Prijs totale looptijd Jiayu: 24 x 12 (sim-only prijs) + 135 = 423quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 01:02 schreef ebayaccountje het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar die berekening van jouwant daar zit zeker een foutje in (bijv. een kut/veel te duur sim only abbo XD of te hoge restwaarde)
12 euro per maand was voor 60 minuten/smsjes en 500MB data.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:42 schreef ebayaccountje het volgende:
In principe klopt je berekening wel ik zou alleen niet rekenen op 50%eerder 35-40% kijkend naar de prijs van de Iphones en die zijn denk! ik wat waardevaster dan de samsungs.
En je gaat wel uit van een stevig abbo voor de sim only gebruiker maar ik weet natuurlijk niet of je dat nodig hebt.
Ikzelf gebruik wel gewoon lekker wifi, simkaart van werk en één prive prepaid kaartje, dan komt de berekening er iets anders uit te zien lol
Bij simyo heb je overigens 100 min/sms en 500 mb voor 10,50, bij 300 min/sms is dan wel weer 14,50 heb je hetzelfde abbo als jij ongeveer. beide slechts 1 jaar contract. Ze zouden me hiervoor moeten betalenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:47 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
12 euro per maand was voor 60 minuten/smsjes en 500MB data.
Dit abonnement is voor 300 minuten/smsjes en 500MB data.
Als je vrijwel geen mobiele data gebruikt op een privé simkaart, dan komen de verhoudingen inderdaad anders te liggen.
Internetsnelheid bij simyo is helaas niet zo heel snelquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:01 schreef ebayaccountje het volgende:
[..]
Bij simyo heb je overigens 100 min/sms en 500 mb voor 10,50, bij 300 min/sms is dan wel weer 14,50 heb je hetzelfde abbo als jij ongeveer. beide slechts 1 jaar contract. Ze zouden me hiervoor moeten betalen
2Mbps geven ze zelf aanquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:28 schreef Xu het volgende:
[..]
Internetsnelheid bij simyo is helaas niet zo heel snel
Volgens mij is het zo dat je alleen van sim 1 kan internetten. Een keuze maken of je je email wilt ophalen van internet van sim 1 of 2 is namelijk nogal lastig... Dus je constructie zou geen probleem moeten zijn, bellen doe je dan altijd met sim 2.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:11 schreef Melkunie het volgende:
Mocht ik op een sim-only terecht komen die ook internet (buiten de geselecteerde bundel) aanbied is er dan een manier om in te stellen dat SIM 1 wel mag internetten, maar SIM 2 niet ofzo?
Ik heb prepaid van Simyo, die wil ik behouden voor bellen / sms.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:11 schreef Melkunie het volgende:
Ik zit te kijken voor een SIM kaartje van *bliep voor het (af en toe) internet aangezien de G3 toch dual-sim is. Dan wil ik voor de tweede sim-kaart een sim-only abonnement zonder internet gebruiken. Iemand anders met het zelfde (over vergelijkbaar) plan? Of al ervaringen met een dergelijke constructie?
Pfff, ik maakte alweer bijna een dansje na het zien van deze post. Ik supersnel de lightake my account refreshenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:34 schreef Melkunie het volgende:
OMG OMG OMG OMG!!!![]()
![]()
![]()
Dear Bram
Thank you for shopping with Lightake.com. Your order has been shipped by(AirMail or Ems),You may logon to track your order a few days later with the tracking number.
Again, thank you for choosing lightake.com.
Sincerely,
Lightake.com
Alleen had ik het mailtje wat ik een paar uur daarvoor ontvangen had nog niet gezien:
Hi friend,
Thanks for your mail.
I have asked warehouse do a partial shipment for you.
All refund will be within 60 days after payment, or it is unaccepted by paypal.
So pls ask us provide a refund within 60 days if you cannot wait any more.
Hope your understanding.
Have a nice day.
best regards,
Tina
Heb ik mezelf even teleurgesteld zeg![]()
![]()
bron?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:01 schreef Terpentin07 het volgende:
In Duitsland heeft vandaag al iemand een G3 ontvangen, zo te horen een van de eerste in Europa?! Besteld via tmallbox.
Hmm 215$ met shipment... dit is gewoon een website die toevallig bij de eerste preorders had ingeschreven en zo doende dus 1 of 2 toestellen binnen heeft gehad, en er dus nu een hele hoop winst op maaktquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:06 schreef Terpentin07 het volgende:
http://chinamobiles.org/s(...)play-2750-mAh/page35
Hij zou vanavond ook een korte review geven. Tenminste als hij de waarheid verteld.
Toen hij had besteld was het nog 176 $quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:09 schreef Downstar het volgende:
[..]
Hmm 215$ met shipment... dit is gewoon een website die toevallig bij de eerste preorders had ingeschreven en zo doende dus 1 of 2 toestellen binnen heeft gehad, en er dus nu een hele hoop winst op maakt
Laten we hopen op een keer een goede review idd
Incl. Youtube video's in HD kwaliteitquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:09 schreef Downstar het volgende:
[..]
Hmm 215$ met shipment... dit is gewoon een website die toevallig bij de eerste preorders had ingeschreven en zo doende dus 1 of 2 toestellen binnen heeft gehad, en er dus nu een hele hoop winst op maakt
Laten we hopen op een keer een goede review idd
Special price only for you!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:12 schreef Downstar het volgende:
http://www.merimobiles.co(...)20_An_p/meri5684.htm
270$ voor de G3 word hier gevraagd..
deze shop zegt te kunnen leveren eind deze maand en zegt dat jiayu het tot 22ste heeft uitgesteld..![]()
als ze t doen voor het binnen halen van de preorders, waarom zeggen ze niet dat ze dan al stock hebbenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:16 schreef nodig het volgende:
[..]
Special price only for you!Volgens mij lullen ze ook maar wat, om nog wat extra pre-orders binnen te slepen
Aangezien je dan er nog onderuit kan komen met, JiaYu heeft de boel weer vertraagt of het transport van die dingen duurt nog wel 2 weken omdat de lokale postdienst is afgebrand ofzoquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:18 schreef Downstar het volgende:
[..]
als ze t doen voor het binnen halen van de preorders, waarom zeggen ze niet dat ze dan al stock hebben?
haal je naar mijn weten meer binnen dan dat je zegt dat ze ze mogelijk pas eind deze maand krijgt..
jammer is dat er zo veel onduidelijkheid heerst, vandaag zouden dus ongeveer 10.000 stuks klaar moeten zijn.. echter hoor je natuurlijk niks vandaag meer
Dat kan toch ook wanneer ze nu zeggen dat ze stock hebben? trekken ze meer mensen meequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:21 schreef nodig het volgende:
[..]
Aangezien je dan er nog onderuit kan komen met, JiaYu heeft de boel weer vertraagt of het transport van die dingen duurt nog wel 2 weken omdat de lokale postdienst is afgebrand ofzoHoop stiekem dat er vandaag nog wel wat nieuws binnenkomt
van lightake?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:31 schreef DeHeer het volgende:
Ik heb mijn twee toestellen geannuleerd, zijn er dus weer twee preorders vrijgekomen
Kreeg direct een mailtje dat ze de komende twee dagen onbereikbaar zijn ivm weekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |