Werksequote:Op maandag 8 oktober 2012 14:05 schreef JJH het volgende:
Ik ga eerst ff naar de zaak toe, tot later.
Wordt nog vrij lastigquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Alleen voor stelletjes. Als single elke week.
Dat is hoe ik rol.quote:
Nee, ik ben lui.quote:
quote:
Ik ben er vanavond nietquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, ik ben lui.Vanavond misschien weer.
Jij FOK!t niet vanavond? Wat is deze?quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik twijfelde nog even of konijn met korte of lange eij was trouwens
quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik twijfelde nog even of konijn met korte of lange eij was trouwens
TGNDquote:
Dankuquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:08 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Veel plezier vanavond, voor ik t ga vergeten te roepen
O ja, I forgot.quote:
Wat een baas, beetje een konijnenpunt scoren.quote:
The Girl Next Doorquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Veel plezier alvast!
En wat is TGND?
Hihihiquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat een baas, beetje een konijnenpunt scoren.
Nou foeiquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat een baas, beetje een konijnenpunt scoren.
Ik ga de mijne vaarwel zeggen op zondag.quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat ik dat niet wist
Foei Koffie!
1 per week. Dus als je vanavond scoort, heb je er 1. En als je binnen een week weer scoort, heb je er 2. Zo niet, dan weer 0.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:11 schreef Vinniiee het volgende:
Konijnenpunten gaan toch pas tellen nadat je seks hebt gehad + de weken/dagen die erop volgen?
Hmmmz, ik dacht pas na die week weer 1 scorenquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:11 schreef Fera het volgende:
[..]
1 per week. Dus als je vanavond scoort, heb je er 1. En als je binnen een week weer scoort, heb je er 2. Zo niet, dan weer 0.
Je kan er niet 7 per week halen, tenzij stelletje. Maar voor singles is één konijnenpunt één week geldig. Daarna vervalt hij, tenzij je opnieuw scoort.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmmmz, ik dacht pas na die week weer 1 scoren
ik snap het nietquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ga de mijne vaarwel zeggen op zondag.
Ik heb een konijnenpuntje gescoord en omdat ik niet ga scoren binnen een week, raak ik 'm weer kwijt.quote:
I knowquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Je kan er niet 7 per week halen, tenzij stelletje. Maar voor singles is één konijnenpunt één week geldig. Daarna vervalt hij, tenzij je opnieuw scoort.
Jochem Myjerquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:13 schreef LovelyLady het volgende:
Ik snapter niks vaaaaaaan
ala jochem meyjer
Jochem?quote:
Nou.. foeiquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb een konijnenpuntje gescoord en omdat ik niet ga scoren binnen een week, raak ik 'm weer kwijt.
Alleen maar bazen uit Leiden.quote:
Wil je me helpen?quote:
Dat kun je wel zeggen jaquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Alleen maar bazen uit Leiden.
[..]
Wil je me helpen?
Kom je d'r nog eentje bij ons halenquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb een konijnenpuntje gescoord en omdat ik niet ga scoren binnen een week, raak ik 'm weer kwijt.
Krijg ik dan dubbel?quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:17 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Kom je d'r nog eentje bij ons halen
Why not?quote:
Ja duh ze is niet domquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vraag me af of je snapt wat ik bedoel
Misschien niet.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vraag me af of je snapt wat ik bedoel
niet eens een halve regen-tonquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb ons droomhuis gevonden
heb jij even een halve ton?
cryothic wan pwointquote:
quote:
objection... hoe kunnen 2 pwoints samen nou zeeroo pwoints weezun?quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
cryothic wan pwoint
lola wan pwoint
total zeeroo pwoints
Heul welquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja want ik kan niet eens penetreren.......
wel iets anders![]()
Ik was nooit zo goed in rekenenquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:23 schreef Cryothic het volgende:
[..]
objection... hoe kunnen 2 pwoints samen nou zeeroo pwoints weezun?
Billenkoekquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik was nooit zo goed in rekenen
ik faalde gewoonlijk weer eens
slechte grappen dag vandaag
jij was heul goed in rekenen....quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik was nooit zo goed in rekenen
ik faalde gewoonlijk weer eens
slechte grappen dag vandaag
quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:32 schreef Fera het volgende:
Een docent met de achternaam Zuurbier. Je zou maar zo heten.
Wie riep mij?quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heul welVraag maar aan Mistress die kan het ook
Ik meen mij te herinneren dat er voor de Vliegersvakbond eens een chairman zat en hij Heette baksteenquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:32 schreef Fera het volgende:
Kan prima hoorquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lola beweert dat ze niet kan penetreren. Ik zeg dat het wel kan
ik heb geen voorbinddildoquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lola beweert dat ze niet kan penetreren. Ik zeg dat het wel kan
M'n fysiotherapeut heette Koekenbierquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:32 schreef Fera het volgende:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:34 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ik meen mij te herinneren dat er voor de Vliegersvakbond eens een chairman zat en hij Heette baksteen
Ja, dat weet ik nog!quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:34 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ik meen mij te herinneren dat er voor de Vliegersvakbond eens een chairman zat en hij Heette baksteen
Zeg, jij zei vorige week dat je vandaag een half uur eerder moest beginnen, maar niet eerder weg mocht.quote:
Hehequote:Op maandag 8 oktober 2012 14:41 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Zeg, jij zei vorige week dat je vandaag een half uur eerder moest beginnen, maar niet eerder weg mocht.
Ik dacht vanmorgen solidair te zijn, en later te beginnen, om je te steunen tot 5 uur... en nu ga je opeens eerder naar huis?
So much for internetlovequote:Op maandag 8 oktober 2012 14:41 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Zeg, jij zei vorige week dat je vandaag een half uur eerder moest beginnen, maar niet eerder weg mocht.
Ik dacht vanmorgen solidair te zijn, en later te beginnen, om je te steunen tot 5 uur... en nu ga je opeens eerder naar huis?
Ik heb geen geluid, maar ik vind het nu al sneu.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:43 schreef Fera het volgende:
Zie die moeder voor dat kind praten. Echt sneu.
Die dochter zit er echt verveeld bijquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:43 schreef Fera het volgende:
Ik mag de hele video niet eens zien omdat Britains Got Talent hem blokkeerd zegt iequote:Op maandag 8 oktober 2012 14:45 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Die dochter zit er echt verveeld bij
quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:45 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Die dochter zit er echt verveeld bij
Openen in YT zelf. Op de naam klikkennnnquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:46 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik mag de hele video niet eens zien omdat Britains Got Talent hem blokkeerd zegt ie
quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:46 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik mag de hele video niet eens zien omdat Britains Got Talent hem blokkeerd zegt ie
Omgquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:43 schreef Fera het volgende:
dank uquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Now drink 5 glasses of vodka... walls move themselves.
Sorrie, staat een beetje stom
Dankquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Inderdaad
[..]
Openen in YT zelf. Op de naam klikkennnn
omgquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:50 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dank
-"abby, how do you feel?"
moeder: "abbies feels fine"
Inderdaad Prachtigquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:49 schreef Fera het volgende:
Toen ze zeiden dat het kind het beter deed dan die moeder, was die moeder echt boosWat een stom wijf.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:50 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dank
-"abby, how do you feel?"
moeder: "abbies feels fine"
Nee, dan wordt het wall moves itselfquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is het btw niet "wall moves themselves" ipv "walls move themselves"?
Nee. Themselves slaat al op meervoud.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is het btw niet "wall moves themselves" ipv "walls move themselves"?
quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, dan wordt het wall moves itself
Ok, is mijn Engelse kennis weer stukje verrijktquote:
Tja, ik kwam het zinnetje tegen, destijds gecopy/pastedquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ken al die regeltjes niet meer, ik doe Engels gewoon op gevoel tegenwoordig (ben ook actief op diverse Engelse fora)
quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik blijf dezelfde tandarts houden![]()
![]()
Niks gesloopt?quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
Het is in elk geval beter gespeld dan het Engelse zinnetje in mijn signaturequote:Op maandag 8 oktober 2012 14:56 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Tja, ik kwam het zinnetje tegen, destijds gecopy/pasted
Hey Goldfinger!quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het is in elk geval beter gespeld dan het Engelse zinnetje in mijn signature
Edit:Ik bedoel het onderste zinnetje natuurlijk
quote:
koffiequote:
Sorry ik heb eigenlijk niet veel te melden. Zo maar even een dutje doen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
Gaat het eens over drank, is het topic dood
Edit:Iets te voorbarig
Ik krijg straks mlig op bezoekquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Sorry ik heb eigenlijk niet veel te melden. Zo maar even een dutje doen.
Omdat ik om 1 uur sliep, en er om 5 uur uit moest. Om 4 uur gingen de ogen al open, en heb ik een uur lang wel/niet geslapen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:03 schreef Vinniiee het volgende:
Waarom zijn mensen van de middagdutjes?
Owja da's vandaagquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik krijg straks mlig op bezoek
Daar zit ik nu eigenlijk op te wachten. Ik wou eigenlijk in de ochtend al boodschappen halen, maar geen zin
Hmm, okquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Omdat ik om 1 uur sliep, en er om 5 uur uit moest. Om 4 uur gingen de ogen al open, en heb ik een uur lang wel/niet geslapen.
Daarom
Gaat wel lukken, geen idee hoe lang ie wil blijven, daarna maar even boodschapjes doen (anders vreet ik weer pasta vanavond enzulksquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Owja da's vandaag![]()
Nouja veel plezier enzo
Ik wil een Perry the Platypus knuffelquote:
Geen idee waar je die kunt kopenquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil een Perry the Platypus knuffel.
Hey KT. Gaat 't wel met je? Ik hoorde niks meer van je gisteravond.quote:
KTquote:
Hij is jaloers op je konijnenpunt?quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Hey KT. Gaat 't wel met je? Ik hoorde niks meer van je gisteravond.
Ik probeerde nog op het internet te komen met flapflop (laptop)quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Hey KT. Gaat 't wel met je? Ik hoorde niks meer van je gisteravond.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hij is jaloers op je konijnenpunt?
Oké. Maar alles wel goed afgelopen verder?quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik probeerde nog op het internet te komen met flapflop (laptop)
Maar is niet gelukt omdat men hier thuis het wachtwoord en de naam van het netwerk niet weet enzo.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sorry, te makkelijk flauw![]()
[..]
Net gekijkt maar kon het niet vinden
Lijkt op een Fiat Multipla jaquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:10 schreef Faxie het volgende:
http://www.toywiz.com/perryplush.html
Ziet er niet uit
quote:
Da's een mini beanbag.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:10 schreef Faxie het volgende:
http://www.toywiz.com/perryplush.html
Ziet er niet uit
Jawel, was een beetje... Vaag wel eventjes...quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké. Maar alles wel goed afgelopen verder?
Oké. Laat maar weten als je er nog over wilt praten.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jawel, was een beetje... Vaag wel eventjes...
Nee, ik wil Perry, niet Agent Pquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:16 schreef Faxie het volgende:
Ah wacht, deze wil je denk ik
http://www.themagicstore.(...)ier-bean-p-1863.html
[ afbeelding ]
Ik ehm, ben in staat dingen nogal makkelijk.... Weg te stoppen oid.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké. Laat maar weten als je er nog over wilt praten.
Jawel, maar alleen in mini beanbag en ik wil een grotequote:
*Pruillip trekt en puppy eyes opzetquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:18 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
hahaha, ik zie je al voor me, met een pruillipje
Zelf maken danquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel, maar alleen in mini beanbag en ik wil een grote.
Wat is er mis met een kleintje dan?quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel, maar alleen in mini beanbag en ik wil een grote.
quote:
taxiquote:
Tja ze wilt 'm nietquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je bent een baas als je die voor haar koopt en bij de meet meeneemt
Dat is wel waarquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij gaat mij niet vertellen dat ze hem niet wilt als je hem geeft
Je mag mij ook wel inhuren hoor, dan regel ik wel watquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
*Pruillip trekt en puppy eyes opzet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar de deur staat altijd open, dat je dat weet.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ehm, ben in staat dingen nogal makkelijk.... Weg te stoppen oid.
Maar neemt niet weg dat ik mijn leven wel even heel erg kut vond eventjes.![]()
Hm...quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij gaat mij niet vertellen dat ze hem niet wilt als je hem geeft
quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:25 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Je mag mij ook wel inhuren hoor, dan regel ik wel watGimme Perry P.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Yeah..quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar de deur staat altijd open, dat je dat weet.
Waarom doe je dat niet dan?quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Yeah..
Ik zei er even wat van dat hij zo een het zeiken was op me....
Maar dat is het hele punt, dat gezeik van mijn vader zorgt er juist voor dat ik geen flikker doe...
Iemand motiveren motiveerd iemand om dingen te ontdekken, iemand afzeiken maakt mensen passief als de neten.
Op kamers zou mij goed doen, ik blijf erbij.
Dat begrijp ik heel goed. Mijn vader was ook uiteindelijk de reden dat ik alleen wilde wonen. Ik ben bijna letterlijk gillend weggerend.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Yeah..
Maar dat is het hele punt, dat gezeik van mijn vader zorgt er juist voor dat ik geen flikker doe...
Iemand motiveren motiveerd iemand om dingen te ontdekken, iemand afzeiken maakt mensen passief als de neten.
Herkenbaar. Ik werd er uiteindelijk depressief van zelfs. Had het gevoel alsof ik een wild dier in een veel te kleine kooi was. Lastig te omschrijven.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Yeah..
Ik wil niet de agent P, ik wil Perryquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:28 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Hij vliegt naar je toe deze herfst
[ afbeelding ]
Oh, ik meer als iemand die helemaal niet wilt leven eigenlijkquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik werd er uiteindelijk depressief van zelfs. Had het gevoel alsof ik een wild dier in een veel te kleine kooi was. Lastig te omschrijven.
Hmm dat zuigt wel. Lenen is wel kut jaquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
No money, en heb het niet zo op lenen...
Vast wel....quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:37 schreef Vinniiee het volgende:
Wie heeft er wel eens in een uur tijd vanaf moment van thuis komst gegeten, gedoucht, aangekleed, haren gedaan, en naar de trein gefietst en een kaartje gekocht?
10 minuten fietsenquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vast wel....
Maar de trein is wel 30min fietsen zegmaar voor mij, dus weetniet of de vergelijkingtussen ons wel eerlijk is.
Die onderstequote:Op maandag 8 oktober 2012 15:38 schreef Faxie het volgende:
Ze hebben ook een kussen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat klinkt als goed doenbaar...quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:37 schreef Vinniiee het volgende:
Wie heeft er wel eens in een uur tijd vanaf moment van thuis komst gegeten, gedoucht, aangekleed, haren gedaan, en naar de trein gefietst en een kaartje gekocht?
Ik ging er ook wel van uit dat ik het zou redden hoorquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat klinkt als goed doenbaar...
Als het eten klaar staat ben je daar met 10 minuten klaar mee.
Douchen ook 10 minuten.
Aankleden en haren doen ook tien minuten.
Dus je houd een half uur over je om naar het station te fietsen en ene kaartje te kopen.
Ik. Voeg er make-up aan toe, trouwens.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:37 schreef Vinniiee het volgende:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:39 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Zeker als je er zo op gaat zitten... heb je zo'n eendenbek tussen je benen :|
Dus toch niet maximaal bijlenen?quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
No money, en heb het niet zo op lenen...
Ikke, en dat terwijl mijn vriend me zat te commanderen, van betaal die en die rekening nog even snel via internetquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:37 schreef Vinniiee het volgende:
Ja daar doe ik niet aanquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik. Voeg er make-up aan toe, trouwens.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:39 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ikke, en dat terwijl mijn vriend me zat te commanderen, van betaal die en die rekening nog even snel via internet
Neuh, en anders zou ik dat toch per direct op de spaarrekening zetten en niet willen dat ik daar geld van zou benutten voor zaken die geld kosten.quote:
Valt ook wel meequote:Op maandag 8 oktober 2012 15:38 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Pfffff je bent wel veeleisend zeg
quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]![]()
Het is ook wel haalbaarWare het niet dat ik nooit korter dan 10 minuten kan douchen
Nah, heb je of die kop in je hol, of in je rug, dat kan niet lekker zitten.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Een kussen moet je dan ook als rugsteun gebruiken
vrouwen kunnen veel beter de tijd effectief indelen dan mannenquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]![]()
Het is ook wel haalbaarWare het niet dat ik nooit korter dan 10 minuten kan douchen
Vergeet niet dat als je het huis uitgaat je recht hebt op een uitwonende beurs, heb je al een bijbaantje?quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neuh, en anders zou ik dat toch per direct op de spaarrekening zetten en niet willen dat ik daar geld van zou benutten voor zaken die geld kosten.
Da's waar.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Valt ook wel mee. Ik zei het al meteen he
.
Douchen gewoon comando-style (kent MistressX ook wel)... met veel deo.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]![]()
quote:
True truequote:Op maandag 8 oktober 2012 15:41 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nah, heb je of die kop in je hol, of in je rug, dat kan niet lekker zitten.
Daarbij zijn er ook genoeg kussens om op te zitten.
Ow, en terug komend op vanmorgen: album dat nu op staat is de nieuwe van NonPoint... want er waren hier 3x 2 mensen aan het praten.
Kon niet eens m'n eigen denkwerk opmerken met die herrie.
Truequote:Op maandag 8 oktober 2012 15:41 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
vrouwen kunnen veel beter de tijd effectief indelen dan mannen
Deze dusquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Valt ook wel mee. Ik zei het al meteen he
.
Echt fris vind ik een kilo deo ook nietquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:42 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Douchen gewoon comando-style (kent MistressX ook wel)... met veel deo.
Niet schoon, toch fris
Ik breng pakketjes rond op zaterdag.. Leverd denk..... +- 35 eu op.. Gok ik... Schiet ook niet echt op, maar wellicht kan ik avondjes gaan draaienquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Vergeet niet dat als je het huis uitgaat je recht hebt op een uitwonende beurs, heb je al een bijbaantje?
DAt kan ook prima in tien minuten.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Ik hou van warm douchen
[..]
True true
Hehe, lekker dan
[..]
True
En je kunt ook een paar avonden in de week hier of daar aan de bak.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik breng pakketjes rond op zaterdag.. Leverd denk..... +- 35 eu op.. Gok ik... Schiet ook niet echt op, maar wellicht kan ik avondjes gaan draaien
Doei doeiquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:42 schreef Faxie het volgende:
Maarja ik ga even een uurtje over mooie Foksters dromen
Als taxi, je weetquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:43 schreef JJH het volgende:
[..]
En je kunt ook een paar avonden in de week hier of daar aan de bak.
Zijn kontje verkopen achter het IJquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:43 schreef JJH het volgende:
[..]
En je kunt ook een paar avonden in de week hier of daar aan de bak.
U betaald hoeveel?quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:44 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Zijn kontje verkopen achter het IJ
Doe je snelquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb het laatst in 20 minuten gered, eten, douchen en omkleden.
Ik ken Leiden niet zo goed, maar hier in de stad is er in het weekend meer vraag naar studentchauffeurs.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als taxi, je weet
Daarom wou ik taxi, lijkt me wel dat daar vraag naar is voor de latere uurtjes...
Whats the difference?quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ken Leiden niet zo goed, maar hier in de stad is er in het weekend meer vraag naar studentchauffeurs.
Ik moest wel, Tien voor zes was ik thuis tussen en tussen tien over zes en kwart over zes werd ik opgehaald.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Doe je snelVolgens mij heb ik dat ook al eens gehaald, maar prettig is het niet
Klopt het dat je sneller aangenomen gaat worden als je zegt dat je een goede stratenkennis hebt? Daarbij zeggende dat je goed google-maps hebt bestudeerd van die stad?quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ken Leiden niet zo goed, maar hier in de stad is er in het weekend meer vraag naar studentchauffeurs.
Leiden is meer een studentenstad dan Zwolle en daarom verwacht ik dat er door de weeks meer word uitgegaan.quote:
Dan moet je rap zijn jaquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik moest wel, Tien voor zes was ik thuis tussen en tussen tien over zes en kwart over zes werd ik opgehaald.
Google maps gaat je weinig helpen ben ik bangquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:47 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Klopt het dat je sneller aangenomen gaat worden als je zegt dat je een goede stratenkennis hebt? Daarbij zeggende dat je goed google-maps hebt bestudeerd van die stad?
Mwah, stratenkennis is wel van belang, maar ik denk dat tegenwoordig met navigatie en dergelijke het een minder belangrijk punt is dan zeg, 15 jaar geleden.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:47 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Klopt het dat je sneller aangenomen gaat worden als je zegt dat je een goede stratenkennis hebt? Daarbij zeggende dat je goed google-maps hebt bestudeerd van die stad?
Je bedoelt bij studentchauffeur gewoon een taxi chauffeur die tevens student is?quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Mwah, stratenkennis is wel van belang, maar ik denk dat tegenwoordig met navigatie en dergelijke het een minder belangrijk punt is dan zeg, 15 jaar geleden.
Toen ik in Zwolle kwam werken wist ik bij wijze van alleen waar de binnenstad was, mijn school en het station...
Als ik voor mijn werk bijvoorbeeld kom in Den Bosch weet ik dat ik juist niet op mijn navigatie moet vertrouwenquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Mwah, stratenkennis is wel van belang, maar ik denk dat tegenwoordig met navigatie en dergelijke het een minder belangrijk punt is dan zeg, 15 jaar geleden.
Toen ik in Zwolle kwam werken wist ik bij wijze van alleen waar de binnenstad was, mijn school en het station...
Dan zou ik in den haag moeten werken...quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:50 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Als ik voor mijn werk bijvoorbeeld kom in Den Bosch weet ik dat ik juist niet op mijn navigatie moet vertrouwen
Maar Kingtoppie, kijk hier anders eens op: http://www.studentchauffeur.nl/
Jep.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je bedoelt bij studentchauffeur gewoon een taxi chauffeur die tevens student is?
Ik denk dat die site meer is voor studenten die bijverdienen als privechauffeur.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:50 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Als ik voor mijn werk bijvoorbeeld kom in Den Bosch weet ik dat ik juist niet op mijn navigatie moet vertrouwen
Maar Kingtoppie, kijk hier anders eens op: http://www.studentchauffeur.nl/
vandaag en morgen nietquote:
Automaat rijden.quote:
Automaat...quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:55 schreef kingtoppie het volgende:
Ervaring met automatische transmissie.
Ehh?
Tja, het is een keuze die je zelf moet makenquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan zou ik in den haag moeten werken...
En ik heb vernomen dat het uurloon daar tussen de 6-7 euro ligt...
Je moet woonachtig zijn in Den Haag, of één van de andere plaatsen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:55 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Tja, het is een keuze die je zelf moet maken
Maar werk is werk.
Hebknietquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Automaat...
Zal bij een taxibedrijf ook naar gevraagd worden denk ik.
Is makkelijk zat aan te leren. Maar het is wel ff wennen.quote:
Wat een vraag zo uit het nietsquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:58 schreef Mistress_X het volgende:
KingToppie, ben jij flink geschapen?
Definieer flink geschapen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:58 schreef Mistress_X het volgende:
KingToppie, ben jij flink geschapen?
Doordenkerquote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Is makkelijk zat aan te leren. Maar het is wel ff wennen.
Je hoeft namelijk niet te koppelen, en het rempedaal is breder, dus als je probeert te koppelen neem je het rempadaal mee.....
En als het je eerste dag is, en met de prive A8 van zo'n executive rijd die aan een bakje koffie achterin zit, en je trapt dan vol op de rem...
vandaagquote:
Ik weet het, maar volgens mij.... Moet je dan nogal... Hele dagen aanwezig zijn en ik heb gewoon studie.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:59 schreef Vinniiee het volgende:
Trouwens, KT. Ik weet niet wat je er voor over hebt allemaal. Maar in de krant staan wel eens advertenties dat ze mensen nodig hebben voor onderzoeken waar je geld voor krijgt, proefkonijn spelen dus.
Geen ruilblok erin?quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vandaag
en morgen vrij doordat mij collega met mijn truck moet rijden de zijne is niet meer![]()
krukkenas kapot en dat wordt dus niet meer gemaakt
Ik ben sterk voor mijn formaat, maar ik kom niet zo makkelijk aan dus ik ben eigelijk wel een aantal maten te klein voor dat werk jaquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:59 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Doordenker
Nee, ik vroeg dat omdat hij dan eventueel nog aan de slag kan als uitsmijter bij een disco of cafe ?P
Verschilt volgens mij wel.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik weet het, maar volgens mij.... Moet je dan nogal... Hele dagen aanwezig zijn en ik heb gewoon studie.
Oh op die fietsquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:59 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Doordenker
Nee, ik vroeg dat omdat hij dan eventueel nog aan de slag kan als uitsmijter bij een disco of cafe ?P
Moet je ook opleiding voor hebben tegenwoordig.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:59 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Doordenker
ruilblok in een 12 jaar oude vrachtwagenquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Geen ruilblok erin?
En wat nu, nieuwe bestellen?
Ohh okee, duidelijk.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben sterk voor mijn formaat, maar ik kom niet zo makkelijk aan dus ik ben eigelijk wel een aantal maten te klein voor dat werk ja![]()
Misschien als ik dagelijks 2 pizza's ga eten voor een jaar oid... Wellicht.
Gauw die van jou slopen dus, krijg je ook eennieuwe. Hoeveel had ie gelopen?quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ruilblok in een 12 jaar oude vrachtwagen
daar zal het wel op neer komen
Ik ben ook wel eens benieuwd hoeveel km's die krengen makenquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Gauw die van jou slopen dus, krijg je ook eennieuwe. Hoeveel had ie gelopen?
Mijn vriend doet dat wel eens, "even bijspringen"quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Moet je ook opleiding voor hebben tegenwoordig.
En dat werk is ook niet voor iedereen hoor.
kloptquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Moet je ook opleiding voor hebben tegenwoordig.
En dat werk is ook niet voor iedereen hoor.
iets meer dan 8 tonquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Gauw die van jou slopen dus, krijg je ook eennieuwe. Hoeveel had ie gelopen?
Auto's bij ons al rond de ton op jaarbasis.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben ook wel eens benieuwd hoeveel km's die krengen maken
hem werd gewoon een V spelt opgeplakt, en mocht toezicht houden.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
klopt![]()
ik heb het een jaar of 8 gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |