Ik zit net over 8k heen ... Zou je niet zeggen als je de dagnoteringen ziet.quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
Tering. Kom ik aanzetten met m'n schamele 20k posts
Ja, die liet ik speciaal voor jouquote:Op maandag 8 oktober 2012 13:14 schreef LovelyLady het volgende:
Ik zag niet dat ik de lapo hadexcuus
quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:14 schreef LovelyLady het volgende:
Ik zag niet dat ik de lapo hadexcuus
Best rap andersquote:Op maandag 8 oktober 2012 13:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zit net over 8k heen ... Zou je niet zeggen als je de dagnoteringen ziet.
Ik ben qua slowchats ook af en toe heel actief, en dan weer tijden niet.quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zit net over 8k heen ... Zou je niet zeggen als je de dagnoteringen ziet.
Dus? ik was er 6 jaar eerder dan jouquote:Op maandag 8 oktober 2012 13:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Jouw account is toch ouder dan het mijne?
M'n vingers begonnen al te tintelen om zelf een nieuw topic aan te maken maar ik dacht, ze zit zeker mobiel oidquote:
Eerste jaar heb ik ook weinig gepost.quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat wel ja
anderhalf jaar inactief
Utrecht/Amsterdam is dichterbij.quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:12 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Niet verder dan de randstad hoor
[..]
Kom ik aan met m'n 5,6k
Dat 58 is ook hoger geweest.quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:16 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik ben qua slowchats ook af en toe heel actief, en dan weer tijden niet.
Dus dat helpt het totaal niet
[..]
Dus? ik was er 6 jaar eerder dan jou
Maar gemiddeld 2 per dag, of gemiddeld 58 per dag maakt nogal een verschil
Omdat werk en school?quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:16 schreef vanillaforlife het volgende:
Waarom doen jullie btw nooit meet in de week?
Omdat mensen de volgende dag moeten werken of naar school moeten.quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:16 schreef vanillaforlife het volgende:
Omdat dan heel veel mensen niet kunnen ivm werk enzoquote:Op maandag 8 oktober 2012 13:16 schreef vanillaforlife het volgende:
Ik ben al sinds januari lid, maar ik post pas zoveel sinds augustus of zo.quote:
Neequote:Op maandag 8 oktober 2012 13:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
M'n vingers begonnen al te tintelen om zelf een nieuw topic aan te maken maar ik dacht, ze zit zeker mobiel oid
Beetje domme vraag imo.quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:16 schreef vanillaforlife het volgende:
die 2 van mij per dag, stond een jaar terug nog op 1quote:
Ik ben al 3 jaar lid, maar ik post pas veel sinds juli ofzoquote:Op maandag 8 oktober 2012 13:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben al sinds januari lid, maar ik post pas zoveel sinds augustus of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |