Hoe lang gaan ze mee?quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Auto's bij ons al rond de ton op jaarbasis.
tussen de 5 ton en 1 miljoen meestal.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben ook wel eens benieuwd hoeveel km's die krengen maken
Nee ze praten en praten alleen maar over saaie kinderfoto's.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:05 schreef kingtoppie het volgende:
Loef ze wachten tot jij begint met een strelen... Dat weetje toch.
Bij ons drie jaar, maar dat heeft alles te maken met belasting regelgeving, en het feit dat er tot nu toe niet nieuw gekocht is.quote:
voor zijn leeftijd welquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat valt op zich nog wel mee vind ik, voor zijn leeftijd...
MEquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:06 schreef MissExpert het volgende:
hoi schatjes ik ben er eindelijk na 1.5 dage weer, hoi
Kloptquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:06 schreef LovelyLady het volgende:
@ tt ... bedankt
Mannen zijn soms ook best wel stom
Best veelquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
tussen de 5 ton en 1 miljoen meestal.
Kom maar hier hoorquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:06 schreef LovelyLady het volgende:
@ tt ... bedankt
quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:07 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Klopt![]()
De eigen voordeur intrappen omdat hij zijn sleutels niet kon vinden, zaten in zijn rugzak
Eens, daarom hetero.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:06 schreef LovelyLady het volgende:
@ tt ... bedankt
quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:07 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Klopt![]()
De eigen voordeur intrappen omdat hij zijn sleutels niet kon vinden, zaten in zijn rugzak
O haiquote:
Sorry maar wat een kansloos iets om dat te doenquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:07 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Klopt![]()
Er staat enkel dat jullie het kunnen zijn.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:06 schreef LovelyLady het volgende:
@ tt ... bedankt
daaromquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Eer je hier bent zit ik bij TGND denk ik
Dat heeft zo zijn redenenquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Er staat enkel dat jullie het kunnen zijn.
Meteen aangesproken voelen ditdat
Ik was niet thuis, en was al laat.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sorry maar wat een kansloos iets om dat te doen
Ik heb iig een sleutel bij de buuf liggen, ik vergeet regelmatig dat ding
Die dachten zeker eerst dat er een inbreker wasquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:11 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ik was niet thuis, en was al laat.
Hij belde mij nog op maar ik zat bij een vriendin.
Hij was ongeduldig en wilde naar binnen. Trapte, of forceerde hij de deur![]()
Ik boos. Maar goed, hij was vergeten dat zijn sleutels in zijn rugzak zaten![]()
De buren keken het met lede ogen aan
Mooie lapo. En hoezo?quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:04 schreef heloef het volgende:
Echt hoe krijgen twee meisjes die los vab elkaar best tof zijn het voor elkaar om samen echt dodelijk saai en vervelend te zijn?
Uiteraard.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:12 schreef MissExpert het volgende:
[..]
heb je me gemist afgelopen dagen
Nee, hij was in uniform en ze kennen hem wel.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die dachten zeker eerst dat er een inbreker was
Dus ... ik kan enkel gepast reageren met :quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:11 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ik was niet thuis, en was al laat.
Hij belde mij nog op maar ik zat bij een vriendin.
Hij was ongeduldig en wilde naar binnen. Trapte, of forceerde hij de deur![]()
Ik boos. Maar goed, hij was vergeten dat zijn sleutels in zijn rugzak zaten![]()
De buren keken het met lede ogen aan
Kan ik me wel voorstellenquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:13 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Nee, hij was in uniform en ze kennen hem wel.
Maar wij willen geen sleutels aan derden geven
quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee ze praten en praten alleen maar over saaie kinderfoto's.
Godzijdank kan ik straks een album van Muse aangooien.
Ook mijn reactie hoorquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dus ... ik kan enkel gepast reageren met :
Ik ook, kon geen overhemden vindenquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:15 schreef MissExpert het volgende:
[..]
fijn om te weten,. was heeeel druk dit weekend vandaar
Kinderen.quote:
hoezo overhemden dan?quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ook, kon geen overhemden vinden
katenspekquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Kinderen.
Weet iemand wat lekker smaakt op roggebrood?
Jaquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Kinderen.
Jonge kaas?quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Kinderen.
Omdat mij dat goed staatquote:
oude kaas, en de beste is dan old amsterdamquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Kinderen.
zultquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Kinderen.
kaas, katenspekquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Kinderen.
Nee foto's van zichzelf toen ze 12 waren ofzo.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Kinderen.
Je kan beter hier gaan wonen, krijg je tenminste fatsoenlijk te etenquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:17 schreef Fera het volgende:
Allemaal dingen die vriendin niet in huis heeft.
Maar iig bedankt, weet ik wat ik moet kopen. Ik eet zelf eigenlijk nooit roggebrood, maar veel anders heeft ze niet.
Wordt nog druk in jouw huisquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je kan beter hier gaan wonen, krijg je tenminste fatsoenlijk te eten
Wat eten we vanavond?quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vanaf morgen weerquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Was vroeger bij mij thuis ook altijd, altijd inloop.
Jij krijgt vanavond geen eten?quote:
Jawel hoor, maar door onvoorziene omstandigheden niks voorbereid, dus wordt t een last-second-safe maaltijdjequote:Op maandag 8 oktober 2012 16:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Jij krijgt vanavond geen eten?
wat is daarquote:
Hmmmz okequote:Op maandag 8 oktober 2012 16:23 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar door onvoorziene omstandigheden niks voorbereid, dus wordt t een last-second-safe maaltijdje
[..]
wat is daaraan?
Flieft?quote:
Whut. Nog erger. Die van mij liggen ergens in een zware kluis opgesloten, zelfs ik weet de code niet. Echt niemand mag ze zien.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee foto's van zichzelf toen ze 12 waren ofzo.
Pompoen soep?quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Ik ben weer pompoensoep aan het maken, we hadden een pompoen voor 3 euro gekocht. Daar kan je 14 mensen mee voeden.
Serieus?quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Whut. Nog erger. Die van mij liggen ergens in een zware kluis opgesloten, zelfs ik weet de code niet. Echt niemand mag ze zien.
Hoi Kaneel.quote:
Weet je HOE lekkerquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Pompoen soep?![]()
Het is nog geen Halloween
quote:
Het is absoluut niet toonbaar, nee.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Misschien is het zo rampzaligMaar dat zal wel niet
Ook lekkerquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Lekker, maar dan eet ik wel gewoon thuis.
Pasta met kip pesto
Ik voel je meid.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nou zeg, ik ben heul niet saai
Ik ben gewoon druk met schoonmaken..
Ik geloof er heul niks vanquote:
Geloof ik ook niks vanquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Schoonmaken is stom...quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Doet ze speciaal voor jou, wees eens lief.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik geloof er heul niks van
[..]
Geloof ik ook niks van
Goed bezig
Ik ben liefquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Doet ze speciaal voor jou, wees eens lief.
Het is een neiging, een drang, een plicht, een verslaving, een tik, een ... ARGH.quote:
Of ze wil jou ernaast.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik dacht dat er vandaag een meisje met me te flirten zat. Dat dacht ik al de eerste keer dat we samen les hadden een half jaar geleden. Toen ik daar een grapje over maakte, zei ze: Ik heb een hele lieve vriend hoor.
Ze zal wel gewoon een rare manier hebben van vriendschap tonen.
Vraag maar aan Vin straks.quote:
My thoughts exactly. Niet opgeven.quote:
Ik kan het laten liggen hoor, zonder problemen. Maar het loopt niet weg dus vroeg of laat moet ik.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is een neiging, een drang, een plicht, een verslaving, een tik, een ... ARGH.
Vooral als er bezoek komt. Ineens zie je OVERAL STOF!quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is een neiging, een drang, een plicht, een verslaving, een tik, een ... ARGH.
Idd ... En als je eenmaal begint ben je niet meer te houden.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vooral als er bezoek komt. Ineens zie je OVERAL STOF!
True! Maar er was zo'n kraampje hier buiten bij een huis die ze verkocht en ik wilde eens iets nieuws proberen. Heerlijk met ui en prei.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Pompoen soep?![]()
Het is nog geen Halloween
Ik ben heel goed in het net laten lijken dat het schoon is.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vooral als er bezoek komt. Ineens zie je OVERAL STOF!
Ja, is ze ook. Ze is heel onschuldig, tot ze in bed beland met iemand, dan komt er toch een beest los jonge..quote:
Hmm. Nog niet aan gedacht.quote:
Zal ik doen.quote:
Wat opgeven?quote:
Wanneer kom je langs?quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, is ze ook. Ze is heel onschuldig, tot ze in bed beland met iemand, dan komt er toch een beest los jonge..
Oh wacht..
Oh, ik ben zo wel klaar hoor. Ik ga nu nog even het laatste beetje stofzuigen en dweilen, en dan is het ook klaar.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Idd ... En als je eenmaal begint ben je niet meer te houden.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, is ze ook. Ze is heel onschuldig, tot ze in bed beland met iemand, dan komt er toch een beest los jonge..
Oh wacht..
of met wortelquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
True! Maar er was zo'n kraampje hier buiten bij een huis die ze verkocht en ik wilde eens iets nieuws proberen. Heerlijk met ui en prei.
Niet opgeven zei ik.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm. Nog niet aan gedacht.
[..]
Zal ik doen.
[..]
Wat opgeven?
Wanneer kan je?quote:
Vandaag of morgen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wanneer kan je?![]()
Behalve vandaag of morgen.
Wat moet ik dan niet opgeven? Of moet zij niet opgeven mij proberen te hosselen?quote:
Ja.quote:
Misschien wilde ze wel testen hoe ver je zou gaan om haar te krijgen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat moet ik dan niet opgeven? Of moet zij niet opgeven mij proberen te hosselen?
[..]
Ja.
Dat soort spelletjes zijn zo vermoeiendquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien wilde ze wel testen hoe ver je zou gaan om haar te krijgen.
Ik vertelde dat ik gehosseld was. Dus ik denk dat ze wel begreep dat ik haar niet ging hosselen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien wilde ze wel testen hoe ver je zou gaan om haar te krijgen.
I know, ik ben sowieso slecht in spelletjes. Sore loser.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat soort spelletjes zijn zo vermoeiend
I was just guessing.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vertelde dat ik gehosseld was. Dus ik denk dat ze wel begreep dat ik haar niet ging hosselen.
Je zegt dat zo tegen dat meisje?quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vertelde dat ik gehosseld was. Dus ik denk dat ze wel begreep dat ik haar niet ging hosselen.
Dat is wel een hele zware term.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je zegt dat zo tegen dat meisje?
"Nee sorry ik ben al gehosseld"![]()
Kan je niet gewoon zeggen dat je bezet bent?
Zo rolt hij.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maandag kan ik volgens mij wel. Maar dat zou ik voor de zekerheid moeten checken..quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Vandaag of morgen.
Werken tot en met zaterdag....
Zondag of maandag weer.
Als zware, ijzeren ketens zo vast.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Zo rolt hij.
He bezet dat klinkt zo vast.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hij vind het misschien wel leuk om vastgelegd te worden
Jij snapt hetquote:
Wat lief. Sterkte aan je buuf!quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:42 schreef LovelyLady het volgende:
buuf van de trap gevallen, ik ga even de heldin spelen en haar brengen naar de dokter
Oei ... Ik hoop dat alles goed komt!quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:42 schreef LovelyLady het volgende:
buuf van de trap gevallen, ik ga even de heldin spelen en haar brengen naar de dokter
quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:42 schreef LovelyLady het volgende:
Ik had me net losgerukt.quote:
quote:
quote:
Ik probeer geen FOK!termen te gebruiken in dat soort gesprekken. Ik zei dus dat ik versierd was.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat gooi jij erin?quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oke, ik ga de lekkerste pastasaus van de wereld koken. Die van mij
Nu ben ik nieuwsgierig.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oke, ik ga de lekkerste pastasaus van de wereld koken. Die van mij
Woah. Trots nog wel.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze vroeg wat ik van het weekend gedaan had en ik vertelde natuurlijk trots als een pauw dat jij langs was geweest.
[..]
Ik probeer geen FOK!termen te gebruiken in dat soort gesprekken. Ik zei dus dat ik versierd was.
I don't know.quote:
In your heaaaaheaad, in your heaaaheaaheaadquote:
Pizza met brains.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:49 schreef Fera het volgende:
[..]
In your heaaaaheaad, in your heaaaheaaheaad
Pizza, pizza, pizzaaaaaa
Heloef heeft dat zomaar even besloten, ik ging er al tegenin. Maar volgens mij wordt het nu toch iets anders, hij had zich alweer bedacht. Datum verandert waarschijnlijk ook.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar wat lees ik nou Fera, moet ik verschijnen in de Melkweg op jouw verjaardag? Maar gaan we dan niet Rokje meeten?
Noem eens op, ik ben nieuwsgierig.quote:
Mager rundergehakt, italiaanse champignon roerbakmix, tomatenpurree en dan gooi ik er allerlei kruiden doorheenquote:
klinkt lekkerquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mager rundergehakt, italiaanse champignon roerbakmix, tomatenpurree en dan gooi ik er allerlei kruiden doorheen
Klinkt lekker, afgezien van het gehakt. Maar daar hou ik niet zo van. Wat voor pasta?quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mager rundergehakt, italiaanse champignon roerbakmix, tomatenpurree en dan gooi ik er allerlei kruiden doorheen
Giertjuhhhhhhhquote:
heeyquote:
Wel redelijk.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:57 schreef Giertje het volgende:
[..]
heey![]()
![]()
zo was weer een middagje werk
en hoe is het hier?
Met mij wel goed, beetje gesetteld hier.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:57 schreef Giertje het volgende:
[..]
heey![]()
![]()
zo was weer een middagje werk
en hoe is het hier?
mooiquote:
Nope ik heb haar met dochter en al bij de dokter afgezet, nu terug naar huis, want ohja ik had nog een kind die bij vriendje aan het spelen was en om 17:00 thuis komtquote:
Heldin.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nope ik heb haar met dochter en al bij de dokter afgezet, nu terug naar huis, want ohja ik had nog een kind die bij vriendje aan het spelen was en om 17:00 thuis komt
(en ik weet niet waar dat vriendje hier in de straat woontontaarde moeder
)
dus nu thuis en wachten op Sander en dan op de buuf die appt als ze weer naar huis kan oid
quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nope ik heb haar met dochter en al bij de dokter afgezet, nu terug naar huis, want ohja ik had nog een kind die bij vriendje aan het spelen was en om 17:00 thuis komt
)
dus nu thuis en wachten op Sander en dan op de buuf die appt als ze weer naar huis kan oid
netjes als et bij mij was gebeurt met dat mens van hiernaast had ik der gewoon laten liggenquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
)
Is ze zo gemeen?quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:03 schreef Giertje het volgende:
[..]
netjes als et bij mij was gebeurt met dat mens van hiernaast had ik der gewoon laten liggen
ja et is echt een secreet eerste klas altijd al geweestquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Is ze zo gemeen?Ik zou iedereen wel helpen denk ik ... Ik word zelf ook niet graag voor dood achter gelaten.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:03 schreef Fera het volgende:
Hihi, als ik naar de meet ga hoef ik maar 14 min met de trein.
Fusilli tricolorequote:Op maandag 8 oktober 2012 16:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Klinkt lekker, afgezien van het gehakt. Maar daar hou ik niet zo van. Wat voor pasta?
Anderhalf uur ongeveer. Had je m'n reactie net nog gezien, over die meet in A'dam?quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]. Dan is het wel een eindje voor mij.
Kleurtjes.quote:
Die niet doorgaat? Ja, maar was vergeten dat ik niet geantwoord had.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Anderhalf uur ongeveer. Had je m'n reactie net nog gezien, over die meet in A'dam?
quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die niet doorgaat? Ja, maar was vergeten dat ik niet geantwoord had.
Wie?quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:12 schreef Mistress_X het volgende:
En Jullie kan maar niet van die DM knop afblijven
Hij/zij valt je lastig via DM?quote:
Ach, ik ken hem/haar de baas zijn hoorquote:
Ze wordt met een ambu afgevoerd en ze gaan foto's maken dus dochtertje opgehaaldquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Hopen dat het allemaal een beetje meevalt.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ze wordt met een ambu afgevoerd en ze gaan foto's maken dus dochtertje opgehaald
nu pannenkoekentijd
Damn...quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ze wordt met een ambu afgevoerd en ze gaan foto's maken dus dochtertje opgehaald
nu pannenkoekentijd
quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:18 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Niks mis mee met wat mollig zijn hoor
Iew, oké ...quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:18 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ach, ik ken hem/haar de baas zijn hoor
Ik reageer gewoon niet meer.
Hij of zij, is een gluurder hier schreef hij/zij.
De DM's zal ik hier maar niet neerzetten
Hmmm, oké. Maar verder niet kritiek gelukkig.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nu pannenkoekentijd
Als mijn inbox gespammed gaat worden dan geef ik het door, DM's, van hem/haar, de kliko inquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Iew, oké ...Anders maar even melden bij de hogere FOK!bazen als het te irritant wordt.
Mensen die niet chubby zijn.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:18 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Niks mis mee met wat mollig zijn hoor
quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:21 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Als mijn inbox gespammed gaat worden dan geef ik het door, DM's, van hem/haar, de kliko in
Ja, wat een kansloos en triest figuur.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:24 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
En die persoon leest mee, dus ik hoop dat hij goed meeleest![]()
De loser
Ze zijn extra voorzichtig omdat ze al een tumor in haar rug heeft zitten en verder zien we het wel....quote:
pffff, daar vraag je me wat. Chubby, gezet, volslank, de vrouw met een maatje meer, noem maar op.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:24 schreef Fera het volgende:
Ik vind 'chubby' nogal een onduidelijke term. Wanneer ben je nou precies chubby? En wanneer ben je chubby af en echt dik?
Ohh, dat klinkt niet zo bestquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ze zijn extra voorzichtig omdat ze al een tumor in haar rug heeft zitten en verder zien we het wel....
Afwachten zuigt...quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ze zijn extra voorzichtig omdat ze al een tumor in haar rug heeft zitten en verder zien we het wel....
Dat sowieso, maar dat was niet echt mijn punt.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:25 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
pffff, daar vraag je me wat. Chubby, gezet, volslank, de vrouw met een maatje meer, noem maar op.
Ik denk dat dat afhankelijk is van de persoon. Je bent wie je bent, chubby, dik, of dun.
Damn ... Wat een kutzooi.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Pannekoekenquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nu pannenkoekentijd
Interessante kwestie inderdaad. Voor mij is het de schattige versie van mollig. Maar wanneer je nou chubby bent precies, ik heb geen flauw idee. Waarschijnlijk als je wel dik bent maar het niet uitpuilt. Iets in die richting.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:24 schreef Fera het volgende:
Ik vind 'chubby' nogal een onduidelijke term. Wanneer ben je nou precies chubby? En wanneer ben je chubby af en echt dik?
Nee ik denk niet dat het 100% meetbaar is.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar dat was niet echt mijn punt.Is het meetbaar, is meer wat ik me afvroeg.
Hmmm. Zou je mij chubby noemen? Niet vanwege het schattige btw.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Interessante kwestie inderdaad. Voor mij is het de schattige versie van mollig. Maar wanneer je nou chubby bent precies, ik heb geen flauw idee. Waarschijnlijk als je wel dik bent maar het niet uitpuilt. Iets in die richting.
ligt aan de persoon die het ziet en zegt... Iedereen heeft andere standaarden.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar dat was niet echt mijn punt.Is het meetbaar, is meer wat ik me afvroeg.
Dus ik ben schattig?quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Interessante kwestie inderdaad. Voor mij is het de schattige versie van mollig. Maar wanneer je nou chubby bent precies, ik heb geen flauw idee. Waarschijnlijk als je wel dik bent maar het niet uitpuilt. Iets in die richting.
Blijkt inderdaad.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee ik denk niet dat het 100% meetbaar is.
Wat de 1 chubby vind is voor de ander normaal
quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ligt aan de persoon die het ziet en zegt... Iedereen heeft andere standaarden.
Het is niet meetbaar, ja, naar medische maatstaven weer wel, dan heb je "overgewicht"quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké. Maakt het wel lastig imo, zo'n uitgebreide term ...quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:31 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Het is niet meetbaar, ja, naar medische maatstaven weer wel, dan heb je "overgewicht"![]()
En dat is dan al bij 1 kilo boven je BMI![]()
Zelf denk ik dat het per persoon visueel verschilt.
Maar visueel meetbaar? Dat hangt echt van de persoon zelf af denk ik.
Lastig, lastig ik neig naar ja. Chubby's united.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Hmmm. Zou je mij chubby noemen? Niet vanwege het schattige btw.
En met chubbies is niks mis meequote:Op maandag 8 oktober 2012 17:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Lastig, lastig ik neig naar ja. Chubby's united.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Jeweet.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Als je dat zelf vindt wel ja.quote:
Vind ik mooiquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:32 schreef Fera het volgende:
Normaal hou ik niet van deze muziek, maar dit nummer is zo tof.Haar stem is apart, maar mooi.
Ja, ik heb ook voorkeur voor te veel boven te weinig. En een sixpack en al is leuk, maar ik vind het verder helemaal niet zo belangrijk. En sixpacks zijn niet zacht.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:33 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
En met chubbies is niks mis mee
Mijn vriend, die heeft een buikje, en dat vind ik prima
sixpackquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook voorkeur voor te veel boven te weinig. En een sixpack en al is leuk, maar ik vind het verder helemaal niet zo belangrijk.
Jij vind chubby schattig zeg je, en ik wordt altijd chubby genoemd door sommige mensenquote:
liefquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:27 schreef Mistress_X het volgende:
LoLa, ik steek nu een kaarsje voor jullie aan als je dat niet erg vind.
quote:
Deze vrouwquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:33 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
En met chubbies is niks mis mee
Mijn vriend, die heeft een buikje, en dat vind ik prima
Het kan wel heel cute zijn.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij vind chubby schattig zeg je, en ik wordt altijd chubby genoemd door sommige mensen
Schattig is stom
Whoop ! Een six-pack discussiequote:Op maandag 8 oktober 2012 17:34 schreef Fera het volgende:
Ja, ik heb ook voorkeur voor te veel boven te weinig. En een sixpack en al is leuk, maar ik vind het verder helemaal niet zo belangrijk. En sixpacks zijn niet zacht.![]()
Ik zie nog geen discussie ...quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:37 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Whoop ! Een six-pack discussie
Ik zit er precies tussen in
True. Maar je kan beiden zijn.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Woest aantrekkelijk klinkt toch leuker
Heul niet.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij vind chubby schattig zeg je, en ik wordt altijd chubby genoemd door sommige mensen
Schattig is stom
Nee maar, ik zie geen discussie ... Geen uiteenlopende meningen.quote:
heloef is wel heel knuffelbaar. Soort teddybeer.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Heul niet.
Ik zeg dat ik het woord dus niet de personen maar dat ik het woord de schattige versie dus eigenlijk synoniem vind van mollig. Als in het klinkt wat minder beledigend.
Schrap "discussie" en vervang het door "onderwerp"quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:40 schreef Fera het volgende:
Nee maar, ik zie geen discussie ... Geen uiteenlopende meningen.
Done. In mijn hoofd dan.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:41 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Schrap "discussie" en vervang het door "onderwerp"
Oh noes, not that again.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:40 schreef Fera het volgende:
[..]
heloef is wel heel knuffelbaar. Soort teddybeer.
Altijd.quote:
Vervelend?quote:
Nee hoor.quote:
Niksquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:44 schreef Evie het volgende:
[..]
Wat is er mis met een knuffelbeer zijn?
Sorry.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee hoor.
Alleen al heel vaak gehoord.
Altijd maar knuffelen, maar neuken ho maar.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:44 schreef Evie het volgende:
[..]
Wat is er mis met een knuffelbeer zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Altijd maar knuffelen, maar neuken ho maar.
De tragiek van mijn leven.knuffen is beter dan neuken andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus
quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Altijd maar knuffelen, maar neuken ho maar.
De tragiek van mijn leven.Hoi, neuken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
The combination is magic.quote:
Nee joh niks sorry. Ik vind het niet erg negertje van me.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Sorry.Maar ik vind dat al heel gauw hoor. Betekent trouwens niet dat ik iemand niet zou doen.
Mensen die heloef niet zouden doenquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Sorry.Maar ik vind dat al heel gauw hoor. Betekent trouwens niet dat ik iemand niet zou doen.
Ik durf jou niet te knuffelen.quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee joh niks sorry. Ik vind het niet erg negertje van me.
Jij bent zelf ook heel teddy heur.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mensen die heloef niet zouden doen
[..]
Ik durf jou niet te knuffelen.
Er zijn maar een select aantal vrouwen die denken zoals jij..quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:51 schreef Fera het volgende:
[..]Het klonk heel friendzony, maar dat hoeft het dus niet te zijn. Bij mij iig niet.
Bij knuffelen komen er anders geen sappen van genot vrij.quote:
Sorry, ik vind Heloef erg aardig maar zou hem niet doenquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mensen die heloef niet zouden doen
[..]
Ik durf jou niet te knuffelen.
Daar was ik al achter.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Er zijn maar een select aantal vrouwen die denken zoals jij..
Knuffellen is lekker na de daadquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:52 schreef heloef het volgende:
Bij knuffelen komen er anders geen sappen van genot vrij.
Oh God wat klinkt dat ranzig.
Maar jij hebt een pielemuis Hansie. Dat gaat niet he.quote:
Nu klink je echt als een maagd.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Bij knuffelen komen er anders geen sappen van genot vrij.
Oh God wat klinkt dat ranzig.
Raar is niet per definitie slechtquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar was ik al achter.Ik ben een beetje raar.
Vast welquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar jij hebt een pielemuis Hansie. Dat gaat niet he.
raar is tof ik hou niet van doorsneequote:Op maandag 8 oktober 2012 17:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar was ik al achter.Ik ben een beetje raar.
Groot gelijk.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sorry, ik vind Heloef erg aardig maar zou hem niet doen
Ja, maar anders....quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar jij hebt een pielemuis Hansie. Dat gaat niet he.
Ik ben daar nog niet achter eigenlijk.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Raar is niet per definitie slecht
Mensen doorsnijden gaat me iets te fuuuurquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:54 schreef Giertje het volgende:
[..]
raar is tof ik hou niet van doorsnee
In mijn boekje niet iigquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben daar nog niet achter eigenlijk.
[..]
Mensen doorsnijden gaat me iets te fuuuur
Nu stamp je wel op mijn hartje hoor.quote:
Het kan zonder anders klein beetje met, gewoon omdat de smaak van braadboter lekker isquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Speklappen bakken, met of zonder bakboter?
Ik ben helaas geen hommo. Volgens mij had ik dan allang gescoord. Maar he je kan niet alles hebben.quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben helaas geen hommo. Volgens mij had ik dan allang gescoord. Maar he je kan niet alles hebben.
Hmm.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het kan zonder anders klein beetje met, gewoon omdat de smaak van braadboter lekker is
een kok niet geloven omdat je moeder anders kookt en het dan gek vinden dat ik vind dat jij niet Kan koken....niet voor niets dat ik t meeste kook das te etenquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Speklappen bakken, met of zonder bakboter?
Ach, komt allemaal wel goed loefje. Het is dat er geen verdere chicks waren in de kroeg. Anders had je zo gescoord.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben helaas geen hommo. Volgens mij had ik dan allang gescoord. Maar he je kan niet alles hebben.
Het is ook eigenlijk onnodig.... Want het bakt in zijn eigen vetquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Hmm.
Mijn moeder deed altijd mét, dus ik ook.
Maar volgens knetter is het zo ongeveer het domste wat ze ooit gehoord heeft.
De autist in mij heeft het er gewoon moeilijk mee.quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is ook eigenlijk onnodig.... Want het bakt in zijn eigen vet
duh..net als bij half om half gehakt waarom iets nog vetter maken? dat doen alleen grafkoks die het anders cremeren dus de boter nodig zijnquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Hmm.
Mijn moeder deed altijd mét, dus ik ook.
Maar volgens knetter is het zo ongeveer het domste wat ze ooit gehoord heeft.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
een kok niet geloven omdat je moeder anders kookt en het dan gek vinden dat ik vind dat jij niet Kan koken....niet voor niets dat ik t meeste kook das te eten
Toch mooi nog een BNer gespot in de kroeg. Als iemand ons nou had kunnen leren hoe je moet hosselen was hij het wel.quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, komt allemaal wel goed loefje. Het is dat er geen verdere chicks waren in de kroeg. Anders had je zo gescoord.
Gecremeerd gehakt..quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
duh..net als bij half om half gehakt waarom iets nog vetter maken? dat doen alleen grafkoks die het anders cremeren dus de boter nodig zijn
Ik zou een therapeut bellen, misdchien dat jullie middels een groeosessie eruit kunnen komen...quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:01 schreef JJH het volgende:
[..]
De autist in mij heeft het er gewoon moeilijk mee.
Het kan wel hoor.quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
duh..net als bij half om half gehakt waarom iets nog vetter maken? dat doen alleen grafkoks die het anders cremeren dus de boter nodig zijn
Dat zou zie in een tijdschrift kunnen, lieve Lola.quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zou een therapeut bellen, misdchien dat jullie middels een groeosessie eruit kunnen komen...
Ik voel me echt een soort van Lieve Lola rubriek soms
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |