Het zijn wel hele mooie vogeltjes!quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:09 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb er nog twee staan, een van 50 bij 50 bij 1.50 en een van jouw afmetingen ongeveer
Hier zaten ze samen in één volière, nooit een probleem geweest. Beiden leven op tropenzaad met wat eivoer en het liefst ook nog wat universeelvoer ...... hier werden ze in ieder geval altijd jaren ouder dan dat in de boeken als maximale leeftijd stond.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:48 schreef oh-oh het volgende:
Ja zebravinken vind ik ook erg leuk! Zouden ze samen kunnen denk je?
Please doquote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:06 schreef De_Taartjesfee het volgende:
kontamadinges
Mooi spul, ons buurman had ze vroeger. Ik zal eens aan mijn vader vragen of hij nog iemand kent die ze heeft. Die zit een beetje in die wereld
Ze werden gemiddeld zo'n 50% ouder dan in de boeken stond...er staat 5 jaar voor een zebravink en het gros haalde hier makkelijk de 7-8 met als ultieme winnaar een vogel van 10 jaar. Ik kon het controleren omdat ik hier geboren dieren ringde met een kleurring dus precies wist uit welk jaar ze waren.quote:
Whehe wat een geluidquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:37 schreef oh-oh het volgende:
Dank je, ik vind ze echt awesome, ze maken zulke leuke geluidjes en ze zijn zo lekker druk en bezig de hele tijd
![]()
Hier waren ze er net, ze breken nu echt de hele dag de kiet af
quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:02 schreef oh-oh het volgende:
Het zijn echt net de honkers van Sesamstraat
Wat zijn ze toch leuk, als je zo'n nestje ziet wil je er toch gelijk éénquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:45 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet niet eens zeker of ik die goulds nog wil, deze drie zijn echt fantastisch
Nee ik doelde op het gevulde nestjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |