Ik merk al zulk verschil met hoe ze reageren als ik iets in het hok doe :D
En ondertussen heeft een vriendin van me ook al twee vinkjes gekocht voor bij haar kanaries dankzij de mijnessen, en zijn twee andere vriendinnen bezig met de aanschaf _O-
Ik wil graag een kuifman en een witte man erbij denk ik, en goulds, maar ik moet van mezelf minstens tot november ff aanzien hoe de dames het blijven doen.
B-)
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_118334089
Zijn beukensnippers op de bodem niets voor je, kun je in allerlei maten krijgen (van heel fijn tot heel grof). Ik gebruik zelf een middelmaatje bij de duiven...stuift niet zo op maar wel lekker voor de voetjes. Blijft de bodem lekker droog. O+
Hier beepen de heren wat heen en weer. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 17:03:23 #159
176471 oh-oh
pi_118334225
Kranten zijn prima op de bodem, ze worden amper vies, na een week verschoon ik ze en ligt er alleen wat los zaadspul en zo op, de poepjes zijn te verwaarlozen.
( Groucho Marx )
  zaterdag 3 november 2012 @ 12:52:52 #160
176471 oh-oh
pi_118770850
En ja hoor, ik heb drie eieren....
Dus of Lola is een travo of ze zijn onbevrucht. Ik zal ze maar ff gewoon laten liggen he?
( Groucho Marx )
  zaterdag 3 november 2012 @ 13:18:34 #161
176471 oh-oh
pi_118771618
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 16:47 schreef Drektrop het volgende:
Mocht je iets willen wat tammer kan worden zijn catharinaparkieten ook een aanrader. (ik ben een kweker van catharinaparkieten, heb elk jaar wel jongen, de laatste zijn nu net zelfstandig).
Maar mocht je echt gouldamadines willen heb ik genoeg adresjes voor je.
Ik heb nu ook een catharina trouwens! In een aparte kooi natuurlijk.
( Groucho Marx )
pi_118778280
Ligt eraan of je nu al jonkies wil hebben, je kan er voor alle zekerheid een gaatje in maken (of je het struif ook weg moet laten lopen geen idee)

Foto van je catharina parkiet :)
  zaterdag 3 november 2012 @ 20:20:58 #163
176471 oh-oh
pi_118784179
Nee mocht Lola een dude zijn dan laat ik ze gewoon liggen hoor, keileuk. Maar ze zullen wel leeg zijn denk ik. Parkiet staat in het parkietentopic :P
( Groucho Marx )
pi_118784288
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 17:18 schreef Sorella het volgende:
Ligt eraan of je nu al jonkies wil hebben, je kan er voor alle zekerheid een gaatje in maken (of je het struif ook weg moet laten lopen geen idee)

Foto van je catharina parkiet :)
Anders gewoon even flink schudden dan los jet het probleem ook op.
Optimist tot in de kist
pi_118784357
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 20:20 schreef oh-oh het volgende:
Nee mocht Lola een dude zijn dan laat ik ze gewoon liggen hoor, keileuk. Maar ze zullen wel leeg zijn denk ik. Parkiet staat in het parkietentopic :P
Lola the dude legt eieren? :P Je hebt een dame hoor en als er in de verste verte geen dude aanwezig is geweest ook geen bevruchte eieren.
Optimist tot in de kist
  zaterdag 3 november 2012 @ 20:25:25 #166
176471 oh-oh
pi_118784375
Wel ff laten liggen toch, ook als ze leeg zijn? Anders blijft ze leggen, of niet?
( Groucho Marx )
pi_118784738
Bij parkieten kan dat wel het geval zijn, vinkjes geen idee maar kwaad kan het denk niet om ze te laten liggen
  zaterdag 3 november 2012 @ 20:45:26 #168
176471 oh-oh
pi_118785170
Nee Zaza heeft ze denk ik gelegd en die zit ook te broeden. Dus mss dat Lola toch een man is? Ik ga er vanuit dat het twee dames zijn hoor maar ik lees dat wangvlekken niet altijd hoeven bij mannen en dat vooral de snavelkleur bepalend is en ze hebben duidelijk een andere kleur, die van Zaza is veel feller dan die van Lola.
( Groucho Marx )
  zondag 4 november 2012 @ 01:01:27 #169
335341 Drektrop
Prettig gestoorde spinnenman
pi_118795480
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2012 13:18 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Ik heb nu ook een catharina trouwens! In een aparte kooi natuurlijk.
Nice, welke kleur?

EDIT: Ah, ik zie het al, in het grasparkieten topic (het is geen grasparkiet maar toch :p), DD turquoise, mooi!
“Look deep into nature, and then you will understand everything better.”
A. Einstein
  zondag 4 november 2012 @ 10:56:24 #170
176471 oh-oh
pi_118799865
Ik ga niet oooook nog een catharinaparkieten openen, maar feel free!
( Groucho Marx )
  † In Memoriam † zondag 4 november 2012 @ 17:29:24 #171
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_118813876
Ik had helemaal de dood van Steve gemist. :N
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  maandag 5 november 2012 @ 12:17:34 #172
176471 oh-oh
pi_118843067
Komkommertijd!
( Groucho Marx )
  zaterdag 10 november 2012 @ 13:27:36 #173
176471 oh-oh
pi_119051733
:') Vorige week zaterdag lagen er drie eitjes en nu:

Ze hebben er wel nestmateriaal bijgepropt.
Gaan ze ooit stoppen met leggen?
( Groucho Marx )
  zaterdag 10 november 2012 @ 13:32:08 #174
323439 HetKlusKonijn
pi_119051855
^^ Zo, die beestjes lijken nog fanatieker dan kippen op dit gebied!
NB, veel vrouwtjesvogels (alle?) leggen ook eieren zonder vent in de buurt, maar die eieren zijn dan onbevrucht en er komt niks uit. Even afwachten maar wat er hier mee gebeurt. Als de eitjes uitkomen heb je toch echt een vent in de buurt... of is Steve wellicht nog aktief geweest voordat-ie het loodje legde?

Wellicht is het een idee om er piepkleine omeletjes van te gaan maken? :P
  zaterdag 10 november 2012 @ 13:33:36 #175
176471 oh-oh
pi_119051888
Ik weet dat ze wss onbevrucht zijn, als ik ze weg ga halen blijven ze doorleggen toch?
Het zijn er zoveeeeeeeeeeeeeeeeel :')
( Groucho Marx )
pi_119052849
Leuk voor Pasen die eitjes; uitblazen, verven en verwerken in een leuk paasstukje of ophangen in een paastak. En met de inhoud kun je een piepklein cakeje, pannenkoekje of omeletje maken. Multifunctionele vogeltjes hoor die vinkjes, wat wil een mens nog meer? :D
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
  zondag 11 november 2012 @ 01:31:52 #177
323439 HetKlusKonijn
pi_119075562
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 13:33 schreef oh-oh het volgende:
Ik weet dat ze wss onbevrucht zijn, als ik ze weg ga halen blijven ze doorleggen toch?
Het zijn er zoveeeeeeeeeeeeeeeeel :')
Oei ja, zou best eens kunnen... weet je, het verschil tussen vrouwtjes-zoogdieren en vrouwtjes-vogeltjes is niet zo heel erg groot, ze leggen allebei iedere maand (minstens - ik ga even niet in over de verschillende aantallen/details/procedures/tijdschema's bij verschillende beesten ;)) - EEN eitje (eicel, in geval van zoogdiertjes, inclusief de mens ;)), alleen heet dat bij zoogdieren 'menstruatie' dan wel 'oestrus' dan wel 'krols' dan wel 'loops'.
Tsja, hier spreekt de doctorandus biologie... ;)

Het verschil is dat vrouwtjes-vogeltjes daadwerkelijk na iedere ovulatie een keurig fraai eitje deponeren in hun nestje, in plaats van wat vervelende vieze bloed- en slijmvlekken in je onderbroek en ander aanverwant ongemak, wat ons vrouwelijke mensaap-achtigen iedere maand overkomt... :P

Maar eventjes afwachten nog, misschien komt er nog een eitje uit? :D

[ Bericht 0% gewijzigd door HetKlusKonijn op 11-11-2012 01:49:30 ]
  zondag 11 november 2012 @ 01:33:44 #178
323439 HetKlusKonijn
pi_119075580
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 14:17 schreef Miss_Isis het volgende:
Leuk voor Pasen die eitjes; uitblazen, verven en verwerken in een leuk paasstukje of ophangen in een paastak. En met de inhoud kun je een piepklein cakeje, pannenkoekje of omeletje maken. Multifunctionele vogeltjes hoor die vinkjes, wat wil een mens nog meer? :D
Dit dus. :Y
  zondag 11 november 2012 @ 09:42:16 #179
176471 oh-oh
pi_119077454
Drs. Biologie, wat leuk :D
( Groucho Marx )
  zaterdag 24 november 2012 @ 12:53:17 #180
176471 oh-oh
pi_119569481
Ik heb de eitjes vandaag met kastje en al weggehaald, nu zijn ze eindelijk weer samen leuk aan het spelen en aan het doen, gekke wieven.
10 eitjes lagen er in totaal :o Ik moet nog steeds op mannenjacht voor ze...
( Groucho Marx )
pi_119710579
Ik had vorige week sterfgevallen. ;( Had nog maar één man over en dat is zielig dus deze week een vrouwtje erbij gekocht en meteen 2 andere koppeltjes (van twee verschillende fokkers) erbij en ze vinden het leuk in de kamervoliere.....op naar de nieuwe kolonie met grijs, wit en lichtbruin. :P
Optimist tot in de kist
  woensdag 28 november 2012 @ 14:36:57 #182
176471 oh-oh
pi_119710615
Nice, ik heb ook eindelijk een kolonie nu!
8 in totaal :P
( Groucho Marx )
pi_119710805
Vorige week lagen ineens 3 van de 4 mannen dood onderin de voličre en de 4de was ook niet lekker. :{ Gelukkig is die opgeknapt (en nu is hij weer helemaal vrolijk met het gezelschap) dus wat er nou gebeurt is..... Kan dat laatste grijze mannetje de genen van de vorige kolonie nog doorgeven. Wellicht komt er hier nog 1 koppeltje bij (weer van een andere bloedlijn) maar dat is even afwachten of dat aan het einde van de week lukt. Als men dan gaat voortplanten zit het met de genetische diversiteit in ieder geval even goed maar bij mij beginnen ze nooit in de winter. :P
Optimist tot in de kist
  woensdag 28 november 2012 @ 14:47:06 #184
176471 oh-oh
pi_119710992
Maandagavond werd deze dame bij me afgeleverd, met kooi en al, 10 euro, en ze kwamen haar brengen, want ze vonden er niks aan, de kinderen :')

En gisteren ging ik drie mannen halen voor de dames, kreeg ik er nog een koppel bij van die man, dus nu heb ik er 8, in een hele grote kooi. De nieuwe zijn wel mini vergeleken met de oude :o
( Groucho Marx )
pi_119711016
Het badje valt ook in de smaak bij de nieuwelingen(d.w.z. een plat metalen schaaltje met een laagje water er in)....beetje jammer dat de tortels het ook een goed idee vinden en het badje alweer leeg is doordat de duiven met hun verenpakket al het water opzuigen. :') Binnenkort maar eens een aparte badschaal ophalen voor de duiven. :P
Optimist tot in de kist
  woensdag 28 november 2012 @ 14:47:51 #186
176471 oh-oh
pi_119711019
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 14:42 schreef trovey het volgende:
Vorige week lagen ineens 3 van de 4 mannen dood onderin de voličre en de 4de was ook niet lekker. :{ Gelukkig is die opgeknapt (en nu is hij weer helemaal vrolijk met het gezelschap) dus wat er nou gebeurt is..... Kan dat laatste grijze mannetje de genen van de vorige kolonie nog doorgeven. Wellicht komt er hier nog 1 koppeltje bij (weer van een andere bloedlijn) maar dat is even afwachten of dat aan het einde van de week lukt. Als men dan gaat voortplanten zit het met de genetische diversiteit in ieder geval even goed maar bij mij beginnen ze nooit in de winter. :P
Oh, mss ook even oud allemaal? Of zouden ze toch iets onder de leden hebben?
Jammer dat je ver woont, anders konden we uitwisselen :D
( Groucho Marx )
  woensdag 28 november 2012 @ 14:48:46 #187
176471 oh-oh
pi_119711051
Bij mij badderden de twee dames in een voerbak van de parkiet, maar dat zal nu wat klein zijn, dus ik zal wat groters neerzetten voor ze, goeie ja!
( Groucho Marx )
pi_119711108
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 14:47 schreef oh-oh het volgende:
Maandagavond werd deze dame bij me afgeleverd, met kooi en al, 10 euro, en ze kwamen haar brengen, want ze vonden er niks aan, de kinderen :')
[ afbeelding ]
En gisteren ging ik drie mannen halen voor de dames, kreeg ik er nog een koppel bij van die man, dus nu heb ik er 8, in een hele grote kooi. De nieuwe zijn wel mini vergeleken met de oude :o
[ afbeelding ]
Leuk :D en een zebravink als huisdier voor kinderen :|W . Zal dat beestje het leuk vinden bij jou. *O*
Kleinere en grotere vinken kun je inderdaad hebben, sommige fokkers fokken op hele grote dieren en anderen op de standaard grootte. Ik heb ook wel eens heel grote vrouwen bij een fokker weggehaald (moeder met twee dochters) en mijn mannetjes waren maar wat onder de indruk van zulke reuzenvrouwen :')
Optimist tot in de kist
  woensdag 28 november 2012 @ 14:51:43 #189
176471 oh-oh
pi_119711140
Overigens, heb ik mijn oude grote vinkendames gisteren uit de kooi gehaald en even klein gezet, want een van de twee was me toch een partij nasty tegen de nieuwen :')
Zij zitten nu met zn tweetjes even in die andere kooi zodat de nieuwen de grote kooi kunnen verkennen, de nestkastjes zijn er weer even allemaal uit, en vanavond mogen de dames het nog es proberen.
( Groucho Marx )
pi_119711151
Ze zijn echt wel heel tof. Mijn vriend vind ze ook heel leuk. Dus misschien dat we hier ook een koppeltje nemen.
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 28 november 2012 @ 14:53:28 #191
176471 oh-oh
pi_119711200
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 14:50 schreef trovey het volgende:

[..]

Leuk :D en een zebravink als huisdier voor kinderen :|W . Zal dat beestje het leuk vinden bij jou. *O*
Kleinere en grotere vinken kun je inderdaad hebben, sommige fokkers fokken op hele grote dieren en anderen op de standaard grootte. Ik heb ook wel eens heel grote vrouwen bij een fokker weggehaald (moeder met twee dochters) en mijn mannetjes waren maar wat onder de indruk van zulke reuzenvrouwen :')
Ja, ze mocht wel los vliegen, heb ik haar ook meteen laten doen, ze ging zelf weer in de kooi uiteindelijk, maar mijn kooi is zo groot, en vinkjes zijn gezelschapsdieren, dus dit vindt ze nu al helemaal leuk en prachtig O+
( Groucho Marx )
  woensdag 28 november 2012 @ 14:53:41 #192
176471 oh-oh
pi_119711204
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 14:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ze zijn echt wel heel tof. Mijn vriend vind ze ook heel leuk. Dus misschien dat we hier ook een koppeltje nemen.
:P Wacht tot ik jonkies heb!
( Groucho Marx )
pi_119711233
Wat leuk, nieuwe vinkjes! En vooral leuk als je dan zo'n sneu eenzaam vinkje in een mooie grote kooi met soortgenootjes kan zien opbloeien O+ Hopelijk vinden ze allemaal de liefde, en dan heb je er volgend jaar rond deze tijd vast een stuk of 50 met zoveel koppeltjes :D
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
pi_119711257
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 14:47 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Oh, mss ook even oud allemaal? Of zouden ze toch iets onder de leden hebben?
Jammer dat je ver woont, anders konden we uitwisselen :D
Ik ben bang dat er toch wat aan de hand was maar blijkbaar was de laatste de sterkste want je merkt niets meer, ook de duiven vertoonden geen verschijnselen. Het is in ieder geval iets geweest wat heel snel toesloeg....'s avonds niets aan de hand en 's morgens 3 lijkjes. :{

quote:
10s.gif Op woensdag 28 november 2012 14:48 schreef oh-oh het volgende:
Bij mij badderden de twee dames in een voerbak van de parkiet, maar dat zal nu wat klein zijn, dus ik zal wat groters neerzetten voor ze, goeie ja!
Beste is een lage brede schaal met een dun laagje water er in. Ikzelf gebruik van die lage metalen voederschalen voor honden en katten maar je zou ook geglazuurde potttenonderzetters(van terracotta) kunnen gebruiken van het tuincentrum zolang de laag water maar niet te diep is anders kunnen ze verdrinken..
Optimist tot in de kist
  woensdag 28 november 2012 @ 14:55:56 #195
176471 oh-oh
pi_119711269
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 14:54 schreef Miss_Isis het volgende:
Wat leuk, nieuwe vinkjes! En vooral leuk als je dan zo'n sneu eenzaam vinkje in een mooie grote kooi met soortgenootjes kan zien opbloeien O+ Hopelijk vinden ze allemaal de liefde, en dan heb je er volgend jaar rond deze tijd vast een stuk of 50 met zoveel koppeltjes :D
Nah, ik ga ze dan gewoon splitsen denk ik, mijn kooi kan heel handig door midden gedeeld worden ^O^ En ik laat ze alleen broeden als ik jongen wil natuurlijk, ik heb best al wat vraag :D
( Groucho Marx )
  woensdag 28 november 2012 @ 14:56:56 #196
176471 oh-oh
pi_119711298
Ik weet dat ze kunnen verdrinken, ik heb ook maar 3 cm water erin nu.
En die terracotta schalen heb ik idd al een partij, kringloop, 10 cent per stuk :P
( Groucho Marx )
  woensdag 28 november 2012 @ 14:59:48 #197
176471 oh-oh
pi_119711383
Deze schalen heb ik:

Daarboven hangt het badje :D
En ik heb de schaaltjes nog een maat kleiner.
( Groucho Marx )
pi_119711389
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 14:55 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Nah, ik ga ze dan gewoon splitsen denk ik, mijn kooi kan heel handig door midden gedeeld worden ^O^ En ik laat ze alleen broeden als ik jongen wil natuurlijk, ik heb best al wat vraag :D
Je bent een nieuwe rage aan het starten denk ik, handig om zo van de eventuele jonkies af te komen! Ben benieuwd wanneer je kan merken dat ze koppeltjes gaan vormen. Ze zijn toch soort van monogaam, dacht ik?
  woensdag 28 november 2012 @ 15:01:17 #199
176471 oh-oh
pi_119711427
Ik ben ook benieuwd hoor, ik heb idd nu al twee vrienden die ze ook genomen hebben :D
En ik heb al 3 mensen voor jonkies ook, tzt O+
Anders laat ik ze niet eens broeden, want ik wil eigenlijk zelf geen jongen houden.
( Groucho Marx )
pi_119711584
Is ook wel zo verstandig idd om ze dan niet te laten broeden. Maar wel tof dat je al 3 adresjes hebt voor een paar jonkies, het lijkt me toch ook leuk om als je een paar koppels hebt van dichtbij mee te maken hoe ze hun jonkies opvoeden e.d. Kun je hier mooi foto's plaatsen van lelijke kale zebravinkwurmpjes tzt ;)
  † In Memoriam † woensdag 28 november 2012 @ 15:06:41 #201
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_119711598
Ach, wat een schatjes! O+ Leuk dat gekwetter!
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  woensdag 28 november 2012 @ 15:10:46 #202
176471 oh-oh
pi_119711733
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 15:06 schreef Miss_Isis het volgende:
Is ook wel zo verstandig idd om ze dan niet te laten broeden. Maar wel tof dat je al 3 adresjes hebt voor een paar jonkies, het lijkt me toch ook leuk om als je een paar koppels hebt van dichtbij mee te maken hoe ze hun jonkies opvoeden e.d. Kun je hier mooi foto's plaatsen van lelijke kale zebravinkwurmpjes tzt ;)
Ik wil dr niet mee leuren met die jongen. Ik wil wel kijken hoe handtam ik ze kan leveren 8-)
( Groucho Marx )
pi_119711869
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 15:10 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Ik wil dr niet mee leuren met die jongen. Ik wil wel kijken hoe handtam ik ze kan leveren 8-)
Haha, herkenbaar! Die uitdaging ga ik ook altijd aan met al het jonge grut dat hier geboren wordt nouja, behalve met kuikentjes dan omdat ik nogal gehecht ben aan m'n vingers :X en te tamme haantjes vaak geen goed idee zijn Dat maakt het extra leuk wat mij betreft, de hands-on ervaring die je zo op doet met al dat kleins O+
  woensdag 28 november 2012 @ 15:16:48 #204
176471 oh-oh
pi_119711952
Psies :D
Mn herplaatscatharinaparkiet maakt ook echt zulke goede vorderingen, en hij zit de hele avond tussen de honden, ik wil er zo ook wel twee vinkjes bij hoor. Holly , het vinkenmeisje dat maandagavond kwam, vloog maandag de hele avond los rond, Oscar was ook los , en ik had 3 volwassenen en een baby op bezoek, dat ging allemaal helemaal best O+
( Groucho Marx )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')