Link?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:16 schreef Samzz het volgende:
Jezus fuck, een of andere muts op Bokt gaat mij vertellen dat het zielig is om een dwergkogelvisje alleen te houden, dat het groepsdiertjes zijn en dat ze dus in een groep horen. Ik moet er volgens haar dus minstens drie houden.
Maf wijf.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:06 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Wat vind jij eigenlijk van anale stimulatie, Nath?
Groepsdieren moet je altijd bij elkaar houdenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:16 schreef Samzz het volgende:
Jezus fuck, een of andere muts op Bokt gaat mij vertellen dat het zielig is om een dwergkogelvisje alleen te houden, dat het groepsdiertjes zijn en dat ze dus in een groep horen. Ik moet er volgens haar dus minstens drie houden.
Maf wijf.
Want je wil er wel even wat van zeggenquote:
Klopt. Alleen zijn kogelvissen geen groepsdieren, maar solitaire dierenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Groepsdieren moet je altijd bij elkaar houden
Solitaire dieren moet je alleen houdenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Want je wil er wel even wat van zeggen?
http://www.bokt.nl/forums(...)p=80994237#p80994237
[..]
Klopt. Alleen zijn kogelvissen geen groepsdieren, maar solitaire dieren. Dwergjes accepteren elkaar, maar ook niet altijd. En alleen is niet zielig.
Het DKVBF is onderweg!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Want je wil er wel even wat van zeggen?
http://www.bokt.nl/forums(...)p=80994237#p80994237
[..]
Klopt. Alleen zijn kogelvissen geen groepsdieren, maar solitaire dieren. Dwergjes accepteren elkaar, maar ook niet altijd. En alleen is niet zielig.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Solitaire dieren moet je alleen houden
Het watquote:
Ach zoquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:27 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Het Dwergkogelvis Bevrijdings Front natuurlijk!
Moet ik een berichtje voor je plaatsenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:00 schreef Kreator het volgende:
Je kan geen berichten plaatsen in dit forum, waarschijnlijk omdat je nog geen 25 nuttige berichten hebt geplaatst in de paardgerelateerde forums. Via deze link krijg je toegang. Zie voor meer informatie en uitleg over het hoe en waarom deze link.
...daar gaat mijn KglVisExpert kloon...
Ik snap niet zo goed hoe iemand die kennelijk 10 jaar ervaring heeft met kogelvissen kan zeggen dat ik drie dwergen moet gaan houden want alleen is zo zieligquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:01 schreef Kreator het volgende:
Ik wilde als KglvisExpert die hoer even op de plek zetten..
quote:
Die link ook.... spreekt haar verhaal tegen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed hoe iemand die kennelijk 10 jaar ervaring heeft met kogelvissen kan zeggen dat ik drie dwergen moet gaan houden want alleen is zo zielig.
Zie mijn reactiequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die link ook.... spreekt haar verhaal tegen..
Ik zal die hoer met 3 kogels even op haar plek leggen!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:01 schreef Kreator het volgende:
Ik wilde als KglvisExpert die hoer even op de plek zetten..
Doe es wat leuks vertellen danquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:33 schreef 100% Tukker het volgende:
EN NU KAPPEN MET DAT DOMME GELEUTER OVER KOGELDWERGVISSEN.OF MOET IK SOMS EEN TOPICREPORT DOEN? NOU?
Ik krijg helemaal geen bevestigingsmail.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:00 schreef Kreator het volgende:
Je kan geen berichten plaatsen in dit forum, waarschijnlijk omdat je nog geen 25 nuttige berichten hebt geplaatst in de paardgerelateerde forums. Via deze link krijg je toegang. Zie voor meer informatie en uitleg over het hoe en waarom deze link.
...daar gaat mijn KglVisExpert kloon...
Ik was net even checken bij mijn buitenschilder. Het schiet mooi op. Morgen moet ie nog één keer aflakken en dan is ie klaar!quote:
Kewlquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:38 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik was net even checken bij mijn buitenschilder. Het schiet mooi op. Morgen moet ie nog één keer aflakken en dan is ie klaar!
Hoe is de staat van jouw schilderwerk?
Ha ha. Ik had het mystery woord niet gezien.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:35 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik krijg helemaal geen bevestigingsmail.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kewlfoto's als het klaar is
Welk schilderwerk?
Ik kreeg pas een 450-pack van de gemeente! Geweldig!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:39 schreef 100% Tukker het volgende:
Nu we het toch over vissen hebben. Ik heb net een 20-pack vissticks gekocht bij de Emté.
Koop drie kogeldwergvissen. Niet één, want het zijn kuddedieren.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:43 schreef Kreator het volgende:
de dag duurt lang. Ik wil iets kopen. Een huis ofzo.
Nijverdal is al net zo fantastisch als Enschede!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:46 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik kreeg pas een 450-pack van de gemeente! Geweldig!
quote:Je bent permanent geband van dit forum.
Contacteer de forumbeheerder voor verdere uitleg.
De reden waarom je gebanned bent: Relaccounts zijn op Bokt niet toegestaan. Als je van plan bent om serieus gebruik te maken van Bokt.nl, raden we je aan om een serieuze gebruikersnaam te kiezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |