Maar voor sommige mensen met een opleidingsniveau boven LTS zwakstroom is seks meer dan klaarkomen gekke Zibaquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:17 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja. Ik bedoel maar. Veel effectiever, van een piemel kom je vaak niet eens klaar. En hoeveel mensen weten nou te handelen op hoe jij het wil enzo.
Zweet, vieze geurtjes, hardgeworden liefde en andergekleurde plekken op het matras plus rood aangelopen hoofden met warrig haar. Gotta love it.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:59 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Maar voor sommige mensen met een opleidingsniveau boven LTS zwakstroom is seks meer dan klaarkomen gekke Ziba
Whatever je wil verder... Maar ik ben al uitgeneukt met zulke types voor ik een snufje kutgeur heb opgevangen. Saaie kutten.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Zweet, vieze geurtjes, hardgeworden liefde en andergekleurde plekken op het matras plus rood aangelopen hoofden met warrig haar. Gotta love it.
Vaginale aroma'squote:Op maandag 8 oktober 2012 15:01 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Whatever je wil verder... Maar ik ben al uitgeneukt met zulke types voor ik een snufje kutgeur heb opgevangen. Saaie kutten.
Niet altijd liefde op de eerste snuffelquote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:03 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Niet altijd liefde op de eerste snuffel
Schijnt wat te prikken? Beetje weinig eer voor een odolquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:03 schreef Dven het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Schijnt wat te prikken maar verder bijzonder effectief.
Odol natuurlijk niet verwarren met de welbekende en zeker niet minder beminde ODOLquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:04 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Schijnt wat te prikken? Beetje weinig eer voor een odol
No need.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:42 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Maak eerst eens een fotoboek aan, en kijken we wel verder
Je bent lelijk dus?quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:43 schreef Nonien het volgende:
[..]
No need.
Ik zoek juist iets om mijn libido te verlagen.
Niet om jullie libido te verlagen.
Ja ik ga voor sarcasme denk ik. Als jij die nu nog leert te begrijpen dan komen we nog eens ergens.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:27 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Je bent lelijk dus?
Kun je niet beter een andere hobby dan neuken zoeken?
dat dus.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:34 schreef RadioSlut het volgende:
Of gewoon inhouden.
Of gewoon accepteren dat je een hoog libido hebt en in 't rond neuken.Zou ik ook doen als ik een hoog libido had. [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |