Werksequote:Op maandag 8 oktober 2012 14:05 schreef JJH het volgende:
Ik ga eerst ff naar de zaak toe, tot later.
Wordt nog vrij lastigquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Alleen voor stelletjes. Als single elke week.
Dat is hoe ik rol.quote:
Nee, ik ben lui.quote:
quote:
Ik ben er vanavond nietquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, ik ben lui.Vanavond misschien weer.
Jij FOK!t niet vanavond? Wat is deze?quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik twijfelde nog even of konijn met korte of lange eij was trouwens
quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik twijfelde nog even of konijn met korte of lange eij was trouwens
TGNDquote:
Dankuquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:08 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Veel plezier vanavond, voor ik t ga vergeten te roepen
O ja, I forgot.quote:
Wat een baas, beetje een konijnenpunt scoren.quote:
The Girl Next Doorquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Veel plezier alvast!
En wat is TGND?
Hihihiquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat een baas, beetje een konijnenpunt scoren.
Nou foeiquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat een baas, beetje een konijnenpunt scoren.
Ik ga de mijne vaarwel zeggen op zondag.quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat ik dat niet wist
Foei Koffie!
1 per week. Dus als je vanavond scoort, heb je er 1. En als je binnen een week weer scoort, heb je er 2. Zo niet, dan weer 0.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:11 schreef Vinniiee het volgende:
Konijnenpunten gaan toch pas tellen nadat je seks hebt gehad + de weken/dagen die erop volgen?
Hmmmz, ik dacht pas na die week weer 1 scorenquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:11 schreef Fera het volgende:
[..]
1 per week. Dus als je vanavond scoort, heb je er 1. En als je binnen een week weer scoort, heb je er 2. Zo niet, dan weer 0.
Je kan er niet 7 per week halen, tenzij stelletje. Maar voor singles is één konijnenpunt één week geldig. Daarna vervalt hij, tenzij je opnieuw scoort.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmmmz, ik dacht pas na die week weer 1 scoren
ik snap het nietquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ga de mijne vaarwel zeggen op zondag.
Ik heb een konijnenpuntje gescoord en omdat ik niet ga scoren binnen een week, raak ik 'm weer kwijt.quote:
I knowquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Je kan er niet 7 per week halen, tenzij stelletje. Maar voor singles is één konijnenpunt één week geldig. Daarna vervalt hij, tenzij je opnieuw scoort.
Jochem Myjerquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:13 schreef LovelyLady het volgende:
Ik snapter niks vaaaaaaan
ala jochem meyjer
Jochem?quote:
Nou.. foeiquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb een konijnenpuntje gescoord en omdat ik niet ga scoren binnen een week, raak ik 'm weer kwijt.
Alleen maar bazen uit Leiden.quote:
Wil je me helpen?quote:
Dat kun je wel zeggen jaquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Alleen maar bazen uit Leiden.
[..]
Wil je me helpen?
Kom je d'r nog eentje bij ons halenquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb een konijnenpuntje gescoord en omdat ik niet ga scoren binnen een week, raak ik 'm weer kwijt.
Krijg ik dan dubbel?quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:17 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Kom je d'r nog eentje bij ons halen
Why not?quote:
Ja duh ze is niet domquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vraag me af of je snapt wat ik bedoel
Misschien niet.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vraag me af of je snapt wat ik bedoel
niet eens een halve regen-tonquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb ons droomhuis gevonden
heb jij even een halve ton?
cryothic wan pwointquote:
quote:
objection... hoe kunnen 2 pwoints samen nou zeeroo pwoints weezun?quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
cryothic wan pwoint
lola wan pwoint
total zeeroo pwoints
Heul welquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja want ik kan niet eens penetreren.......
wel iets anders![]()
Ik was nooit zo goed in rekenenquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:23 schreef Cryothic het volgende:
[..]
objection... hoe kunnen 2 pwoints samen nou zeeroo pwoints weezun?
Billenkoekquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik was nooit zo goed in rekenen
ik faalde gewoonlijk weer eens
slechte grappen dag vandaag
jij was heul goed in rekenen....quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik was nooit zo goed in rekenen
ik faalde gewoonlijk weer eens
slechte grappen dag vandaag
quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:32 schreef Fera het volgende:
Een docent met de achternaam Zuurbier. Je zou maar zo heten.
Wie riep mij?quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heul welVraag maar aan Mistress die kan het ook
Ik meen mij te herinneren dat er voor de Vliegersvakbond eens een chairman zat en hij Heette baksteenquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:32 schreef Fera het volgende:
Kan prima hoorquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lola beweert dat ze niet kan penetreren. Ik zeg dat het wel kan
ik heb geen voorbinddildoquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lola beweert dat ze niet kan penetreren. Ik zeg dat het wel kan
M'n fysiotherapeut heette Koekenbierquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:32 schreef Fera het volgende:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:34 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ik meen mij te herinneren dat er voor de Vliegersvakbond eens een chairman zat en hij Heette baksteen
Ja, dat weet ik nog!quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:34 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ik meen mij te herinneren dat er voor de Vliegersvakbond eens een chairman zat en hij Heette baksteen
Zeg, jij zei vorige week dat je vandaag een half uur eerder moest beginnen, maar niet eerder weg mocht.quote:
Hehequote:Op maandag 8 oktober 2012 14:41 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Zeg, jij zei vorige week dat je vandaag een half uur eerder moest beginnen, maar niet eerder weg mocht.
Ik dacht vanmorgen solidair te zijn, en later te beginnen, om je te steunen tot 5 uur... en nu ga je opeens eerder naar huis?
So much for internetlovequote:Op maandag 8 oktober 2012 14:41 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Zeg, jij zei vorige week dat je vandaag een half uur eerder moest beginnen, maar niet eerder weg mocht.
Ik dacht vanmorgen solidair te zijn, en later te beginnen, om je te steunen tot 5 uur... en nu ga je opeens eerder naar huis?
Ik heb geen geluid, maar ik vind het nu al sneu.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:43 schreef Fera het volgende:
Zie die moeder voor dat kind praten. Echt sneu.
Die dochter zit er echt verveeld bijquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:43 schreef Fera het volgende:
Zie die moeder voor dat kind praten. Echt sneu.
Ik mag de hele video niet eens zien omdat Britains Got Talent hem blokkeerd zegt iequote:Op maandag 8 oktober 2012 14:45 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Die dochter zit er echt verveeld bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |