Het is patat.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:37 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
WAS HET MAAR VISFRIET, DAN HAD IK ER TENMINSTE NOG WAT AAN!
Mmmmm... visfriet.
Dan gewoon helemaal de bek hol'n.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:22 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Vispatat, dat bekt toch helemaal niet!
Daar... moet... VISFRIET IN... daar moet visfriet in...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dan gewoon helemaal de bek hol'n.
hoed op, zweep mee en dan achter een vrachtwagen aan slepen terwijl je jezelf bevredigt. dacht dat ze er ooit een film van hadden gemaakt. met kleine wijzigingen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:54 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ah, een ervaringsdeskundige. Vertel...
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:25 schreef Under_Score het volgende:
[..]
hoed op, zweep mee en dan achter een vrachtwagen aan slepen terwijl je jezelf bevredigt. dacht dat ze er ooit een film van hadden gemaakt. met kleine weizigingen.
*nom*quote:
Indiana Jerkoff.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:25 schreef Under_Score het volgende:
[..]
hoed op, zweep mee en dan achter een vrachtwagen aan slepen terwijl je jezelf bevredigt. dacht dat ze er ooit een film van hadden gemaakt. met kleine weizigingen.
Hoezo? Wil je Samzz voor het gerecht slepen ivm vermeende dierenmishandeling?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:45 schreef Under_Score het volgende:
wat kost een gemiddelde rechtzaak eigenlijk?
Paar duizend euro.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:48 schreef Under_Score het volgende:
ik zweer ik heb die cavia nooit aangeraakt![]()
nee, gevalletje inbreuk op auteursrecht. maar voordat ik naar een advocaat stap wil ik wel weten wat de kosten ( kunnen ) zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |