goede toevoeging!quote:
Deze tt is ok, maar wel wat te vroeg. Ik kan tts over avondeten op dit moment nog niet goed een plekje geven.quote:
Kan er niet meer bijquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En azijn gedronken, de azijnzeikerd die hij is haha
Maandje ongeveerquote:
68topicsquote:
Waar we keuvelen onder het genot van een schep Zuurkoolquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ben benieuwd welke tt stijn bedacht heeft.
Helaas zoiets denk ikquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar we keuvelen onder het genot van een schep Zuurkool
Doe dan 1000 scheppen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar we keuvelen onder het genot van een schep Zuurkool
ik ookquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik denk dat ik dyslectisch raak, ik vergeet al de hele dag woorden in mijn zinnen.
Best wel ernstig ditquote:
Her gaat het uitstekend. Donderdag is er trouwens darts.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja prima. Ik heb alleen niks meer om naar uit te kijken donderdag. Hoe gaat het met jou?
quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Her gaat het uitstekend. Donderdag is er trouwens darts.Ik weet dat je dit een stomme sport vindt, maar kijk er gewoon eens naar. Het is een nieuwe wereld die je betreedt, en dan moeten we wel nog de interlandweek doorkomen, heb jij al een noodpakket klaar liggen?
Ik heb al eens naar darts gekeken. Darts is geen sport.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Her gaat het uitstekend. Donderdag is er trouwens darts.Ik weet dat je dit een stomme sport vindt, maar kijk er gewoon eens naar. Het is een nieuwe wereld die je betreedt, en dan moeten we wel nog de interlandweek doorkomen, heb jij al een noodpakket klaar liggen?
En waarom nooit gewoon andere topics dan ouwe kaperquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee joh. LaPo opent topic 1000 vind ik.
Nee.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
WIl jij het betalen, dan ga ik het spelen
Omdat topic 1000 een historisch topic is.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En waarom nooit gewoon andere topics dan ouwe kaper
Het is maar FOK! , doe niet zo absurd.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat topic 1000 een historisch topic is.
Eigenlijk moeten we doen:
''Topic 1000 is een ode aan onze gevallen helden en bazen''.
Gelukkig hebben we nog ruim 3 weken tot het zo ver isquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat topic 1000 een historisch topic is.
Eigenlijk moeten we doen:
''Topic 1000 is een ode aan onze gevallen helden en bazen''.
Later zul je merken dat het niet maar FOK! is. HMF heeft dankzij FOK! dan zijn inmiddels wereldberoemde boeken kunnen verspreiden. Ik maak geen geintjequote:Op maandag 8 oktober 2012 15:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het is maar FOK! , doe niet zo absurd.
Dat is het punt dus, je neemt FOK! te serieusquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Later zul je merken dat het niet maar FOK! is. HMF heeft dankzij FOK! dan zijn inmiddels wereldberoemde boeken kunnen verspreiden. Ik maak geen geintje
quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat is het punt dus, je neemt FOK! te serieus
Ik moet dit even verwerken.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat is het punt dus, je neemt FOK! te serieus
Als het maar niet zo'n saai nachttopic wordt met alleen maar posts van Geo en Day-Vquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik jat topic 1000 sowieso. 'Haha, lolol, vriendjes voor het leven'
Het gaat een emotioneel moment worden voor ons allen.
Geen flauw ideequote:Op maandag 8 oktober 2012 15:57 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]![]()
Waar heeft hij het ineens allemaal over?
Nouja tenzij G3 tot de 4 weer zogenaamd dronken is natuurlijk.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als het maar niet zo'n saai nachttopic wordt met alleen maar posts van Geo en Day-V
quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nouja tenzij G3 tot de 4 weer zogenaamd dronken is natuurlijk.
Dan gaat hij posts plaatsen zoals deze:quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nouja tenzij G3 tot de 4 weer zogenaamd dronken is natuurlijk.
Gewoon energy blikjes halen, 1 blikje is al 12 kopjesquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Topic 1000 hoort iedereen dronken te zijn. Stinho mag heel veel koffie drinken dan.
Dan kom ik als enige nog een beetje normaal over.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Topic 1000 hoort iedereen dronken te zijn. Stinho mag heel veel koffie drinken dan.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan gaat hij posts plaatsen zoals deze:
ik hbe kelker gepstat nu leker geneitne vna pvs
Dan heb je te weinig koffie op. Je moet daar echt next lvl gaan, dat je zo zit te trillen dat je iedere letter 4x aanslaat.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan kom ik als enige nog een beetje normaal over.
ssssuuuuppppeeeerrrrr ddddiiiittttquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan heb je te weinig koffie op. Je moet daar echt next lvl gaan, dat je zo zit te trillen dat je iedere letter 4x aanslaat.
Plafonddienst?quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:02 schreef RensAjacied het volgende:
Ik gooi mij kussen in de prullenbak ik ga nooit meer slapen.
Ik eet brood. Ik heb tussendemiddag lekker rijst op.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vraag me af wat we vanavond eten, er is meuk aanwezig voor lasagne maar er ligt ook een pak zuurkool in de koelkast. Zuurkool is ranzig
Hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vraag me af wat we vanavond eten, er is meuk aanwezig voor lasagne maar er ligt ook een pak zuurkool in de koelkast. Zuurkool is ranzig
Vraag je moeder eens ipv onsquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En tegenwoordig denk je nooit meer van: "goh, wat eten we vanavond?"quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij eigenlijk?Dit vroeg ik mij altijd af toen ik 11 was.
Nee, want ik maak dat zelf.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En tegenwoordig denk je nooit meer van: "goh, wat eten we vanavond?"
Er hangt ook een gozer rond die alleen maar lult dat ie om 20:00 al in zijn pyjama rondtloopt etc.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
En dit. Vraag dan gelijk of je later mag eten als Twente wat later speelt.
Dan nog, jij staat nooit in de winkel zo van: "wat zal ik vandaag eens halen?"quote:
Donder eens op.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dan nog, jij staat nooit in de winkel zo van: "wat zal ik vandaag eens halen?"
Geen zin inquote:
Neequote:Op maandag 8 oktober 2012 16:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Af en toe wat van die vitamine pillen d'r over crushen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:04 schreef Doublepain het volgende:
Gewoon elke dag Pizza eten, de ene dag Pizza spinazie, de andere met vis.. Zo krijg je alle goeie voedingstoffen binnen
Stijnquote:
Nooit. Boodschappenlijstje.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
2e hands?quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb nog wat zetpillen liggen voor je. Ergens in een doosje.
Ik aanvaard alleen boden van 2000 euro. Ik heb wel vervelende verhalen gehoord dat Alberto Stegeman het op mij gemunt heeft.quote:
Jij maakt de laatste tijd wel wat mee hequote:Op maandag 8 oktober 2012 16:08 schreef RensAjacied het volgende:
Vanmiddag ruzie in de trein met een gestoord wijf. Zat samen met een maat in (ik dacht vrij lege) de trein ik deed muziek aan van mijn laptop. En beetje kloten met die gast, melige bui je kent het wel. Na 20 minuten komt er ineens een vrouw aanlopen en schreeuwt dat we onbeschoft zijn en of we onze bek konden houden. Ik vraag zo: "heeft u er dan last van?" JA DAT HEBBEN WE GVD. Wat denk je wel kut kleuter, dit is geen stilte coupe maar hou rekening met andere mensen. En liep met tranen in de ogen weg. Was rond de 25 jaar ofzo.
Als ze nou na 2 minuten had gevraagd of ik mijn muziek uit wilde doen was er niks aan de hand geweest. Nu zat ze met overslaande stem te schreeuwen tegen ons
Jammer dat je niet paar klappen kreeg.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:08 schreef RensAjacied het volgende:
Vanmiddag ruzie in de trein met een gestoord wijf. Zat samen met een maat in (ik dacht vrij lege) de trein ik deed muziek aan van mijn laptop. En beetje kloten met die gast, melige bui je kent het wel. Na 20 minuten komt er ineens een vrouw aanlopen en schreeuwt dat we onbeschoft zijn en of we onze bek konden houden. Ik vraag zo: "heeft u er dan last van?" JA DAT HEBBEN WE GVD. Wat denk je wel kut kleuter, dit is geen stilte coupe maar hou rekening met andere mensen. En liep met tranen in de ogen weg. Was rond de 25 jaar ofzo.
Als ze nou na 2 minuten had gevraagd of ik mijn muziek uit wilde doen was er niks aan de hand geweest. Nu zat ze met overslaande stem te schreeuwen tegen ons
idd, vechten of je bek houdenquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jammer dat je niet paar klappen kreeg.
Xtc coke?quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:08 schreef RensAjacied het volgende:
Ik plande die shit nooit, gewoon naar de winkel banjeren en daar maar zien wat ik haalde.quote:
Maar één reactie mogelijk tegen zulke mensen:quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:08 schreef RensAjacied het volgende:
De tijdperken van de verhalen vanuit de lobby zijn voorgoed geschiedenis. Nu wordt het steeds ruiger.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij maakt de laatste tijd wel wat mee he
quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De tijdperken van de verhalen vanuit de lobby zijn voorgoed geschiedenis. Nu wordt het steeds ruiger.
Blijf zo doorgaan Rens. Binnenkort zien we nog een TV-Serie van jou bij een wedstrijd van SC Heerenveen
Daar ben ik mee gestopt want kwam altijd met dingen thuis die ik toch niet op ging eten of drinkenquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik plande die shit nooit, gewoon naar de winkel banjeren en daar maar zien wat ik haalde.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:08 schreef RensAjacied het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |