Ik zit net over 8k heen ... Zou je niet zeggen als je de dagnoteringen ziet.quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
Tering. Kom ik aanzetten met m'n schamele 20k posts
Ja, die liet ik speciaal voor jouquote:Op maandag 8 oktober 2012 13:14 schreef LovelyLady het volgende:
Ik zag niet dat ik de lapo hadexcuus
quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:14 schreef LovelyLady het volgende:
Ik zag niet dat ik de lapo hadexcuus
Best rap andersquote:Op maandag 8 oktober 2012 13:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zit net over 8k heen ... Zou je niet zeggen als je de dagnoteringen ziet.
Ik ben qua slowchats ook af en toe heel actief, en dan weer tijden niet.quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zit net over 8k heen ... Zou je niet zeggen als je de dagnoteringen ziet.
Dus? ik was er 6 jaar eerder dan jouquote:Op maandag 8 oktober 2012 13:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Jouw account is toch ouder dan het mijne?
M'n vingers begonnen al te tintelen om zelf een nieuw topic aan te maken maar ik dacht, ze zit zeker mobiel oidquote:
Eerste jaar heb ik ook weinig gepost.quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat wel ja
anderhalf jaar inactief
Utrecht/Amsterdam is dichterbij.quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:12 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Niet verder dan de randstad hoor
[..]
Kom ik aan met m'n 5,6k
Dat 58 is ook hoger geweest.quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:16 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik ben qua slowchats ook af en toe heel actief, en dan weer tijden niet.
Dus dat helpt het totaal niet
[..]
Dus? ik was er 6 jaar eerder dan jou
Maar gemiddeld 2 per dag, of gemiddeld 58 per dag maakt nogal een verschil
Omdat werk en school?quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:16 schreef vanillaforlife het volgende:
Waarom doen jullie btw nooit meet in de week?
Omdat mensen de volgende dag moeten werken of naar school moeten.quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:16 schreef vanillaforlife het volgende:
Omdat dan heel veel mensen niet kunnen ivm werk enzoquote:Op maandag 8 oktober 2012 13:16 schreef vanillaforlife het volgende:
Ik ben al sinds januari lid, maar ik post pas zoveel sinds augustus of zo.quote:
Neequote:Op maandag 8 oktober 2012 13:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
M'n vingers begonnen al te tintelen om zelf een nieuw topic aan te maken maar ik dacht, ze zit zeker mobiel oid
Beetje domme vraag imo.quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:16 schreef vanillaforlife het volgende:
die 2 van mij per dag, stond een jaar terug nog op 1quote:
Ik ben al 3 jaar lid, maar ik post pas veel sinds juli ofzoquote:Op maandag 8 oktober 2012 13:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben al sinds januari lid, maar ik post pas zoveel sinds augustus of zo.
Ja en mensen met een baan, kinderenquote:Op maandag 8 oktober 2012 13:18 schreef vanillaforlife het volgende:
Ok,,OK...voor mij geen probleem,maar snap dat er veel studenten enzo hier zijn dus?
Herkenbaar dit.quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben al 3 jaar lid, maar ik post pas veel sinds juli ofzoToen was het uit m'n ex
Of werkenden.quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:18 schreef vanillaforlife het volgende:
Ok,,OK...voor mij geen probleem,maar snap dat er veel studenten enzo hier zijn dus?
Geerquote:Op maandag 8 oktober 2012 13:17 schreef JJH het volgende:
De algemene info in mijn fobo trouwens.
Volgens mij heb ik fok een keer open laten staan.
We zijn niet allemaal werklozen, nee.quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:18 schreef vanillaforlife het volgende:
Sorry, maar zoiets kun je toch wel bedenken?quote:
Ik post pas echt actief sinds een jaartje of 2 geloof ik. Daarvoor had ik gemiddeld 2 posts per dagquote:Op maandag 8 oktober 2012 13:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben al sinds januari lid, maar ik post pas zoveel sinds augustus of zo.
Heb ook een baan en kinderen,maar dat is nooit een rem geweest voor dingen...goed aftimmeren en er is een boel mogelijk...IMOquote:Op maandag 8 oktober 2012 13:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja en mensen met een baan, kinderen
Ik 4, nu 31.quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik post pas echt actief sinds een jaartje of 2 geloof ik. Daarvoor had ik gemiddeld 2 posts per dag
quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:20 schreef Mistress_X het volgende:
Doen of niet doen?
http://www.zalando.nl/fio(...)t-fm311c001-802.html
Ben zo bang dat ze me net niet passen.
Kan altijd terugsturenquote:Alle goederen kunnen binnen 100 dagen aan ons worden geretourneerd indien deze niet zijn gebruikt. Wij raden u daarom aan de schoenen op zachte oppervlakken (bijv. tapijt) te passen en uit te proberen. Zorg ervoor dat u de etiketten niet verwijdert en het artikel niet vies maakt. Dit bespaart u en ons, in het geval van een klacht, tijd en moeite.
aftimmeren?quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:19 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
Heb ook een baan en kinderen,maar dat is nooit een rem geweest voor dingen...goed aftimmeren en er is een boel mogelijk...IMO
Ik heb tijden van gemiddeld meer dan 100+ per dag gehad.quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik 4, nu 31.Eigenlijk veel hoger als je alleen vanaf augustus telt, maar hij pakt die inactieve dagen ook nog mee in de telling.
Ja, inderdaad. Toen het slecht ging al en ik de SC's ontdekte ... En toen het uitging al helemaal. Ik doe gewoon bijna niks anders meer.quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ben ik met je eens
[..]
Ja het ging van bijna niks, naar ineens heul veul
Ik heb maar een gemiddelde van 14 ofzoquote:Op maandag 8 oktober 2012 13:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik 4, nu 31.Eigenlijk veel hoger als je alleen vanaf augustus telt, maar hij pakt die inactieve dagen ook nog mee in de telling.
Truequote:Op maandag 8 oktober 2012 13:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik, maar die vind niet dat ik schoenmaat boot heb.
Herkenbaarquote:Op maandag 8 oktober 2012 13:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Toen het slecht ging al en ik de SC's ontdekte ... En toen het uitging al helemaal. Ik doe gewoon bijna niks anders meer.
Je kan ze niet terugsturen? Ik vind ze heel mooi trouwens.quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:20 schreef Mistress_X het volgende:
Doen of niet doen?
Mooiquote:Op maandag 8 oktober 2012 13:20 schreef Mistress_X het volgende:
Doen of niet doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |