Stijn welquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alsof iemand het, ongeacht waar het staat, serieus neemt.
die vindt het al jammer dat hij er niet tussen staat als aspirant modquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Stijn wel
Die neemt alles te serieus
GMGM, hoe heb jij deze 2 weken gescoord?quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alsof iemand het, ongeacht waar het staat, serieus neemt.
Misschien moeten we een "wie mag zich TS van het jaar noemen"-topic openen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:51 schreef Adames het volgende:
[..]
die vindt het al jammer dat hij er niet tussen staat als aspirant mod
quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
GMGM, hoe heb jij deze 2 weken gescoord?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:53 schreef smegmanus het volgende:
[POLL] Welke mod mag zich "Mod of the year" noemen?
Knal die poll daar maar neer.
Had ik gedaan als je op mij gestemd had.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:54 schreef Typisch het volgende:
Verdomme, topic gesloten. Doe eens openmaken modjes.
Begint steeds erger te worden hoe we hier worden weggezet als minderwaardige Fok!kers.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:54 schreef Typisch het volgende:
Ik heb nog niet gestemd.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Had ik gedaan als je op mij gestemd had.
Met de huidige stand heb ik nog gewonnen ook. Laat maar dichtquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:54 schreef Typisch het volgende:
Gewoon een stem tegen het regime.quote:Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: Welke mod mag zich
Je hebt gestemd op: Heatwave
Je IP is: 84.xx.xxx.167
quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:51 schreef Fok-it het volgende:
Op GGMM gestemt.note voor mezelf: hij staat op m'n shitlist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vat het niet persoonlijk opquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
note voor mezelf: hij staat op m'n shitlist.
De grootste Ajax basher op Fok!. Ik bedoel hij heeft altijd gelijk.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Gewoon een stem tegen het regime.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |