Dan gaat hij posts plaatsen zoals deze:quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nouja tenzij G3 tot de 4 weer zogenaamd dronken is natuurlijk.
Gewoon energy blikjes halen, 1 blikje is al 12 kopjesquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Topic 1000 hoort iedereen dronken te zijn. Stinho mag heel veel koffie drinken dan.
Dan kom ik als enige nog een beetje normaal over.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Topic 1000 hoort iedereen dronken te zijn. Stinho mag heel veel koffie drinken dan.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan gaat hij posts plaatsen zoals deze:
ik hbe kelker gepstat nu leker geneitne vna pvs
Dan heb je te weinig koffie op. Je moet daar echt next lvl gaan, dat je zo zit te trillen dat je iedere letter 4x aanslaat.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan kom ik als enige nog een beetje normaal over.
ssssuuuuppppeeeerrrrr ddddiiiittttquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan heb je te weinig koffie op. Je moet daar echt next lvl gaan, dat je zo zit te trillen dat je iedere letter 4x aanslaat.
Plafonddienst?quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:02 schreef RensAjacied het volgende:
Ik gooi mij kussen in de prullenbak ik ga nooit meer slapen.
Ik eet brood. Ik heb tussendemiddag lekker rijst op.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vraag me af wat we vanavond eten, er is meuk aanwezig voor lasagne maar er ligt ook een pak zuurkool in de koelkast. Zuurkool is ranzig
Hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vraag me af wat we vanavond eten, er is meuk aanwezig voor lasagne maar er ligt ook een pak zuurkool in de koelkast. Zuurkool is ranzig
Vraag je moeder eens ipv onsquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En tegenwoordig denk je nooit meer van: "goh, wat eten we vanavond?"quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij eigenlijk?Dit vroeg ik mij altijd af toen ik 11 was.
Nee, want ik maak dat zelf.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En tegenwoordig denk je nooit meer van: "goh, wat eten we vanavond?"
Er hangt ook een gozer rond die alleen maar lult dat ie om 20:00 al in zijn pyjama rondtloopt etc.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
En dit. Vraag dan gelijk of je later mag eten als Twente wat later speelt.
Dan nog, jij staat nooit in de winkel zo van: "wat zal ik vandaag eens halen?"quote:
Donder eens op.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dan nog, jij staat nooit in de winkel zo van: "wat zal ik vandaag eens halen?"
Geen zin inquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |